Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?
Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.
Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.
Kommentit (264)
No mihin ihmissuhteita ylipäätään tarvitaan? Mä kyllä ainakin nautin siitä, että saan käydä keskusteluja toisen aikuisen ihmisen kanssa. Lisäksi pidän läheisyydestä ja saan sitä miesystävältäni. Tykkään siitä, että voimme tehdä molempia miellyttäviä asioita yhdessä. Ei kai renkaanvaihdot tai kodinkoneet liity parisuhteeseen välttämättä?
Avuksi nainen miestä tarvii ennenkaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.
Tuleeko siitä ehkä sitten jotenkin epävarma olo.
Vissiin jotain tällaista.
Suhteet, jotka perustuvat tarpeeseen ovat aina jollain tapaa epäterveitä verrattuna suhteisiin, jotka perustuvat haluun olla yhdessä. Ne ovat myös valta-asemassa olevalle helppoja suhteita. Toiseen ei tarvitse panostaa, kun tietää toisen pysyvän luona tarpeesta. Kun toisen sitouttaakin vain halu, täytyy kyetä olemaan haluttu ja saa vaatii taas enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ne korjaajat kaikki miehiä
Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.
Pillullakonaisparturit hiukset leikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt johtuu vain siitä, että useimmista miehistä on tullut lähinnä naisia jotka eivät osaa itse tehdä mitään vaan soittavat aina jonkun MIEHEN korjaamaan tai asentamaan kaiken tarvittavan. Vain pellemiehen voi korvata puhelimella.
T. Autoasentaja.
Mikä tekee miehestä naisen joka ei osaa tehdä itse mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt johtuu vain siitä, että useimmista miehistä on tullut lähinnä naisia jotka eivät osaa itse tehdä mitään vaan soittavat aina jonkun MIEHEN korjaamaan tai asentamaan kaiken tarvittavan. Vain pellemiehen voi korvata puhelimella.
T. Autoasentaja.
No en kyllä tajua miksi mun pitäis autoasentaja sänkyyni ottaa, kun palvelun saa rahallakin. En mä nai myöskään maalareita, kokkeja, timpureita, hoitsuja tai kätilöjäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja todellinen syy tuollekin avaukselle on se että kyseinen nainen ei todellisuudessa kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle.
Ap on mies, joka leikkii naista. Ehkä sinä itse? Ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Avuksi nainen miestä tarvii ennenkaikkea.
Avuksi mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään. Itsenäinen nainen on miehen kanssa halusta ja se on juuri se syy, miksi monet miehet kavahtavat itsenäisiä naisia. On helpompi olla tarvittu kuin haluttu.
Kysyin mieheltä: se tykkää olla haluttu.
Itsevarma tykkää olla haluttu, epävarman on koettava itsensä tarvituksi.
No vaikkapa pilden kostuttamiseen. Ei se naisia ajattelemalla mulla märäksi tule. Oviksen aikaan pari pientä mielikuvaa kuumista miehistä ja pikkarit menee vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.
Onko sulla joku pakkomielle?
Yritin sanoa, ettei ammattipätevyys ole sidoksissa jalkovälin vehkeisiin. Ei ne sullakaan riitä muuhun kuin ulinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmh.. olen oppinut, että kaikki parturit ovat huøria , mutta kaikki huørat eivät ole partureita.. mutta toivottavasti hiukseni kasvavat pian takaisin.
Kiitos vain Miia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos korjaamiseen munaa joskus tarvii, niin on mulla iso dildo pöytälaatikossa 😄.
Sillä saa naulan seinään, munalla ei.
En mä tiedä. Mä nyt viihdyn mieheni kanssa. En häntä 100% tarvitse, mutta mukavaa meillä on kaksistaan.
En tarvikaan mihinkään, mutta haluan. Se on vissi ero se.
Siskoni on autonasentaja ja hän korjaa meidän autot + vaihtaa niihin renkaat :D
Nämä luonnevikaisten trollialoitukset pitäisi poistattaa samantien.
Ei kukaan terve ajattele kuten ap, oli nyt minkä hyvänsä sukupuolen säälittävä edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos korjaamiseen munaa joskus tarvii, niin on mulla iso dildo pöytälaatikossa 😄.
Mitä muuta sinun yh arkeesi kuuluu?
T. Autoasentaja.