Millä tavoilla olet vanhanaikainen?
Itse en ole koskaan tilannut woltista mitään, ostan junalippuni ärrältä ja ikävöin aikaa, kun ratikkalipun pystyi ostamaan tekstarilla.
En pidä nykyisestä sovelluksien maailmasta ja vihaan nykymusiikkia autotuneineen. En ole whatsappissa enkä instagramissa. Lista jatkuisi vaikka kuinka.
Entä te?
Kommentit (338)
Olen todella vanhanaikainen koska:
syön lihaa
olen käynyt asepalveluksen
kuulun kirkkoon
olen avioliitossa ja hetero
ajan polttomoottorilla varustetulla autolla
arvostan siistejä, turvallisia ja rauhallisia asuinalueita
Parikymppisinä seurustelu, kihlaus, naimisiin mielellään kokemattomina, rakastava ja täysin uskollinen parisuhde.
Perhekeskeinen elämä, liikuntaa, opiskelua, matkailua, museokäyntejä ja klassisen musiikin konsertteja.
Ei alkoholia, huumeita tai tupakkaa.
Sukupuolia on 2 ja kiinalaiset kuuluvat Kiinaan, afrikkalaiset Afrikkaan!
Vierailija kirjoitti:
En koe tarvetta pukeutua minihameisiin tai pakarat paljastaviin bikineihin.
Saati jakaa sellaisista asuista kuvia nettiin kaikkien pällisteltäväksi... Apua tätä nykypäivää.
Ei tatuointeja, woltteja, energiajuomia, tekoripsiä/kynsiä, hiusjatkeita, huulitäytteet kauheita, ei skuutteja, sähköpyöriä, samoja tv-formaatteja, ei salkkareita, äkyttömiä leffoja...
Vierailija kirjoitti:
Ompas todella tylsiä ihmisiä.
Sekö tosiaan tekee tylsäksi kun ei pidä somessa päiväkirjaa esim. syömisistä ja menoistaan ja kuvaa vielä selfieitä siihen kylkeen? Olen mielelläni sitten tylsimys! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö tosiaan tekee tylsäksi kun ei pidä somessa päiväkirjaa esim. syömisistä ja menoistaan ja kuvaa vielä selfieitä siihen kylkeen? Olen mielelläni sitten tylsimys! 😂
Sulla on muuten tosi mustavalkoinen näkemys somesta 😂
Seksuaalisuus kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Tai ainakin minun kohdallani se kuuluu, sillä en ole harrastanut sitä muuta kuin oman kumppanini kanssa.
Mielestäni miehen täytyy pitää nainen kurissa voimakeinoilla ja nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin.
Minulla on listat pankkitunnuksilla, en oöe ladannut puhelimeen kortteja.
Käyn myymässä
tavallisella kirppiksellä, en netissä
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos opettelisit kirjoittamaan? Se ei ole tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on muuten tosi mustavalkoinen näkemys somesta 😂
Joo, mulla on todellinen näkemys somesta.
Mielestäni tennarit eivät sovi morsiuspuvun tai iltapuvun/muun juhlavan mekon kanssa.
En halua käyttää digipalveluja, henkilökohtainen palvelu myös puhelimessa. En myöskään tilaa ruokaa netistä.
Ei älypuhelinta, hsl-kortti, ostan vaatteita vain tarpeeseen/ei paljon kunkin hetken "muoti" kiinnosta, käytän suht usein käteistä.
M47
- En omista sähköhammasharjaa.
- Kotona ollessani kuuntelen musiikkia mieluiten CD-soittimella, siinä on oma tunnelmansa. Minulla ei ole Spotifyta tms.
- Muistan tärkeitä ihmisiä itse tekemilläni korteilla.
N23
Odotan miehen elättävän perheen, että voin hoitaa lapsemme kotona.
Olen vanha