Tori.fi turn offit?
Keskustellaan näistä! Aloitan klassikolla.
-Ostan!! (klo. 9:00)
-Hieno juttu, milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo. 9:05)
-Mikä kunto, onko reikiä, tahroja? Voitko antaa mitat? Onko isoa vai pientä kokoa? Kuinka monella lapsella käytetty? (klo. 22:35)
-Kuten ilmoituksessa lukee, ei reikiä eikä tahroja ja yhdellä käytetty. Mitat: xx, xx, xx. Mielestäni vastaa kyllä kokoa. Milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo.22:45)
-Myytkö 10e?? (klo.9:45)
-En myy, hinta lukee ilmoituksessa ja se on 25e (klo.9:46)
-viestittely loppuu-
HOHHOIJAA..miksi tämä aina vaan toistuu??
Kommentit (286)
Vähän väliä tulee viesteihin ilmoitus, että se ja se haluaa ostaa toridiiliä ja yritetään saada aktivoimaan toridiili käyttöön. Olen varma, että nämä ovat jotain torin omia botteja, eikä tosiasiassa tuota ostajaa ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän väliä tulee viesteihin ilmoitus, että se ja se haluaa ostaa toridiiliä ja yritetään saada aktivoimaan toridiili käyttöön. Olen varma, että nämä ovat jotain torin omia botteja, eikä tosiasiassa tuota ostajaa ole olemassakaan.
*ostaa toridiilillä
Toridiili on hyvä. Itse tutkin ilmoituksen tarkkaan ja ostan heti. En jaksa kysellä. Eikö tarvitse turhaan viestitellä tms
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laittanut 5 pyyntöä. Olisin ostanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laittanut 5 pyyntöä. Olisin ostanut
Itse olen laittanut pyyntöä esim. yksistä kengistä ja parista takista. Jos myyjä ei vastaa, siirryn nopeasti eteenpäin.
Nyt on postitus puoleen hintaan niin olen ostellut normia enemmän. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon että ovat ihan oikeita ostajia, mutta minä vien tavaran mieluummin Konttiin kuin otan Toridiilin käyttöön, joten siinähän naputtelevat Toridiili-namiskaa. Ihmiset ovat vain halvan postituksen perässä, mutta myyjänä minulle tulee lisäkustannuksia matkakustannuksista Postiin + ajanmenetyksestä, joten jos ottaisin Toridiilin käyttöön pitäisi tavaran hintaa nostaa ainakin vitosella.
Toridiili on ostajana todellinen parannus. Ostaminen on tehty hyvin helpoksi.
Itse en jaksa oikein sopia erikseen kaikkia asioita eri myyjien kanssa, niin arvostan sitä, että voin vain tehdä toridiilin ja odotella pakettia:)
Totta, Toridiilin halpa postitus on alle 10 euron ostoksille aivan mahtava ainakin ostajan näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Totta, Toridiilin halpa postitus on alle 10 euron ostoksille aivan mahtava ainakin ostajan näkökulmasta.
Ei kai se myyjän elämääkään vaikeuta, kun saa koodin jolla posti tulostaa osoitteen ja paketti lähtee matkaan. Eihän toridiili vaikuta myyjän saamaan hintaan mitenkään. Ostaja ne postikulut ja maksun torille hoitaa.
Tietenkin jos ei ole postia lähellä tai sinne matkaamisesta tulee vaikeuksia myyntiin niin ihan ymmärrettävää, ettei halua diiliä tehdä
Satasen hyväkuntoisesta sohvasta on tarjottu seitsemääkymppiä ja pyydetty vielä tuomaan se Mustikkamaan parkkikselle tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan. Ilmoituksessa toki mainittu VAIN JA AINOASTAAN NOUTO.
Vitosen tavara pyydetty tuomaan viiden kilometrin päähän ja tässäkin tietysti ilmouksessa toimitusehtona nouto.
Vannottu, että ostetaan äitini designtuoli, toin sen töihin sattumoisin ostajan kodin viereiseen taloon. Sain pyytää kotiäitiä neljä päivää tulemaan noutamaan kun tori.fi jonossa oli kymmeniä innokkaita ostajia, sitten todettu "Aijaa, emmä tykkääkään".
Mutta sitten oli myös ammattikauppias, jolta ostin kahdella sadallä äidille sellaisen huonosti liikkuvien vanhusten tuolin, josta on helppo nousta ylös. Uutena maksavat melkein 1500€, hän myi sen kahdella sadalla ja toi vielä parin sadan kilometrin päästä kotiin kympillä kun oli muutenkin tulossa tännepäin.
Tuun hakemaan tänään. Maksan 15 e.
Ai jaa? Tuotteen hinta on kyllä 30 e.
Vierailija kirjoitti:
Tuun hakemaan tänään. Maksan 15 e.
Ai jaa? Tuotteen hinta on kyllä 30 e.
Minulle tarjottiin 30 euron tuotteesta 10 euroa postikuluineen. Laitoin tarjoajan estoon. Viikko sen jälkeen joku tuli ja nouti tuotteen ja latoi 30 euroa käteen, eikä edes yrittänyt tinkiä.
3 euron tavara olisi pitänyt viedä ostajalle kotiin 35km päähän. No en vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran kohteliaan viestin, että haluan varata tämän viikoksi, koska päläpäläpälä. Se perustelu oli kyllä asiallinen, ei siinä mitään, ja allekirjoitus koko nimellä ja paikkakunnalla. Mutta viikoksi! Tunniksi voin varata. No vastasin hänelle kohteliaan viestin, jonka alussa kiitin kiinnostuksesta ostaa tavara ym ym ja loppuun kirjoitin, että en voi varata viikoksi. Tuo ostaja luki viestini vasta kuukauden päästä. Eikä koskaan enää vastannut mitään, Hän ei voinut tietää siitä lyhyestä viestin alusta joka näkyy avaamatta viestiä että mitä vastasin viikon varaamisesta. Kuka ilmoittaa varaavansa viikoksi eikä sitten edes viikkoihin lue myyjän vastausta? Minusta törkeää.
Se on ehkä nähnyt viestisi sähköpostista tai puhelimen näytöltä.
Onhan näitä, kaupat sovittu, pakattu ja osoite kirjoitettu päälle. Kuva lähetetty että valmiina on ja lähtee kun rahat tilillä. Odottelen vieläkin..
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä, kaupat sovittu, pakattu ja osoite kirjoitettu päälle. Kuva lähetetty että valmiina on ja lähtee kun rahat tilillä. Odottelen vieläkin..
Sori mutta tuo on ihan perusjuttu että pakettia ei tehdä ennen kuin maksu on tilillä, jottei tule turhaa työtä. Ihmiset on kuitenkin niin epäluotettavia. Itse etsin korkeintaan sopivan laatikon tai kirjekuoren valmiiksi ja laitan tavaran viereen odottamaan, mutta en pakkaa mitään ennen kuin olen saanut rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta tuo on ihan perusjuttu että pakettia ei tehdä ennen kuin maksu on tilillä, jottei tule turhaa työtä. Ihmiset on kuitenkin niin epäluotettavia. Itse etsin korkeintaan sopivan laatikon tai kirjekuoren valmiiksi ja laitan tavaran viereen odottamaan, mutta en pakkaa mitään ennen kuin olen saanut rahat.
Ei se turhaa työtä ollut, vaihdoin osoitteen ja myin seuraavalle
Mulla oli myynnissä useita jokusen euron maksavia tuotteita. Tuli viesti, että otan nämä, jos voit tulla Vantaalle. Asun Kuopiossa.
En ole vielä käyttänyt toria deittiäppinä niin en osaa sanoa.
Olin ostamassa erästä melkoisen kallista laitetta, joka piti noutaa. Sovimme, että tehdään kaupat. En tinkinyt hinnasta. Kysyin tuotetta ja varmistin, että hän säilyttäisi sen, kunnes pääsen paikalle. Matkaa kun oli noin 200 km. Kysyin moneltako voisin tulla. Myyjä ei vastannut enää tämän jälkeen mitään. Tuotetta hän kauppasi edelleen Torissa. Kummallista.