Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?

Vierailija
04.10.2024 |

Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.

Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä  vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ne korjaajat kaikki miehiä

Vierailija
2/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttuaan varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube-videoiden avulla pääsee noistakin tarpeista. Ei pesukonettakaan munalla korjata.

Vierailija
4/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin 

Vierailija
5/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei naiset oikeasti ole mitään avuttomia ja saavat tehtyä ihan sen kaiken mitä miehetkin. Yleensä viellä paljon helpommallakin.

Vierailija
6/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että näissä mainituissa palveluissa oli mies joka varmisti itsenäisen naisen eteenpäin suuntautuvan olemassaolon.

Vierailija
7/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.

Vierailija
8/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toista tarvitse tarvia. Yleensä olen ihmisten seurassa, koska pidän heidän seurastaan.

Vierailija
9/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että näissä mainituissa palveluissa oli mies joka varmisti itsenäisen naisen eteenpäin suuntautuvan olemassaolon.

rahalla saa

Vierailija
10/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellinen syy tuollekin avaukselle on se että kyseinen nainen ei todellisuudessa kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle. 

Vierailija
11/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube-videoiden avulla pääsee noistakin tarpeista. Ei pesukonettakaan munalla korjata.

No tämäpä. 

Vierailija
12/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.

Vierailija
13/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.

Tuleeko siitä ehkä sitten jotenkin epävarma olo. 

Vierailija
14/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan joku mihin purkaa agressiota.

Vierailija
15/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen ystäväksi ja rakkaaksi.

Aika typerä ja persumiesmäinen aloitus, Pasi.

Vierailija
16/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.

Ja jos korjaamiseen munaa joskus tarvii, niin on mulla iso dildo pöytälaatikossa 😄.

Vierailija
17/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut aina samoin. Sitten rakastuin mieheen, joka tuntui pitävän minusta ja haluavan minua ja oli hyvää seksiä. Tarvitsin kai häntä siihen, että tunsin itseni halutuksi, viehättäväksi ja seksikkääksi naiselliseksi naiseksi. Sittemmin mies on lopettanut seksin kokonaan, eikä näy olevan minusta enää kiinnostunut. Niinpä olen taas alkanut ihmetellä, että mihin minä miestä / häntä oikeastaan tarvitsekaan, en enää näköjään mihinkään.

Vierailija
18/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä: se tykkää olla haluttu.

Vierailija
19/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu tottakai. 

Vierailija
20/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai toista tarvitse tarvia. Yleensä olen ihmisten seurassa, koska pidän heidän seurastaan.

No tämä. Vierastan ajatusta, että toiset ihmiset - sukupuolesta riippumatta - olisivat joitakin hyödykkeitä, jotka hankitaan vastaamaan omiin tarpeisiin.