Miehet. Onko teille tärkeää harrastaessanne seksiä, että nainen saa orgasmin?
Mieheni työntelee kaluaan muutaman kerran sisälleni, laukeaa ja kääntyy nukkumaan. Itse en ehdi saamaan orgasmia.
Kommentit (71)
Enhän kukaan toisen pään sisään voi mennä. Nainen päättää itse, onko se tärkeää vai ei. Ei mieskään mitään orgasmia aina saa. Siemensyöksy ei ole sama kuin orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla mies joka haluaa koskea klittaan. Ei halua. Ei ole koskenut siihen suhteen aikana kertaakaan. Paneminen riittää. Se hankaloittaa asiaa melkoisen paljon.
Ja jatkat suhdetta koska:_________?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla mies joka haluaa koskea klittaan. Ei halua. Ei ole koskenut siihen suhteen aikana kertaakaan. Paneminen riittää. Se hankaloittaa asiaa melkoisen paljon.
Ja sinä alistut sellaiseen, lisäksi ukkosi on itsekäs paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naiset kertoa miksi edes suostuvat tuollaiseen suoritukseen. Osalla seksi on ilmeisesti tuollaista vuosia.
Jos mies on muuten mukava.
En usko että saisin sen paremmin toisenkaan kanssa.
Kaikkeen tottuu.
Muuten mukava mies mutta ei edes halua tyydyttää raikkaintaan? Muuten mukava mies mutta ei edes viitsi opetella mistä rakkain pitää seksissä? Muuten, tuo muuten niin mukava mies ei rakasta sinua pätkääkään.
Mitä mukavaa tuollaisessa miehessä edes on? Ei hak kaa? Käy töissä? Maksaa kaikesta puolet? Ok, eli bare minimum kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, pääasia että minä saan, jos saa siinä sivussa, ei siitä haittaakaan ole.
T:miesten yksinäisyysepidemia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin "en osaa sanoa". Se on tärkeää minulle, jos se on tärkeää hänelle. Kaikki ei kuitenkaan ole minusta kiinni.
Outo ajatus. Itse en ikinä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, joka ei saisi orgasmia kanssani.
Kuulostaa, että naisen orgasmi on sinulle pakkomielle eikä nainenkaan siitä pakkomielteestä varmaan hirveästi nauti. Jokaisen keho on sellainen kuin on ja seksiin kuuluu paljon muutakin kuin se loppuhuipennus.
Nainen ei saa orgasmia, vaan kliimaksin. Mies saa orgasmin, se on räjähtävä kokemus joka usein panee karjaisemaan tai urisemaan. Jos "nainen" saa tuollaisen orgasmin, niin kyseessä onkin feikkinainen (mies joka on jatkuvalla hormonikuurilla ja kirurgisesti silvottu näyttämään hieman naisen oloiselta).
Vierailija kirjoitti:
Enhän kukaan toisen pään sisään voi mennä. Nainen päättää itse, onko se tärkeää vai ei. Ei mieskään mitään orgasmia aina saa. Siemensyöksy ei ole sama kuin orgasmi.
Kaikki orgasmit eivät tunnu yhtä hyvältä. Normaalisti orgasmi ja siemensyöksy ovat kyllä yhdessä toisiinsa; tarkalleen siemensyöksy alkaa orgasmin keski- tai loppuvaiheilla.
Minulle kaunottaren kaikki seksuaaliset tarpeet, mukaan lukien hänen kliimaksinsa, ovat äärimmäisen tärkeät, silloin, ja vain silloin, kun minun seksuaaliset tarpeeni ovat yhtä lailla äärimmäisen tärkeät kaunottarelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naiset kertoa miksi edes suostuvat tuollaiseen suoritukseen. Osalla seksi on ilmeisesti tuollaista vuosia.
Jos mies on muuten mukava.
En usko että saisin sen paremmin toisenkaan kanssa.
Kaikkeen tottuu.
Muuten mukava nainen mutta ei edes halua tyydyttää raikkaintaan? Muuten mukava nainen mutta ei edes viitsi opetella mistä rakkain pitää seksissä? Muuten, tuo muuten niin mukava nainen ei rakasta sinua pätkääkään.
Mitä mukavaa tuollaisessa naisessa edes on? Ei hak kaa? Käy töissä? Maksaa kaikesta puolet? Ok, eli bare minimum kelpaa.
Tervetuloa keskivertomiehen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaunottaren kaikki seksuaaliset tarpeet, mukaan lukien hänen kliimaksinsa, ovat äärimmäisen tärkeät, silloin, ja vain silloin, kun minun seksuaaliset tarpeeni ovat yhtä lailla äärimmäisen tärkeät kaunottarelle.
No tuo paneekin avauksen aivan uuteen valoon!
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saa orgasmia, vaan kliimaksin. Mies saa orgasmin, se on räjähtävä kokemus joka usein panee karjaisemaan tai urisemaan. Jos "nainen" saa tuollaisen orgasmin, niin kyseessä onkin feikkinainen (mies joka on jatkuvalla hormonikuurilla ja kirurgisesti silvottu näyttämään hieman naisen oloiselta).
Mitä ihmeen potaskaa...kyllä minä ainakin saan tärinä ja huuto orgasmin.
Parisuhteessa naisen orgasmi ja ennen kaikkea yhteinen nautinto on tärkeää. Irtosuhteessa se on aika yhdentekevää. Omaa panetustahan siinä ollaan hoitamassa. Onko siinä väliä, nauttiiko toinen?
45kieppeillä vaimoninoppknu vaatiin sitä kun seksikertoja ei oo joka viikko enää.onhan se mukavampi kun vaatii arvoa itselläkin
Naiselle niin helppoa hoitaa orgasmi, etten tajua miksi se on miehelle niin vaikeaa. Pieniä liikkeitä sormella minuutin kaksi, ja se on siinä.
Ilman muuta on tärkeää. Suorastaan kunnia-asia huolehtia siitä että nainen saa täyden nautinnon orgasmeineen.
M44
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ikävä kyllä harvemmin osaa. Pontta, puhtia ja taitoja puuttuu.
_n36
Höpöhöpö ja kokemusta on. Olet vain valinnut väärin.
Ensimmäinen orkku annetaan nuolemalla ja toinen panemalla. M46
Vierailija kirjoitti:
Naiselle niin helppoa hoitaa orgasmi, etten tajua miksi se on miehelle niin vaikeaa. Pieniä liikkeitä sormella minuutin kaksi, ja se on siinä.
Entäs kun se ei naiselle riitä orgasmin saamiseksi? Mutta nuolemalla ja sormettamalla saa tai yhdynnässä.
Et ole minua tavannut. Tosin, juoksisit varmaan karkuun, jos tapaisimme. Et näkisi minua. Näkisit sen, mitä haluat nähdä. Ja se, mitä haluat nähdä, ei ole minä.