Missä niitä hajuvesiä sitten saa käyttää kerta ei bussissa, töissä, kaupassa eikä teatterissa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että ihmiset eivät OSAA käyttää niitä. Kas tässä parfyymin käyttöohje:
1. Osta laadukas tuoksu
2. Suihkauta sitä ilmaan yksi painallus, ja kävele pilven läpi.
3. Valmis! EI suihkutusta suoraan iholle, korvien taakse, ranteisiin ja varalta vielä kahteen kertaan
Lisätään vielä, tämä ennen pukeutumista, ei viimeisenä ovesta ulos juostessa, niin se tuoksu ei ole rapussa, hississä ja bussissa kanssamatkustajan nokassa.
Oikeasti, jos tuo toimisi, ei kieltoja tarvittaisi.
Ei ole mitään kieltoja! 😂 On vain itkupotkuraivoavia aikuisvauvoja jotka luulevat voivansa estää muita nauttimasta ihanista tuoksuista. Ja niitä laittaa kukin sen, mitä haluaa!
Sitä paitsi mietoja tuoksujakin voi olla useampia, jos ne ovat MIETOJA. Ei ole tarkoitus, että läsnäolosi haistetaan. Ohi mennessä mieto tuoksu on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän missä huvittaa (paitsi en sairaaloissa tai muissa vastaavissa). Hajuherkät pysykööt kotona
Laitapa linkki Finlexistä, millä lailla aiot kieltää noin 25% suomalaisten normaalin elämän? Sen verran on Suomessa astmaatikkoja, hajusteallergikkoja sekä hajusteista päänsäryn tai migreenikohtauksen saavia. Hajusteista johtuvat poissaolot johtuvat ihan puhtaasti ihmisten itsekkyydestä eikä tajuta, että minkälainen vahinko aiheutetaan siinä sitten Suomen taloudelle. Hajustettujen tuotteiden myynti ei kata sitä, että ihmiset joutuvat hankkimaan lisää Kela-korvattavia lääkkeitä, käymään lääkärissä ja siihen lisäksi sairauspoissaolojen taloudelliset menetykset. On sekin menetys kun töistä hajusteiden vuoksi kipeäksi tullut ihminen ei pysty käymään lounaalla lounasravintolassa tai ostamaan kaupasta ruokaa, vaikka niin olisi pitänyt tehdä.
Hajusteallergikko ei saa oireita hajuista vaan kosketuksesta hajusteisiin, astmaatikkona minua ei haittaa kunhan ette haise hielle ja paskalle tai pesemättömälle ja hiki on pahin, hajusteyliherkkiä voi kutsua luulotautisiksi jotka ei kesällä voi käydä edes ulkona kun luonnossa kasvavat kukat tuoksuu, esim puistolehmus tuoksuu voimakkaasti ja ihan hajuvedelle. Jos on siis luulotautinen niin hoitaa päänsä kuntoon, ei muuta kuin siedättämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
"Mietitäänpä oikeasti: oletko koskaan nähnyt kenenkään saavan hajuyliherkkyyskohtauksen julkisella paikalla?
Aivan, en minäkään, vaikka tästä ulinan määrästä päätellen sitä pitäisi tapahtua alituiseen.
Menkää ja suihkikaa hajuvettä ja nauttikaa niistä!"
Olen kyllä aika monta kertaa todistanut, kun joku poistuu juosten ulos vanhempainillasta, linja-autosta, seurakunnan tilaisuudesta, joulujuhlasta... Kun menet perässä katsomaan ja kysymään, siellä hengittelee pihalla kyyryssä tai seinään nojaten, ja kertoo, miten happi vain loppui, kun hajusteet ottivat henkeen. Yleensä ihmiset vain eivät huomaa näitä, varsinkaan nämä hengitysilmanpilaajat. Ainahan syy voi olla "unohti varmaan parkkikiekon", "sille tuli joku kiire".
Itse olen joutunut monta kertaa vaihtamaan paikkaa esim. elokuvateatterissa, vanhempainillassa, juhlissa... kun jo
Että ihan monta kertaa! Sellaiset psykoosit siellä 😂😂
Jos tämä on totta, niin ikävää että noin elinkelvottomat ovat lisääntyneet.
Mulla on vaatteillekin oma hajuvesi, sitä saa Ritualsilta. Luxury laundry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mietitäänpä oikeasti: oletko koskaan nähnyt kenenkään saavan hajuyliherkkyyskohtauksen julkisella paikalla?
Aivan, en minäkään, vaikka tästä ulinan määrästä päätellen sitä pitäisi tapahtua alituiseen.
Olen kyllä aika monta kertaa todistanut, kun joku poistuu juosten ulos vanhempainillasta, linja-autosta, seurakunnan tilaisuudesta, joulujuhlasta... Kun menet perässä katsomaan ja kysymään, siellä hengittelee pihalla kyyryssä tai seinään nojaten, ja kertoo, miten happi vain loppui, kun hajusteet ottivat henkeen. Yleensä ihmiset vain eivät huomaa näitä, varsinkaan nämä hengitysilmanpilaajat. Ainahan syy voi olla "unohti varmaan parkkikiekon", "sille tuli joku kiire".
Itse olen joutunut monta kertaa vaihtamaan paikkaa esim. eloku
Ja joku varmaan juoksee tuntemattoman perään kun toinen jää pois bussista tai lähtee menemään vanhempainillasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?
Älkää nyt herran tähden antako tällaisia ohjeita. Naapurit pökertyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen
Ja joku varmaan juoksee tuntemattoman perään kun toinen jää pois bussista tai lähtee menemään vanhempainillasta. :D
No mutta olihan se dramaattista. Oma bussimatka ei taida kovin hyvin edetä, jos kaikkien poistujien perään käy kurkkimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän missä huvittaa (paitsi en sairaaloissa tai muissa vastaavissa). Hajuherkät pysykööt kotona
Laitapa linkki Finlexistä, millä lailla aiot kieltää noin 25% suomalaisten normaalin elämän? Sen verran on Suomessa astmaatikkoja, hajusteallergikkoja sekä hajusteista päänsäryn tai migreenikohtauksen saavia. Hajusteista johtuvat poissaolot johtuvat ihan puhtaasti ihmisten itsekkyydestä eikä tajuta, että minkälainen vahinko aiheutetaan siinä sitten Suomen taloudelle. Hajustettujen tuotteiden myynti ei kata sitä, että ihmiset joutuvat hankkimaan lisää Kela-korvattavia lääkkeitä, käymään lääkärissä ja siihen lisäksi sairauspoissaolojen taloudelliset menetykset. On sekin menetys kun töistä hajusteiden vuoksi kipeäksi tullut ihminen ei pysty käymään lounaalla lounasravintolassa tai ostamaan kaupasta ruokaa, vaikka
No vähänpä ymmärrät. Kyse ei ole luonnon omista tuoksuista vaan synteettisesti valmistetuista hajuista. Sillä ei ole mitään tekemistä pään sisällön kanssa. Hyvin todennäköisesti kyse on viallisesta hormonitoiminnasta.
Hajuvedet ovat turhia ja kalliita. Luuleeko jotkut naiset, että saisivat miehen paremmin jonkun tuoksun takia.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvedet ovat turhia ja kalliita. Luuleeko jotkut naiset, että saisivat miehen paremmin jonkun tuoksun takia.
Minun mieheni tykkää kun käytän tuoksua, samoin minä tykkään kun hän käyttää. Emme me toisiamme parfyymin avulla saaneet, mutta kyllä elämä on mukavampaa hyvien tuoksujen kanssa kuin ilman.
Siinä se tuoksu pysyy iholla koko päivän. Menen minne vain käytän hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?
Muita vartenhan se on ostettu, samoin kuin se velkarahalla hankittu Tesla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki naisten tekemiset eivät aina liity miehiin.
Minulla meni niin hermot kerran tässä noihin hajusteisiin, niin hireoin kaulla valkosipulia ja pireskelin valkosipulia suussa ja meni kauppaan ja näin jatkan , jos tuo liiallinen hajusteiden käyttö ei lopu.
Nykyään käytetään hajusteita ihan liian reilulla kädellä, hajuaisti siinä turtuu, eivät enää haistakäyttäjät itsekkään milloin on liikaa.
Kyllä ennen oli paremmin.
Nuo ylihajustetut huuhteluaineetkin pitäisi lopettaa.
Ymmärrän sen, jos teatterissa,sairaaloissa, terveyskeskuksissa, kirjastossa,töissä, ei saa käyttää , mutta sit muualla todella hillitysti, En ymmärrä jatkuvaa hajusteiden käyttöä ollenkaan, itse yleensä laitan sipaisun silloin , jos on jotkut juhlat eli aniharvoin ja en välttis silloinkaan, jos pitää ajatella hajusteyliherkkiä ihmisiä.
Ööö no minä olen hajusteyliherkkä ja saan migreenin voimakkaista hajuista. Käytän silti hajusteita (ja olen aina saanut palautetta hyvästä tuoksustani milloin missäkin ja keneltäkin.)
Hajuvettä suihkautetaan ilmaan ja kävellään läpi. Tai jos on täysin hajusteettomat kaikki tuotteet käytössä niin voi suihkauttaa kerran suoraan ihollekin. Yksi suihkaus, siis jos kaikki muut tuotteet ovat hajusteettomia.
Minä käytän ainoastaan hajusteetonta ja erittäin miedosti hajustettua pyykinpesuainetta. Miedosti hajustettu on aina kakkosvaihtoehto.