Miltä nyt tuntuu kun vuosien dissaus meidänkin mediassa oli hyödytöntä ja Trump palaa presidentiksi?
Yritettiin laittaa konkurssiin ja vankilaan sekä salamurhata. Mikään dissaus ei lopulta tepsinyt ja tekee suurimman comebackin USAn historiassa. Ja miksi meidänkin media on toisen kandidaatin puolella? Mistäs semmonen johtuu kun Ylenkin kuuluu olla puolueeton? Ja eikö olekaan vihapuhe ongelma?
Näilläkin jutuilla vuosia välissä.
Toimittajat maalasivat Trumpista kuvan mielisairaana ihmishirviönä ja hulluna
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700
Toimittajat kuvasivat Trumpin natsitervehdyksiä tekevänä hirviönä Onko tämä median suurin virhe?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b08680a5-87f0-4b7c-9c4b-556a9fb71c66
Ja vastassa dementikko jonka todellisen terveydentilan demokraatit yrittivät salata ja valita vielä uudestaankin.
https://x.com/CollinRugg/status/1880602719754293249
Voi jessus sentään.
Kommentit (21)
Kuvitteletko sinä ääliö että Suomen kirjoittelu vaikuttaisi USA:n vaalitulokseen? Ei ole kauhalla annettu...
Lähes mahdotontahan se on käydä henkilöitä vastaan jotka omistaa vaikutusvaltaisia medioita ja muita tahoja itse.
Suomen, tai minkään muunkaan yksittäisen maan medioilla ei ole eikä pidä ollakaan minkäänlaista vaikutusta tai valtaa minkään ulkomaan asioihin, maan omiin asioihin enintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko sinä ääliö että Suomen kirjoittelu vaikuttaisi USA:n vaalitulokseen? Ei ole kauhalla annettu...
Meidän media näyttää kuvittelevan, pahvi.
Pitää olla aika pahvi, jos luulee, että Suomen media on yhtä tyhmää kuin jokin teidän Pravda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla aika pahvi, jos luulee, että Suomen media on yhtä tyhmää kuin jokin teidän Pravda.
Sitähän täytyykin olla Venäjältä että ihmettelee tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Lähes mahdotontahan se on käydä henkilöitä vastaan jotka omistaa vaikutusvaltaisia medioita ja muita tahoja itse.
Suomen, tai minkään muunkaan yksittäisen maan medioilla ei ole eikä pidä ollakaan minkäänlaista vaikutusta tai valtaa minkään ulkomaan asioihin, maan omiin asioihin enintään.
Ja Yhdysvaltain hallinnossa istuu etelä-afrikkalainen raharössi, joka haluaa sanella Saksan politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Yhdysvaltain hallinnossa istuu etelä-afrikkalainen raharössi, joka haluaa sanella Saksan politiikkaa.
Sosialistien epätieteelliset harhaopit olisi syytä lakkauttaa Saksassakin.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin väsynyt Suomen median puolueellisuuteen. Joka ikinen uutinen, joka ikinen ihminen uutisoidaan agendan valosta käsin. Joko pahiksena tai hyviksenä. Ja totuushan on aina toinen tarina.
Mediamaailma on kuin jättimäinen mainoskampanja. Jos halutaan, että ihmiset ostavat vaikkapa leivänpaahtimen, aletaan uutisoimaan miten "leivänpaahtimet loppuivat kaupasta, kaikki tahtovat nyt paahtaa leipänäsä". Eli synnytetään vaan tarve valheella. Jos halutaan, että ihmiset suhtautuvat negatiivisesti johonkin ihmiseen, tuodaan kerta kerran jälkeen esiin uutinen (keksitty), jossa se esitetään huonossa valossa. Niin väsynyt tähän...
Niin odotan, että maailma vihdoin muuttuu!
Hys. Ei aivopesua saa havaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin, mutta se on kai Saksan ja saksalaisten asia, ei Euroopan ulkopuolelta tulevien miljardöörien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne 40 demaria jotka menivät oikein paikan päälle vaalivaikuttamaan hihhih...eipä auttanut demarien hölmöilyt.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolien palautus kahteen on parasta mitä minun elinaikanani on tapahtunut - niin sairaaksi alkoi maailma mennä.
Onko Suomessa jossain välissä ollut useampi sukupuoli? Jotenkin tämä vaihe on mennyt minulta ohi, mutta hyvä kai, että USAn pressa palautti määrän meillä kahteen. En tosin tiedä miksi ja millä valtuuksilla hän tämän päätöksen teki.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolien palautus kahteen on parasta mitä minun elinaikanani on tapahtunut - niin sairaaksi alkoi maailma mennä.
Tämä.
Hyvältä tuntuu, kun 60% sijoituksistani on kiinni USA: ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin, mutta se on kai Saksan ja saksalaisten asia, ei Euroopan ulkopuolelta tulevien miljardöörien.
Sääli vain että saksalaiset eivät pysty muodostamaan realistista
Ironisesti rapakon takana idolisi juuri allekirjoitti nipun päätöksiä, jotka antavat hänelle diktaattorin valtuudet.
Suomen nato jäsenyys taitaa maksaa n. 1 mrd eur vuodessa ja se menee Trumpille.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin väsynyt Suomen median puolueellisuuteen. Joka ikinen uutinen, joka ikinen ihminen uutisoidaan agendan valosta käsin. Joko pahiksena tai hyviksenä. Ja totuushan on aina toinen tarina.
Mediamaailma on kuin jättimäinen mainoskampanja. Jos halutaan, että ihmiset ostavat vaikkapa leivänpaahtimen, aletaan uutisoimaan miten "leivänpaahtimet loppuivat kaupasta, kaikki tahtovat nyt paahtaa leipänäsä". Eli synnytetään vaan tarve valheella. Jos halutaan, että ihmiset suhtautuvat negatiivisesti johonkin ihmiseen, tuodaan kerta kerran jälkeen esiin uutinen (keksitty), jossa se esitetään huonossa valossa. Niin väsynyt tähän...
Tässäkin haastattelussa ehkäpä epähuomiossa tuli lipsautettua että media on jo ainakin 25 vuotta ollut hyvin ahtaassa muotissa, "samaa levyä pyöritetty jo 25 vuotta", "samoja kysymyksiä esitetty 25 vuotta", eli on todella tiukasti kontrolloitua mistä valtamediassa voi puhua...
Vierailija kirjoitti:
Iigori on väsynyt ja kirjoittaa sitä samaa joka valeinfo-ketjuun samoilla sanoilla, ja sitten yläpeukuttaa itseään.
Huonoja trolleja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Aamen! isukki vm1984. 2 poikaa,1 tyttö.
Sukupuolesi on:Liian pitkään meillä Suomessakin oli virallisissa vaihtoehtoina:
_mies
_nainen
_muu
Nettikaupoissa, kyselyissä myös:
"En halua kertoa".
Voi voi teitä persuja ja teidän voimafantasioita.