Missä niitä hajuvesiä sitten saa käyttää kerta ei bussissa, töissä, kaupassa eikä teatterissa?
Kotona oleilua vartenko ostaisin laadukkaan hajuveden?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ihan missä mieli tekee. Jos joku ei tykkää tuoksustani, niin ei tarvitse tulla lähelle.
Naurettavuuksiin asti mennyt nykään tämä että mitään ei saisi tehdä, vieraat ihmiset kuvittelevat voivansa määräillä jopa toisten kosmetiikan käyttöä.
Mua ei kiinnosta toisten kosmetiikka niin kauan kuin se kosmetiikka ei tunkeudu mun sierainten sisään.
On kyllä todellinen itsekkyyden riemuvoitto pakottaa koko toimisto tai bussillinen ihmisiä haistelemaan juuri sitä hajua, josta itse tykkää, ja sitten vielä närkästyä siitä, jos muut eivät ole suorastaan kiitollisia että saavat haistella niin kallista laatutuoksua. Astmaatikot etätöihin, jotta MINÄ saan haista miltä haluan!Eikö itseään voi ilmaista jollain keinolla, joka ei häiritse muita ihmisiä?
<
Tuolla sinun logiikalla minä voisin heiluttaa kahvakuulaa missä ja milloin tahansa ja pitää sitä tielle tulleen omana heikkoutena jos harrastuksestani tulee mustelmia. Ei toisia saa tehdä sairaiksi!
Mä käytän surutta ihan kaikkialla, myös töissä. Me ei olla mikään sairaala, eikä työkavereilla ole allergioita.
Suomalaisista on tullut parinkymmenen viime vuoden aikana äkkiä todella henkisesti herkkähipiäisiä - vielä ysärillä parfyymeita käytettiin normaalisti kaikkialla. Onneksi nyt on ruvennut heiluri heilahtamaan taas toiseen suuntaan, kun nuoret ja etenkin nuoret kundit ovat oppineet käyttämään tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kotona ja kaupungilla kun töissä ei saa. Muualla en sitten käykkään. Menee helposti pullo hajuvettä viikossa, kai mulla huono hajuaisti kun en haista mitään ellen ruipi kunnolla.
Tämä, olet käyttänyt niin paljon että hajuaistisi on tosiaan turtunut, oleppa vaikka kuukausi ilman ja kokeile sitten samalla määrällä niin luultavasti kauhistut kuinka voimakkaasti tuoksut. Tää on just kamalaa kun lotrataan hajuvettä niin että tuoksun haistaa toiselle puolen katua ja sisätiloissa tuntuu että tukehtuu.
Käytän missä huvittaa (paitsi en sairaaloissa tai muissa vastaavissa). Hajuherkät pysykööt kotona
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomessa löytyy niin paljon hajuvesien vastustajia? Kuinka sitten voitte kulkea maailmalla, siellä sitä hajuvesiä käytetään todella paljon.
Eihän nyt puolet kansasta voi sentään allergisia olla?
Veikkaan, että nämä "yliherkät" eivät oikeasti matkustakaan minnekään Suomen ulkopuolelle. Jo pelkästään laivojen ja lentokoneiden ummehtunut, kierrätetty ilma on taatusti liikaa heille. Keski-Euroopan kulttuurikohteissa tuoksuvat kalliit hajuvedet kaikkialla museoissa ja ravintoloissa. Aurinkorannoillakaan ei voi olla, koska ympäröivä aurinkorasvojen lemu saa heti hengitystiet tukkoon.
Nököttävät neljän seinän sisällä kodeissaan. Savupirttien kansaa vielä henkisesti (ja ulkoisestikin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nykyään kyllä tuntuu siltä, että ei missään. Aina on joku narisemassa. Vaikka käyttää kallista laatumerkkiä kohtuudella eikä mitään halpoja litkuja, jotka kyllä ottaa henkeen ja pökerryttää tervettäkin ihmistä.
Kalliissa laatumerkissä on valaan oksennusta ja varmasti myös muita ainesosia, jotka häiritsevät puhtaasta hengitysilmasta nauttivaa.
Kaskelotin suolistoeritteitä, majavan ja muiden eläinten anaalirauhasten eritteitä. Voimakas myskin tuoksu saa minut kyllä oksentamisen partaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jos käytte säännöllisesti suihkussa niin ei tarvitse p*skan hajua peitellä kemikaalin voimalla!
Mä laitan aina aamulla suihkun jälkeen ensimmäiseksi pari suihkausta parfyymia. Ehtii alkutuoksu haihtua vähän ennen töihin lähtöä, ja on taatusti puhtaalla iholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nykyään kyllä tuntuu siltä, että ei missään. Aina on joku narisemassa. Vaikka käyttää kallista laatumerkkiä kohtuudella eikä mitään halpoja litkuja, jotka kyllä ottaa henkeen ja pökerryttää tervettäkin ihmistä.
Kalliissa laatumerkissä on valaan oksennusta ja varmasti myös muita ainesosia, jotka häiritsevät puhtaasta hengitysilmasta nauttivaa.
Kaskelotin suolistoeritteitä, majavan ja muiden eläinten anaalirauhasten eritteitä. Voimakas myskin tuoksu saa minut kyllä oksentamisen partaalle.
Osa näistä on muuten nykyään synteettisiä, koska eläinsuojelu. Sitä majavan anaalirauhasten eritettä (castoreum) muuten on kaikissa vaniljanmakuisissa ruoissa, vaniljajäätelöstä lähtien. Jos siis olet ikinä syönyt vaniljajäätelöä, tai Dominokeksejä, tai muuta vanilliinia tai vaniljaa sisältävää herkkua, olet syönyt majavan pyllyeritteitä. (Toivottavasti ei okseta! :) )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?
Joudun minäkin haistelemaan paljon pahanhajuisia ihmisiä julkisissa paikoissa, ja kyse ei ole hajuvesistä. Mielummin niitä hajuvesiä haistelee.
Tämä!! Se tunkkaiselle hielle, rasvalle ja tupakalle haisevien ihmisten sakki on Suomessa käsittämätön. Asun itse ulkomailla, käyn välillä Suomessa, ja tämä pistää aina silm nenään. Suurelta osin toki erityisesti n.40-70v miesten ongelma. Miksi ihmiset ei edes _peseydy_.
Minä käytän siellä missä haluan.. Toki käytössä pitää huomioida se, missä liikkuu ja minkä hajuisena. Jos menen allergiaosastolle, en ui hajuvedessä.. Jos menen kaupungille, teen kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomessa löytyy niin paljon hajuvesien vastustajia? Kuinka sitten voitte kulkea maailmalla, siellä sitä hajuvesiä käytetään todella paljon.
Eihän nyt puolet kansasta voi sentään allergisia olla?
Veikkaan, että nämä "yliherkät" eivät oikeasti matkustakaan minnekään Suomen ulkopuolelle. Jo pelkästään laivojen ja lentokoneiden ummehtunut, kierrätetty ilma on taatusti liikaa heille. Keski-Euroopan kulttuurikohteissa tuoksuvat kalliit hajuvedet kaikkialla museoissa ja ravintoloissa. Aurinkorannoillakaan ei voi olla, koska ympäröivä aurinkorasvojen lemu saa heti hengitystiet tukkoon.
Nököttävät neljän seinän sisällä kodeissaan. Savupirttien kansaa vielä henkisesti (ja ulkoisestikin).
Ulkomailla kalliita tuoksuja käyttävät osaavat myös käyttää niitä sopivasti. Suomessa läträtään axea sukupuolesta riippumatta ylettömiä määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?
Joudun minäkin haistelemaan paljon pahanhajuisia ihmisiä julkisissa paikoissa, ja kyse ei ole hajuvesistä. Mielummin niitä hajuvesiä haistelee.
Tämä!! Se tunkkaiselle hielle, rasvalle ja tupakalle haisevien ihmisten sakki on Suomessa käsittämätön. Asun itse ulkomailla, käyn välillä Suomessa, ja tämä pistää aina silm nenään. Suurelta osin toki erityisesti n.40-70v miesten ongelma. Miksi ihmiset ei edes _peseydy_.
Pesemättömyyden peittäminen haajuvedellä on typerää.
Sairaaloissa tai lentokoneessa en käyttäisi, muuten oikeastaan laitan kevyen suihkauksen hajuvettä vaikka mennessäni ruokakauppaan. Harva niillä nykyään huonoa hygieniaa peittelee. Jännä että likaisen päänahan ja pinttyyneen hien haju ei tunnu ärsyttävän, sehän on hajuvesiä paljon yleisempää täällä Suomessa. 95% näistä haisuleista miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömyyden peittäminen haajuvedellä on typerää.
Niin onkin! Täysin samaa mieltä. Itse peseydyn joka päivä, JA laitan kevyen suihkauksen tuoksua. Peseytyminen kuitenkin tärkeintä, mieluummin EDES se T.111
Mäkin ihemttelen miksi hajuvesiä on kaupassa kun kaikenmaailman allergikot on sitä mieltä ettei niitä saisi missään käyttää. Mielelläni laittaisin hajuvettä vaikka kauppaan. Sielläkin joku tietenkin loukkaantuu.
Minä käytän hajuvettä aina. Menkää joskus matkustelemaan muualle kuin Suomeen, loppuu se valitus hajuista.👀 Mua ei kiinnosta jonkun hajuyliherkkyys, käyttäkööt suojaa turpansa edessä, minä en muuta tapojani jonkun random ihmisen takia, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko ostaa vahvoja tuoksuja!
On, jos ne sattuvat miellyttämään. Jos tunget tuoksuni auraan, niin se on voi voi!
Minulle tuli terveysasemalle asiakas joka oli,laittanut reippaalla kädellä Thierry Muglerin Angel hajustetta.Oli kyllä niin tyrmäävä tuoksu että sain tuuletella huonetta pitkään tämän asiakkaan jälkeen ennen kuin seuraavan pystyin ottamaan sisään.
Niin. Koska mä voin ja on oikeus käyttää.
*yksilönvapaudet*