Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?
Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.
Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toista tarvitse tarvia. Yleensä olen ihmisten seurassa, koska pidän heidän seurastaan.
No tämä. Vierastan ajatusta, että toiset ihmiset - sukupuolesta riippumatta - olisivat joitakin hyödykkeitä, jotka hankitaan vastaamaan omiin tarpeisiin.
No niinhän tämä yhteiskunta toimii. Hävettää olla nainen.
Olen itsenäinen heteronainen joka on ollut sinkku viimeisen vuoden ajan. Vastentahtoisesti olen sinkku, eli en ole tyytyväinen tilanteeseeni vaan mieluiten olisin vakiintuneessa avioliitossa tai parisuhteessa. Kumppanin suhteen olen erittäin nirso, eli olen mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä suhteessa.
En välttämättä tarvitse miestä mihinkään, elossa pysyn ja pärjään ja selviydyn ilmankin. Mutta kun haluaisin muutakin kuin vain pärjäillä ja selviytyä ja tähän tarvitsisin sopivan miehen seuraa. Elämänlaatuni todennäköisesti olisi parempi jos löytäisin itselleni sopivaa seuraa.
Jos unohdetaan ne iänikuiset, kaikki osaa vaihtaa kattolamput ja autonrenkaat horinat ja mennään hieman syvemmälle. Miksi jonkun toisen ihmisen kanssa ylipäätään ollaan, en usko että ensimmäinen parisuhdekriteeri miehessä on kuinka nopeasti hän vaihtaa autonrenkaat. Yhdessäoleminen on hieman syvällisempi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.
Tässä on voi olla ajatusta. En ole koskaan aiemmin miettinyt sitä noin.
Meillä parisuhde on muutoin hyvä, mutta puolisoni ei ole kovin seksuaalinen mies, ja itse haluaisin häntä kovastikin, mutten koe tarvitsevani häntä mihinkään fyysiseen tai taloudelliseen, vaan pärjään pitkälti itsenäisesti viimeistään maksamalla siitä jollekin.
Puolisoni on kuitenkin minulle hyvin tärkeä ihminen, joka tekee elämästäni keveämpää erityisesti silloin, kun arki on muutoin raskasta. Eikä ihmisen itsetuntokaan ole aina stabiili, jolloin ympärille tarvitaan kannustavia ja elämäntilannetta tukevia ihmisiä. Kyllä sellaisia voi olla ystävätkin, mutta rakkaus on erilaista sekä läheisyys. Yhteys toisiin ihmisiin keventää usein :)
Mieheni haluaa olla sekä tarvittu, että haluttu.
En kai sitten mihinkään. Koko elämä (36 v) tässä jo menty sinkkuna niin pakko on ollut itsenäistyä ja pärjätä yksin. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa että olisin edes kerran halunnut kokea rakkauden ja seurustelun elämässäni mutta se juna meni jo.
Yhdessäoloon. Elämän jakamiseen perusarjessa ja juhlassa. Elämän kokemiseen yhdessä.
Ja sepäs se juurikin on. Suhteeni ovat päättyneet koska minun olisi pitänyt olla jokin ohjelmatoimisto joka keksii kodin ulkopuolista tekemistä menoa ja meininkiä. Jos ei ollut tekemistä niin ei ollut syytä tavata. Ai ei vai? Olisi kainalo kelvannut pitkän työpäivän jälkeen enkä puhu nyt seksistä vaan yhdessä olemisesta. Joka sekin olisi ollut ok, sopivasti viikottain.
En tarvitse mihinkään. Rakastan häntä.
Elämänkumppaniksi. Rakastetuksi. Kaveriksi. Ihmiseksi, jonka kanssa voi viestiä yli ihmisiä täynnä olevan huoneen pelkällä katseella.
Monta syytä löydän kumppanini kanssa elämiseen, vaikka olenkin itsenäinen nainen. Ei itsenäisyys häviä ihmissuhteen myötä, ellei sitä itse hävitä.
No ei varsinaisesti mihinkään - kyllähän sitä jokainen pystyy elämään ja hengittämään ilmankin. Mutta joskus olen kohdannut miehen josta on tullut tunne, että elämästäni puuttuu jotakin hyvin olennaista jos tuo ihminen ei ole osa sitä. Silloin ajattelen että tarvitsen häntä, vaikka toki edelleen pysyn hengissä ilmankin. En ole kiinnostunut suhteesta miehen kanssa joka ei saa aikaan tätä tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Torttuaan varten
Niinpä. Reikien täyttöön nainen tarvitsee miehen tai yhtäaikaiseen täyttöön 3 miestä
Vierailija kirjoitti:
Seksiin
Miehet antavat usein luokattoman huonoa seksiä. Orgasmikuilu heterosuhteissa on oikea ongelma.
Nainen ei tarvitse miestä mihinkään.
Mutta mihin kukaan tarvitsee ketjun aloittajaa?
Vierailija kirjoitti:
En tarvikaan mihinkään, mutta haluan. Se on vissi ero se.
Paljon terveemmän suhteen saa tällä asenteella.
Tarvitsen Sinua, koska rakastan Sinua. Rakastan Sinua, koska tarvitsen Sinua...
Ei mihinkään. Pysykää vain poissa elämästäni. Mielellään jossain mahdollisimman kaukana
Terkuin, mies
No tulihan se sieltä. Lisätään eteen vielä "vahva" itsenäinen nainen. Oikea rautapillu. Siitä vaan kavereitten kanssa lesboilemaan keskenänne.
Rakasteluun ja ihanaksi kumppaniksi elämän matkalle!