Miehet. Onko teille tärkeää harrastaessanne seksiä, että nainen saa orgasmin?
Mieheni työntelee kaluaan muutaman kerran sisälleni, laukeaa ja kääntyy nukkumaan. Itse en ehdi saamaan orgasmia.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle niin helppoa hoitaa orgasmi, etten tajua miksi se on miehelle niin vaikeaa. Pieniä liikkeitä sormella minuutin kaksi, ja se on siinä.
Entäs kun se ei naiselle riitä orgasmin saamiseksi? Mutta nuolemalla ja sormettamalla saa tai yhdynnässä.
Siis kuinka? Siis tuossahan juuri lukee, että
helppoa esim. sormella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin "en osaa sanoa". Se on tärkeää minulle, jos se on tärkeää hänelle. Kaikki ei kuitenkaan ole minusta kiinni.
Outo ajatus. Itse en ikinä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, joka ei saisi orgasmia kanssani.
Kuulostaa, että naisen orgasmi on sinulle pakkomielle eikä nainenkaan siitä pakkomielteestä varmaan hirveästi nauti. Jokaisen keho on sellainen kuin on ja seksiin kuuluu paljon muutakin kuin se loppuhuipennus.
En ole koskaan kuullut sellaisesta naisesta, joka saisi orgasmin tilanteessa, josta ei nauti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla mies joka haluaa koskea klittaan. Ei halua. Ei ole koskenut siihen suhteen aikana kertaakaan. Paneminen riittää. Se hankaloittaa asiaa melkoisen paljon.
Herrajumala, oletko sä jonkun homon kanssa?? Ei kuulosta normaalilta mieheltä, yök.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle niin helppoa hoitaa orgasmi, etten tajua miksi se on miehelle niin vaikeaa. Pieniä liikkeitä sormella minuutin kaksi, ja se on siinä.
Joillekin on, joillekin ei. Osa ei vain opi vaikka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun se ei naiselle riitä orgasmin saamiseksi? Mutta nuolemalla ja sormettamalla saa tai yhdynnässä.
helppoa esim. sormella.
Vaan kun kaikki naiset ei saa sormella klittaa hinkkaamalla eikä edes halua. . Siitä kyse, muttei näytä menevän jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoa esim. sormella.
Vaan kun kaikki naiset ei saa sormella klittaa hinkkaamalla eikä edes halua. . Siitä kyse, muttei näytä menevän jakeluun.
Sulla voi olla väärä tyyli.. Sama kuin mies sanoisi, ettei saa vaikka kuinka panisi. Kyllä saa, jos homma hoituu kunnolla. Pitää olla liukkaria ja hellä ote, eikä liikaa "puuduttavaa" toistoa, ja siis ympäri pildeä.
Hyvin hyvin harva ei saa koskaan.
Onpa AP outoa. Onko aina ollut näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoa esim. sormella.
Sulla voi olla väärä tyyli.. Sama kuin mies sanoisi, ettei saa vaikka kuinka panisi. Kyllä saa, jos homma hoituu kunnolla. Pitää olla liukkaria ja hellä ote, eikä liikaa "puuduttavaa" toistoa, ja sii
Ei ole, koska vaimon on aina pitänyt saada jotain pillun sisälle saadakseen. Joten sormet dildo tai kullini. Niillä saanut varmasti aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoa esim. sormella.
Sulla voi olla väärä tyyli.. Sama kuin mies sanoisi, ettei saa vaikka kuinka panisi. Kyllä saa, jos homma hoituu kunnolla. Pitää olla liukkaria ja hellä ote, eikä liikaa "puuduttavaa" toistoa, ja
Seksissä ei tarvita liukkaria, tietenkään. Homo sapiens on harrastanut seksiä ainakin miljoona vuotta ilman liukkaria. Mummoja pannaan perräonttiin koska vaihdevuotisilla vagina ei enää siedä/kestä puuhastelua, peräkontissa tarvitaan liukkaria tai ihan vaan sylkiklimppi tai kaksi.
"Seksissä ei tarvita liukkaria, tietenkään. Homo sapiens on harrastanut seksiä ainakin miljoona vuotta ilman liukkaria. Mummoja pannaan perräonttiin koska vaihdevuotisilla vagina ei enää siedä/kestä puuhastelua, peräkontissa tarvitaan liukkaria tai ihan vaan sylkiklimppi tai kaksi."
Vai niin tietää mies! Täysin ulapalla! Liukkari lisää nautintoa aina. Ja on monia asioita jotka estävät oman liukkauden, mm. miehen taitamattomuus!
Vierailija kirjoitti:
"Seksissä ei tarvita liukkaria, tietenkään. Homo sapiens on harrastanut seksiä ainakin miljoona vuotta ilman liukkaria. Mummoja pannaan perräonttiin koska vaihdevuotisilla vagina ei enää siedä/kestä puuhastelua, peräkontissa tarvitaan liukkaria tai ihan vaan sylkiklimppi tai kaksi."
Vai niin tietää mies! Täysin ulapalla! Liukkari lisää nautintoa aina. Ja on monia asioita jotka estävät oman liukkauden, mm. miehen taitamattomuus!
Mutta liukkarikaan ei toimi eikä auta ilman naisen kiihottumista omia vähäisiäkin nesteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin "en osaa sanoa". Se on tärkeää minulle, jos se on tärkeää hänelle. Kaikki ei kuitenkaan ole minusta kiinni.
Outo ajatus. Itse en ikinä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, joka ei saisi orgasmia kanssani.
Kuulostaa, että naisen orgasmi on sinulle pakkomielle eikä nainenkaan siitä pakkomielteestä varmaan hirveästi nauti. Jokaisen keho on sellainen kuin on ja seksiin kuuluu paljon muutakin kuin se loppuhuipennus.
En ole koskaan kuullut sellaisesta naisesta, joka saisi orgasmin tilanteessa, josta ei nauti.
Puna khmerit kiduttivat naisia tuottamalla heille toistuvia orgasmeja sukuelimiin ohjattujen sähköimpulsien avulla. Varsinkin klitoriksen alue muuttuu hyvin herkäksi ja siihen koskettaminen voi tuottaa lähes kipua. Käytännössä siis jatkuvat orgasmit ilman pienintäkään taukoa suorassa kosketuksessa muuttuvat erittäin tuskallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoa esim. sormella.
Sulla voi olla väärä tyyli.. Sama kuin mies sanoisi, ettei saa vaikka kuinka panisi. Kyllä saa, jos homma hoituu kunnolla. Pitää olla liukkaria ja he
Eikö sun kullisi ole ollut jo vuosia no no no?
Nykyinen puoliso loukkaantuu jos ei saa orgasmia joka kerta. Yhden kerran jäi saamatta ja se mökötys ja pettymys oli sellainen, että ei ole toista kertaa uskaltanut ilman jättää. Ja se on minusta hyvä asia, koska minun mielestä seksistä kuuluu nauttia molempien osapuolten. Halusin itse inhimillisen elävän olennon, jolla on oma tahto ja tarpeet, eikä hän elä minua varten tai minä häntä varten, vaan elämme toisiamme varten. Siispä nautinto kuuluu myös molemmille.
Aiemmin seurustelin hetken aikaa naisen kanssa, joka oli varmaan joidenkin mielestä unelmanainen. 15 vuotta nuorempi kuin minä, kaunis, ison metsätilan ainoa perijä, antoi seksiä aina kun pyysi. Otti suihin, nieli, teki vaikka mitä miellyttääkseen. Ei halunnut suuseksiä itselle, ei sormetusta, ei koskettelua, mutta häntä sai panna ja käännellä mihin asentoon vain halusi. Suhde loppui juuri sen takia, että en voinut olla tahdottoman ihmisen kanssa, joka ei halunnut itse mitään nautintoa seksistä vaikka seksiä olikin. Samalta olisi varmaan tuntunut pumpata seksinukkea, makasi vain hiljaa ja hymyili nätisti kun sai lastin sisäänsä. Sääliksi käy häntä ja hänen nykyistä miestään. Olen 100% varma, että juuri hänen kaltaistensa ihmisten seksielämä loppuu jossain vaiheessa juurikin sen takia, että siitä ei saa mitään. Minulle vertautuu tilanteeseen, että kävisi töissä mutta ei saa palkkaa. Ei pidemmän päälle paljoa kiinnostaisi.
Nykyinen on täydellinen, tietää mitä haluaa, vaatii ja ottaa haluamansa ja haluaa kerta toisensa jälkeen lisää.
Olin poikakoulussa 50-luvulla. Silloin oli sellaisiakin. Yleisimpiä poikien keskusteluaiheita oli, kuinka nainen tyydytetään. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen puoliso loukkaantuu jos ei saa orgasmia joka kerta. Yhden kerran jäi saamatta ja se mökötys ja pettymys oli sellainen, että ei ole toista kertaa uskaltanut ilman jättää. Ja se on minusta hyvä asia, koska minun mielestä seksistä kuuluu nauttia molempien osapuolten. Halusin itse inhimillisen elävän olennon, jolla on oma tahto ja tarpeet, eikä hän elä minua varten tai minä häntä varten, vaan elämme toisiamme varten. Siispä nautinto kuuluu myös molemmille.
Aiemmin seurustelin hetken aikaa naisen kanssa, joka oli varmaan joidenkin mielestä unelmanainen. 15 vuotta nuorempi kuin minä, kaunis, ison metsätilan ainoa perijä, antoi seksiä aina kun pyysi. Otti suihin, nieli, teki vaikka mitä miellyttääkseen. Ei halunnut suuseksiä itselle, ei sormetusta, ei koskettelua, mutta häntä sai panna ja käännellä mihin asentoon vain halusi. Suhde loppui juuri sen takia, että en voinut olla tahdottoman ihmisen kanssa, joka ei halunnut itse mitään na
No onhan täällä oilea mieskin!
jani 50v 00720 klitoriksen kielellä hoidan Aluksi nainem kiittää 36.0453285264 kyllä olisit tyytyväinen muhun otahan yhteyttä jannu72
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoa esim. sormella.
Samoilla sormilla sinä sitä klittaa ja/tai g-pistettä koskettelet. Vai mikä tässä nyt on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoa esim. sormella.
Samoilla sormilla sinä sitä klittaa ja/tai g-pistettä koskettelet. Vai mikä tässä nyt on se ongelma?
Ei mikään, klittaa hieromalla ei tule, mutta g-pistettä hieromalla tulee. Klitalle kieli on parempi, muttei sekään ole yksinään riittänyt. Sillä saa viritettyä alkuun.
Mahdollisesti onkin. Mutta eipä ole naisystävä valittanutkaan. Kun meillä on seksiä, niin itse tulen kerran (koskan en pysty ihan heti laukeamaan uudestaan) ja hän saa pari kolme orgasmia. Ja hän kyllä sanoo minulle, jos ei juuri sillä hetkellä tee mieli, joten älä pelkää, en tee mitään vasten hänen tahtoaan.