Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?
Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.
Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos on omatoimisuutta ja että raha riittää palveluiden ostamiseen ja muuhunkin, oikein hyvä. En halua että kanssani oltaisiinkaan hyötymistarkoituksessa.
M57
No mitä muuta tarjottavaa sulla sitten on?
Todennäköisesti nainen on hänen kanssaan paljon onnellisempi kuin sellaisen miehen kanssa, joka haluaa miehestä riippuvaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan ne iänikuiset, kaikki osaa vaihtaa kattolamput ja autonrenkaat horinat ja mennään hieman syvemmälle. Miksi jonkun toisen ihmisen kanssa ylipäätään ollaan, en usko että ensimmäinen parisuhdekriteeri miehessä on kuinka nopeasti hän vaihtaa autonrenkaat. Yhdessäoleminen on hieman syvällisempi kokemus.
Niinhän sen pitäisi olla ja epäilemättä suomaisilla naisilla "rakkaus" on sitä, kuinka ison osan mies alistuu tekemään naisen määräämia hommia kotona. Jos mies ei alistu kotiorjaksi, muikkeli hakee eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista nähneeni tällaista aloitusta miehen kirjoittamana. Että mies jotenkin elvistelisi sillä, kun pärjää ilman naista ja on siksi sinkku. Miehet kun yleensä ovat naisen kanssa halun eikä tarpeen takia. Melkoinen ero sukupuolten välillä tässä.
Ja milläs todistat kirjoittajan sukupuolen/ oletuksen, iän? Ei hitto vie. Ja trolloltrolleja ei ole olemassakaan :D
Tuon lapsellisen kysymyksen esittäjä ja epäilijän on AINA nainen ja jotenkin lapsen tasolle jäänyt tollo.
Ei mihinkään juuri miestä. Ihminen tarvitsee toista ihmistä seuraksi, jakamaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen nainenkin tarvitsee välillä kunnon "kikkeliä"!
Onhan miehen tilalle keksitty muut härpäkkeet naisille, joten mihin miehiä enää tarvitaan?
Miehiä tarvitaan suunnittelemaan ne häpäkkeet ja tietenkin ne koneet millä niitä valmistetaan. Naisilta syntyisi lähinnä mallia venäläinen perseensuristin, joka ei surise, eikä mahdu persiiseen.
Et sä tarviikaan nainen! Paitsi että täällä puhumassa siitä mistä on puute!! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin
Olen harrastanut seksiä n. 50 miehen kanssa. Yksikään ei ole saanut minua tulemaan, kuten satisfyer.
Miestä ei tarvita siihenkään.
Se että olet epänormaali, ei ole miesten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avuksi nainen miestä tarvii ennenkaikkea.
Esimerkiksi minkä ?....Minä en ole tarvinnut ..Jos jotain korjattavaa rahalla saa varmasti osaavan ammattimiehen apua esim. Shkö ,putki ym muuhun reippaan....tätä varten en halua miestä nurkkiin ..
Juuri siksi ettei tarvi maksaa niistä hommista.ei kaikilla ole varaakaan maksaa.
Ai että kuka tahansa mies on synnynnäinen putkari, sähkäri, autoasentaja, remppamies, timpuri? Kyllä mä mieluummin soitan ammattilaisen tekemään sähköhommia kuin luottaisin oman mieheni kytkemiin pistorasioihin.
Sinulla on sitten harvinaisen tomppeli mies, mutta sopinette täydellisesti toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen miehen seksiin, jakamaan arjen kuluja, rakkauteen, nauttimaan kokemuksista elämässä, tukemaan vaikeina aikoina kuten nyt hirveässä flunssassa. Tuomaan miesnäkökulmaa elämään, että elämä olisi siltä osin rikkaampaa. Kaipaan hellyyttä, välittämistä ja kyllä sitä miehen ihailua! Sitä ei voi ostaa.
Melkein uskoin todeksi, mutta miesnäkökulma paljasti provoksi. Ei naisia kiinnosta pätkän vertaa mikään miesnäkökulma tai miesten ajatusmaailma.
Miksi kuvittelet tietäväsi, mitä naiset ajattelee? Luulet kyllä, mitään et tiedä.
Asenteesi naisia kohtaan paljastaa syynkin tietämättömyyteesi.
Tuo piti tallentaa muistiin. On meinaan niin ällistyttävä kommentti tällä palstalla, jossa naiset eivät juuri muuta teekään, kuin kuvittelevat tietävänsä mitä miehet ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin
Miehet antavat usein luokattoman huonoa seksiä. Orgasmikuilu heterosuhteissa on oikea ongelma.
Nainen ei tarvitse miestä mihinkään.
Seksi on omien himojen tyydyttämistä varten. Toisen ja omien himojen tyydyttämistä kutsutaan rakasteluksi. Eli moni nainen on sillä tavalla jälkeenjäänyt, ettei osaa nauttia toisesta kuten me miehet osaamme. Ongelma on siis itse nainen.
Joihinkin raskaisiin kotihommiin yms. Mulla ei ole rahaa teettää kaikkia niitä vieraalla. Lisäksi hyvään seksiin. T.mummeli
Antoisaan parisuhteeseen tietenkin!
Itsenäinen nainen ei varmaan tarvitse miestä mihinkään. Mä en ole itsenäinen nainen, vaan tarvitsen läheisiäni monessakin mielessä, joten minulla ei ole mitään ongelmaa myöntää sitä että tarvitsen miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei naiset oikeasti ole mitään avuttomia ja saavat tehtyä ihan sen kaiken mitä miehetkin. Yleensä viellä paljon helpommallakin.
Tuohon et uskonut itekkään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.
Nämä "itsenäiset" itseänsä korostavat naiset ovat kaikkein rasittavimpia. Ollaan niin itsenäisiä mutta poltintakaan ei autoon osata vaihtaa vaan sen tekee lähikorjaamon Pertti. Luonne on vittumaine väkisin vänkääjä ja koko ajan yrittää saada jotain draaman kaarta, tälle emakolle ei "tylsä" elämä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin
Miehet antavat usein luokattoman huonoa seksiä. Orgasmikuilu heterosuhteissa on oikea ongelma.
Nainen ei tarvitse miestä mihinkään.
Seksi on omien himojen tyydyttämistä varten. Toisen ja omien himojen tyydyttämistä kutsutaan rakasteluksi. Eli moni nainen on sillä tavalla jälkeenjäänyt, ettei osaa nauttia toisesta kuten me miehet osaamme. Ongelma on siis itse nainen.
Sehän tässä huvittaakin kun naiset haukkuvat miesten sänkytaidot ja itse makaavat lahnana eivätkä osaa edes poskeen ottaa. Olen tavannut tähän mennessä yhden naisen joka osasi tämän homman, pata kattilaa soimaa
Ihanaa, kun on rakas mies! Nautimme elämästä ja toisistamme!
Millainen olio tämä itsenäinen nainen on? Miten poikkeaa itsenäisestä miehestä?
Minusta jokaisen naisen ja miehen pitäisi osata vaihtaa renkaat, mutta ei korjata auton moottoria. Pesukoneesta pitää osata tyhjentää nukkasihti mutta ei korjata pesukoneen moottoria.
Ja joo, en tarvitsisi miestä mihinkään muuhun kuin jakamaan ilot ja surut. Minun renkaita ei tarvitse vaihtaa, mutta saa ne hakea ja viedä varastoon jos haluaa olla avuksi.
N43