Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?
Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.
Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.
Kommentit (275)
Mä tarvitsen miehen ja onneksi mulla ihana mies onkin. Saa jakaa arjen ilot ja surut. Kaksin aina kaunihimpi, ainakin mulle.
Olen itsenäinen mies ja en ole koskaan seurustellut, en mä koe että tarvitsen naista muuhun kuin seksiin. Toki seksiäkään ei ole pakko olla kun oma käsi korvaa naisen aika hyvin.
Vastaan siis että itsenäinen nainen tarvitsee miestä vain seksiin.
Ei tarvitse mihinkään mutta itsenäinen nainen osaa arvostaa apua, tukea, tietoa ja ymmärrystä eikä ole koskaan suotta ilkeä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ne korjaajat kaikki miehiä
Hana vuotaa tilaa siihen leidi korjaamaan, no niitä löytyy 1/100 verrattuna mieheen.
Voihan sitä olla tarvetta yhteyteen ja läheisyyteen toisen ihmisen kanssa, vaikka muuten asiansa itsenäisesti hoitaisikin.
Halittavaksi ja jakamaaan viinipulloa.
Noh.. itsenäinen omilla jaloillani seisova nainen olen minäkin, enkä tarvitse miestä huolehtimaan käytännön asioista tai elättämään. Tuollaisten asioiden sijaan kaipaan miestä pitämään sylissä, hellimään, rakastelemaan, rinnalle kokemaan ja näkemään asioita, ja antamaan jonkinlaista alkukantaista turvallisuuden tunnetta. En tarkoita tuolla viimeisellä mitään suuria manööverejä, vaan lähinnä joitakin sellaisia pieniä eleitä ja tunnetta siitä, että mies haluaisi pitää minut turvassa.
Käytännön asiat voin hoitaa tarvittaessa vaikka rahalla, kun niihin ei liity mitään emotionaalista yhteyttä. Mutta se tunneyhteys ja fyysinen yhteys, lämpimät katseet, hymyt ja kosketukset jonkin tietyn erityisen ihmisen kanssa, tunne siitä se tietty erityinen ihminen puolestaan haluaa minut elämäänsä.. niitä ei voi ostaa, ja niitä kaipaan välillä kipeästikin.
Onko mies sinulle vain työkalu, autonkorjaajaja renkaanvaihtaja.
Pelkkä esine.
Oletko miesvihaaja.
Miksi, etvoi tunnistas omaa heikkouttasi ja olla henkisesti lyömättä toista sukupuolta.
Saat voimaa siitä, että koitan alistaa miehiä.
En ihan tajua kysymystä. Jos puhe on parisuhteesta, niin minusta se ei ole oikeanlainen, jos se perustuu tarvitsemiseen. En halua, että minun kanssani ollaan siksi, että minua tarvitaan, vaan haluan, että kumppani on kanssani ihan vapaaehtoisesti ja siksi, että haluaa olla minun kanssani. Nauttii minun seurastani, viihtyy kanssani ja tykkää tehdä asioita yhdessä.
Naisena ajattelen näin. Tiedän, että on miehiä, joille on tärkeää, että nainen tarvitsee, mutta minusta sellainen on aika ällöttävää jotenkin. Mies asettuu silloin naisen yläpuolelle: "et pärjäisi ilman minua". Haluan miehestä kumppanin, en "tarvitse" häntä mihinkään.
Autonkorjaaja on useimmiten mies, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska hän tekee työtä, josta hänelle maksetaan. Sukupuoli on ihan yhdentekevä.
Joku gorilla suojelemaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Joku gorilla suojelemaan häntä.
Miltä?
Vierailija kirjoitti:
En ihan tajua kysymystä. Jos puhe on parisuhteesta, niin minusta se ei ole oikeanlainen, jos se perustuu tarvitsemiseen. En halua, että minun kanssani ollaan siksi, että minua tarvitaan, vaan haluan, että kumppani on kanssani ihan vapaaehtoisesti ja siksi, että haluaa olla minun kanssani. Nauttii minun seurastani, viihtyy kanssani ja tykkää tehdä asioita yhdessä.
Naisena ajattelen näin. Tiedän, että on miehiä, joille on tärkeää, että nainen tarvitsee, mutta minusta sellainen on aika ällöttävää jotenkin. Mies asettuu silloin naisen yläpuolelle: "et pärjäisi ilman minua". Haluan miehestä kumppanin, en "tarvitse" häntä mihinkään.
Autonkorjaaja on useimmiten mies, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska hän tekee työtä, josta hänelle maksetaan. Sukupuoli on ihan yhdentekevä.
Minä taas naisena ajattelen, että ihmisellä on luonnostaan tarpeita, ja rakkaansa tarpeita mielellään kohtaa. Toki ihan vapaaehtoisesti saa päättää, haluaako sellaiseen suhteeseen.
Hoitamaan puutarhaansa!