Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?

Vierailija
04.10.2024 |

Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.

Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä  vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt johtuu vain siitä, että useimmista miehistä on tullut lähinnä naisia jotka eivät osaa itse tehdä mitään vaan soittavat aina jonkun MIEHEN korjaamaan tai asentamaan  kaiken tarvittavan. Vain pellemiehen voi korvata puhelimella.

T. Autoasentaja. 

Vierailija
22/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin ihmissuhteita ylipäätään tarvitaan? Mä kyllä ainakin nautin siitä, että saan käydä keskusteluja toisen aikuisen ihmisen kanssa. Lisäksi pidän läheisyydestä ja saan sitä miesystävältäni. Tykkään siitä, että voimme tehdä molempia miellyttäviä asioita yhdessä. Ei kai renkaanvaihdot tai kodinkoneet liity parisuhteeseen välttämättä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuksi nainen miestä tarvii ennenkaikkea.

Vierailija
24/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.

Tuleeko siitä ehkä sitten jotenkin epävarma olo. 

Vissiin jotain tällaista.

Suhteet, jotka perustuvat tarpeeseen ovat aina jollain tapaa epäterveitä verrattuna suhteisiin, jotka perustuvat haluun olla yhdessä. Ne ovat myös valta-asemassa olevalle helppoja suhteita. Toiseen ei tarvitse panostaa, kun tietää toisen pysyvän luona tarpeesta. Kun toisen sitouttaakin vain halu, täytyy kyetä olemaan haluttu ja saa vaatii taas enemmän.

Vierailija
25/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ne korjaajat kaikki miehiä

Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.

Pillullakonaisparturit hiukset leikkaa?

Vierailija
26/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt johtuu vain siitä, että useimmista miehistä on tullut lähinnä naisia jotka eivät osaa itse tehdä mitään vaan soittavat aina jonkun MIEHEN korjaamaan tai asentamaan  kaiken tarvittavan. Vain pellemiehen voi korvata puhelimella.

T. Autoasentaja. 

Mikä tekee miehestä naisen joka ei osaa tehdä itse mitään? 

Vierailija
27/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Autoasentaja. 

No en kyllä tajua miksi mun pitäis autoasentaja sänkyyni ottaa, kun palvelun saa rahallakin. En  mä nai myöskään maalareita, kokkeja, timpureita, hoitsuja tai kätilöjäkään.

Vierailija
28/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja todellinen syy tuollekin avaukselle on se että kyseinen nainen ei todellisuudessa kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle. 

Ap on mies, joka leikkii naista. Ehkä sinä itse? Ressukka.

Vierailija
29/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avuksi nainen miestä tarvii ennenkaikkea.

Avuksi mihin?

Vierailija
30/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.

Kysyin mieheltä: se tykkää olla haluttu.

Itsevarma tykkää olla haluttu, epävarman on koettava itsensä tarvituksi.

Vierailija
31/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa pilden kostuttamiseen. Ei se naisia ajattelemalla mulla märäksi tule. Oviksen aikaan pari pientä mielikuvaa kuumista miehistä ja pikkarit menee vaihtoon.

Vierailija
32/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.

Onko sulla joku pakkomielle? 

Yritin sanoa, ettei ammattipätevyys ole sidoksissa jalkovälin vehkeisiin. Ei ne sullakaan riitä muuhun kuin ulinaan.

Vierailija
33/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväksi ja rakastetuksi.

Vierailija
34/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmh.. olen oppinut, että kaikki parturit ovat huøria , mutta kaikki huørat eivät ole partureita.. mutta toivottavasti hiukseni kasvavat pian takaisin.

Kiitos vain Miia. 

Vierailija
35/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos korjaamiseen munaa joskus tarvii, niin on mulla iso dildo pöytälaatikossa 😄.

Sillä saa naulan seinään, munalla ei.

Vierailija
36/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Mä nyt viihdyn mieheni kanssa. En häntä 100% tarvitse, mutta mukavaa meillä on kaksistaan.

Vierailija
37/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvikaan mihinkään, mutta haluan. Se on vissi ero se. 

Vierailija
38/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on autonasentaja ja hän korjaa meidän autot + vaihtaa niihin renkaat :D

Vierailija
39/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä luonnevikaisten trollialoitukset pitäisi poistattaa samantien.

Ei kukaan terve ajattele kuten ap, oli nyt minkä hyvänsä sukupuolen säälittävä edustaja.

Vierailija
40/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos korjaamiseen munaa joskus tarvii, niin on mulla iso dildo pöytälaatikossa 😄.

Mitä muuta sinun yh arkeesi kuuluu?