Tori.fi turn offit?
Keskustellaan näistä! Aloitan klassikolla.
-Ostan!! (klo. 9:00)
-Hieno juttu, milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo. 9:05)
-Mikä kunto, onko reikiä, tahroja? Voitko antaa mitat? Onko isoa vai pientä kokoa? Kuinka monella lapsella käytetty? (klo. 22:35)
-Kuten ilmoituksessa lukee, ei reikiä eikä tahroja ja yhdellä käytetty. Mitat: xx, xx, xx. Mielestäni vastaa kyllä kokoa. Milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo.22:45)
-Myytkö 10e?? (klo.9:45)
-En myy, hinta lukee ilmoituksessa ja se on 25e (klo.9:46)
-viestittely loppuu-
HOHHOIJAA..miksi tämä aina vaan toistuu??
Kommentit (286)
haloo ettekö myyjä tiedä että aina voi tinkiä hinnasta. jos yrität tienata vanhoilla tavaroillasi etkä laske hintaa niin oma syysi jos et saa myytyä mitään. tunnearvoa vielä yritetään lisätä hintaan.
myyjät katsokaa nyt ensin huutokauppakeisari yhdenkin jakson niin näette miten kauppaa tehdään. siinä myyjä pyytää 1000e ja aki sanoo annan 100e.
sitten ne ärsyttävät myyjät jotka eivät uskalla antaa numeroaan että saisi soitettua tai jos annat oman numeronsa niin eivät pelkurit uskalla soittaa. monikin myyjä sanoo tule hakemaan jostain torilta mertoasemalta kauppakeskuksesta. hämärää touhua. en lähde ajamaan jos en saa ensin puhelimessa sovittua asioista. myyjät nyt vähän valoja tuohon pelkoonne.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään Toridiiliä en ole enkä tule tekemään.
Joko kaupat tehdään heti tai ei laisinkaan.Myyjänä:
1) en anna Schibstedtille mitään oikeuksia maksuliikenteeseeni tai tilitietoihini
2) en jää odottelemaan viikkoa-kahta, josko kauppa oikeasti onnistui
3) ota riskiä, että ostaja rikkoo tuotteen ja palauttaa tai
3b) tilaa minulta toimivan tuotteen ja laittaa palautukseen samanlaisen, oman rikkinäisen ja väittää tuotteen olleen epäkelpoViestittelyssä en odota 12h pidempään, jos on useita viestittelijöitä, niin 4h.
Jos vastaan 5 minuutissa, odotan samaa sinulta.
Minä teen aina kaupat vain toridiilin kautta ellei ostaja nouda tuotetta.
Otan tuotteesta kuvat joka kulmasta ennen postitusta ja poistan ne puhelimesta vasta kun maksu saapuu tililleni.
Riitatapauksessa Tori pidättää maksua siihen saakka kunnes ostaja ja myyjä pääseevät sopuun asiassa.
Ei myöskään tarvitse ostaa itse postimaksuja, riitää kun kirjoittaa paketin päälle koodin ja tyrkkää postiin.
Postinsovelluskin on välillä mitä on. Ymmärrän kyllä, että meistä jokainen toimii niin kuin itselle parasta.
Mukavia kauppoja torissa :)
" Ostan"
Minä : Nouto vai postitus ?
Kaksi päivää tästä, niin "ostaja" haluaa maksaa mobilepay.lla, annan numeroni.
Viikko vierähtänyt ja ei ollut lukenut viestiäni.
No, sain myytyä toiselle sujuvalla kaupoilla.
Sitten on niitä, jotka kertovat että juujuu tänään voin tulla tekemään kaupat klo. x ja kun olen antanut osoitteen, niin yhteydenpito loppuu kokonaan. Aivan hemmetin ärsyttävää, onko nää jotain tietojen kalastelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Sitten on niitä, jotka kertovat että juujuu tänään voin tulla tekemään kaupat klo. x ja kun olen antanut osoitteen, niin yhteydenpito loppuu kokonaan. Aivan hemmetin ärsyttävää, onko nää jotain tietojen kalastelijoita?
Täytyy olla. Välillä on lauserakenteetkin heillä niin pielessä, että lienee joku botti.
Mulla on kanssa ollut näitä jotka katoavat heti kun saavat puhelinnumeron ja/tai osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla. Välillä on lauserakenteetkin heillä niin pielessä, että lienee joku botti.
Mulla on kanssa ollut näitä jotka katoavat heti kun saavat puhelinnumeron ja/tai osoitteen.
Näiden takia sovin vähänkään epäilyttävän noudon aina lähikaupan pihasta.
Ihmiset jotka eivät ole ostamassa sinulta mitään mutta lähettelevät kaikenmaailman kysymyksiä kuin myyjä olisi google. Eikä siinä mitään jos kysymykset esitettäisiin kohteliaasti tiedustellen ja edes etunimellä viestin allekirjoittaen, mutta nämä tyypit pistävät anonyymina nimimerkin takaa vaatimuksiaan ja perään puoli tusinaa pelkän kysymysmerkin sisältävää viestiä kun ignooraat töykimyksen, koska käytät aikasi mieluummin oikeiden ostajien kanssa viestitellen kuin googlena randoille toimien.
Myin erästä pelivälinettä josta otin hyvät kuvat, myös kaikista mitoista. Sitten tuli englanninkielinen viesti jossa kysellään juuri näitä mittoja. Vastasin vaan että "look at the pictures". Ei kuulunut enää mitään sen jälkeen. En kyllä odottanutkaan koska eihän tyyppi osannut edes katsoa kuvia tarkkaan.
Mulla oli kirjoja myynnissä euron kpl. Joku halus ostaa yhden ja sitä varten olis pitänyt tän ostajan mielestä tehdä toridiili. Kun sanoin ei niin sieltä tuli luento miksi mun pitäis alkaa käyttää diiliä. Kun postitus tulee halvemmaksi. Hänelle. Nykyisin en vastaa enää toridiilin tinkaajille, se on kuin hakkais päätään seinään kun selittää miksei kannata. Turha tuhlata energiaa tuollaisiin tyyppeihin.
Kyselee lisätietoja ja pyytää lisäkuvia ja sitten kun saa vastaukset, alkaa vielä kyselemään, mikä on tiukka hinta.
Ja kun vastaan hinnan, ehkä postikuluja vähän alas päin pyöristämällä, ei enää vastaa mitään.
Oon tämmöiset kaikki sitten lopulta estänyt torilla.
Hirmuisen huonosti nykyään torilla laskurissa näyttäisi olevan kohteessa katsojia.
Minulla nyt ollut neljä kohdetta myynnissä kaksi päivää ja katsojia niissä 4 - 11.
Aiemmin ennen uudistusta ihan vastaavat kohteet keräsivät yleisöä ensimmäisinä päivinä 100 - 200.
Ei ole kyse vaatteista, vaan keräilytavarasta, jonka arvo on tämänkin vuoden aikana noussut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä?
Onko vapaa?
Huh huh... Itse laitan suoraan viestin selkeästi, että haluan ostaa tämän pstituksella, niin saan suoran vastauksen, että tässä tilinumero, tai on jo myyty.
Tinkijät ärsyttää, jos ei ole varaa maksaa parin kympin tuotetta, niin et osta.
Ilmoituksessani on toridiili, mutta silti turhia tulee viestejä ja pyyntöjä tulla katsomaan kotiini tuotetta. En todellakaan halua vierasta ihmistä kotiini ja aiemmin ennen toridiiliä pari varaajaa jättänyt hakematta , eikä edes ilmoittanut , että eivät tulekaan, eli siihen loppui noudot.
Ihan, kun myyjällä olisi aikaa odotella arvon ostajaa koko päivä kotonaan.
Törkeää!
Onneksi on toridiili, eikä tarvitse vastata näihin viesteihin, vaan kaupat sujuvat fiksujen ostajien kanssa vaivattomasti ilman typerää säätämistä. Postituskin on huomattavasti helpompaa, kun vanhaan tap
Jos lähikaupassa on postin noutopiste tiskillä, niin paketin voi sinne jättää myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä?
Onko vapaa?
Huh huh... Itse laitan suoraan viestin selkeästi, että haluan ostaa tämän pstituksella, niin saan suoran vastauksen, että tässä tilinumero, tai on jo myyty.
Tinkijät ärsyttää, jos ei ole varaa maksaa parin kympin tuotetta, niin et osta.
Ilmoituksessani on toridiili, mutta silti turhia tulee viestejä ja pyyntöjä tulla katsomaan kotiini tuotetta. En todellakaan halua vierasta ihmistä kotiini ja aiemmin ennen toridiiliä pari varaajaa jättänyt hakematta , eikä edes ilmoittanut , että eivät tulekaan, eli siihen loppui noudot.
Ihan, kun myyjällä olisi aikaa odotella arvon ostajaa koko päivä kotonaan.
Törkeää!
Onneksi on toridiili, eikä tarvitse vastata näihin viesteihin, vaan kaupat sujuvat fiksujen ostajien kanssa vaivattomasti ilman typerää säätämistä. Pos
Ei voi, jos on pelkkä noutopiste. Sieltä ei voi silloin lähettää.
"Ei voi, jos on pelkkä noutopiste. Sieltä ei voi silloin lähettää."
------
Kyllä vaan voi. Niin ainakin seisoo minulle tulleessa sähköpostissa. Voit viedä paketin K- marketit noutopisteeseen. Oli myös kaksi postin pistettä listassa.
Vierailija kirjoitti:
------
Kyllä vaan voi. Niin ainakin seisoo minulle tulleessa sähköpostissa. Voit viedä paketin K- marketit noutopisteeseen. Oli myös kaksi postin pistettä listassa.
"Huomaa, että pakettia ei saa jättää kirjelaatikkoon tai pakettiautomaattiin, vaan se tulee viedä Postiin tai Postin Noutopisteeseen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän väliä tulee viesteihin ilmoitus, että se ja se haluaa ostaa toridiiliä ja yritetään saada aktivoimaan toridiili käyttöön. Olen varma, että nämä ovat jotain torin omia botteja, eikä tosiasiassa tuota ostajaa ole olemassakaan.
Minä olen laittanut 5 pyyntöä. Olisin ostanut
Itse olen laittanut pyyntöä esim. yksistä kengistä ja parista takista. Jos myyjä ei vastaa, siirryn nopeasti eteenpäin.
Nyt on postitus puoleen hintaan niin olen ostellut normia enemmän. :)
Vaikka postitus olisi puoleen hintaan, niin toridiili tulee melkein saman hintaiseksi, koska tori haluaa oman palkkionsa. Eilen yksi olisi halunnut ostaa diilillä, koska olisi säästänyt 0,8 e siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Itse olen laittanut pyyntöä esim. yksistä kengistä ja parista takista. Jos myyjä ei vastaa, siirryn nopeasti eteenpäin.
Nyt on postitus puoleen hintaan niin olen ostellut normia enemmän. :)
Vaikka postitus olisi puoleen hintaan, niin toridiili tulee melkein saman hintaiseksi, koska tori haluaa oman palkkionsa. Eilen yksi olisi halunnut ostaa diilillä, koska olisi säästänyt 0,8 e siinä.
Minä olen valmis maksamaan sen, ettei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
------
Paketin voi lähettää, jos kuljetus maksettu netin kautta ennakkoon. Et voi maksaa tiskillä. Katsoin vierestä, kun eläkeläismummo oli lähettämässä pientä pakettia, ja myyjä passitti mummon kotiin hoitamaan asian netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
------
Paketin voi lähettää, jos kuljetus maksettu netin kautta ennakkoon. Et voi maksaa tiskillä. Katsoin vierestä, kun eläkeläismummo oli lähettämässä pientä pakettia, ja myyjä passitti mummon kotiin hoitamaan asian netin kautta.
Puhuin toridiilistä
Tein kerran vahingossa oharit tori-myyjälle, kun piti mennä noutamaan yhtä toriostosta. Sairastuin yöllä ja seuraavalle aamulle sovittu nouto unohtui. Kyllä nolotti.
Eli JOSKUS harvoin näitä sattuu ihan normaaleillekin ihmisille, jotka ei yleensä harrasta ohareita. Lähetin toki pahoittelut myyjälle aikansa tuhlaamisesta. Tuote on edelleen myynnissä, mutta en kehtaa ehdottaa uutta noutoa, kun en itsekään antaisi oharien tekijälle uutta mahdollisuutta :D
Ei sinun ole pakko lunastaa sitä takaisin. Sinä sait maksun ja teit oman osasi kaupoista.