Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä niitä hajuvesiä sitten saa käyttää kerta ei bussissa, töissä, kaupassa eikä teatterissa?

Vierailija
04.10.2024 |

Kotona oleilua vartenko ostaisin laadukkaan hajuveden?

Kommentit (198)

Vierailija
61/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä vaan, senhän ei kuulu tuoksua kuin halausetäisyydelle. Annos tekee myrkyn.

Vierailija
62/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan missä mieli tekee. Jos joku ei tykkää tuoksustani, niin ei tarvitse tulla lähelle.

Naurettavuuksiin asti mennyt nykään tämä että mitään ei saisi tehdä, vieraat ihmiset kuvittelevat voivansa määräillä jopa toisten kosmetiikan käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän missä vaan, samoin rakastan kun huomaan että joillain toisella on hyvä tuoksu. 

Vierailija
64/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihan missä mieli tekee. Jos joku ei tykkää tuoksustani, niin ei tarvitse tulla lähelle.

Naurettavuuksiin asti mennyt nykään tämä että mitään ei saisi tehdä, vieraat ihmiset kuvittelevat voivansa määräillä jopa toisten kosmetiikan käyttöä.

Tässäkin ketjussa on vaikka kuinka oman elämänsä etikettieksperttiä kertomassa että hyvä tuoksu on sellainen joka ei tuoksu, tai jonka saattaa juuri ja juuri huomata jos oikein tulee iholle nuuhkimaan. Naurettavaa.

Vierailija
65/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei saanut käyttää, nykyään en ole töissä eli käytän tuoksuja aina. Varsinkin kun teen pesun kerran päivässä eli jos ennen pesua lähden liikkeelle niin tottakai tupsautan dödöä ja hajuvettä. 

Vierailija
66/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta toisten kosmetiikka niin kauan kuin se kosmetiikka ei tunkeudu mun sierainten sisään. 

On kyllä todellinen itsekkyyden riemuvoitto pakottaa koko toimisto tai bussillinen ihmisiä haistelemaan juuri sitä hajua, josta itse tykkää, ja sitten vielä närkästyä siitä, jos muut eivät ole suorastaan kiitollisia että saavat haistella niin kallista laatutuoksua. Astmaatikot etätöihin, jotta MINÄ saan haista miltä haluan!

Eikö itseään voi ilmaista jollain keinolla, joka ei häiritse muita ihmisiä?

Vierailija
67/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myskin haju on paras, sitä voi suihkia menemään joka paikkaan 

Vierailija
68/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta toisten kosmetiikka niin kauan kuin se kosmetiikka ei tunkeudu mun sierainten sisään. 

On kyllä todellinen itsekkyyden riemuvoitto pakottaa koko toimisto tai bussillinen ihmisiä haistelemaan juuri sitä hajua, josta itse tykkää, ja sitten vielä närkästyä siitä, jos muut eivät ole suorastaan kiitollisia että saavat haistella niin kallista laatutuoksua. Astmaatikot etätöihin, jotta MINÄ saan haista miltä haluan!

Me, sinäkin, häiritsemme muita ihmisiä lukemattomilla tavoilla. Eläminen nyt vaan on monimuotoinen juttu eikä ainoaa ja ainutkertaista elämäänsä kannata käyttää luimisteluun ja kaiken pelkäämiseen. Kun ei kukaan nyt vaan huomais mun olemassaoloa. Kun ei kukaan nyt vaan ajattelis musta mitään pahaa. 

Vierailija
69/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä niitä puolisosi kanssa ja näytä kauniilta. 

Vierailija
70/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan mutta yksi suihkaus riittää. 

Vierailija
71/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me, sinäkin, h

Että jos joku voi joka tapauksessa häiriintyä jostakin niin häiritään sitten oikein tarkoituksella? Aika sadistinen näkemys, mutta mikäänhän ei toki sinua estä. Mä elän mieluummin sellaista hyväntahtoista elämää.

Vierailija
72/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö itseään voi ilmaista jollain keinolla, joka ei häiritse muit

Ei tässä ketään tarkoituksella häiritä. Pikemminkin toisin päin: monet tuntuvat tarkoituksella häiriintyvän päästäkseen kontrolloimaan muita ihmisiä. Kuka olikaan tarinan sadisti?

Vierailija
73/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos naapurinne kuuntelee toistuvasti häiritsevän kovaa musiikkia? Miksette muuta jonnekin, missä naapureihin on pidempi matka? Kyllä täytyy ihmisen saada nauttia musiikista, ja muut ihmiset saa lakata olemasta yliherkkiä mimosankukkia. Nykyään kaikesta valitetaan. Sehän on laadukasta musiikkia ja kallistakin. On se kumma että toisten ihmisten taiteenkulutukseenkin pitää jo puuttua. Käytä korvatulppia jos häiritsee.

Vierailija
74/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä ketään tarkoituksella häiritä. Pikemminkin toisin päin: monet tuntuvat tarkoituksella häiriintyvän päästäkseen kontrolloimaan muita ihmisiä. Kuka olikaan tarinan sadisti?

Se joka änkee toisen nenään, astmakohtauksesta viis. 

Vierailija
75/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hajuvesiä ylipäätään pitäisi käyttää?  Aikoinaan niitä käytettiin peittämään pesemättömän kropan ja viemärittömien tilojen hajua. Nykyisin harva on niin likainen, että tarvitsisi hajuvettä

Vierailija
76/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä ketään tarkoituksella häiritä. Pikemminkin toisin päin: monet tuntuvat tarkoituksella häiriintyvän päästäkseen kontrolloimaan muita ihmisiä. Kuka olikaan tarinan sadisti?

Väärä vastaus. Haluatko yrittää uudelleen?

Vierailija
77/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä vastaus. Haluatko yrittää uudelleen?

En. Ihan todella: en. Mulla taitaa olla jotain järkevämpääkin tekemistä, kuin inttää netissä joidenkin oman elämänsä sirpaselänteiden kanssa, ihmisten, joilla on pelkkiä oikeuksia.

Vierailija
78/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuina vaan vedän tabac originaalin kainaloihin, työpäivinä pelkkää rexonaa. Niin no ei se mikään hajuvesi ole, mutta tuoksahtaa kyllä jonkin verran. Ai niin käyn kyllä joskus viikonloppunakin kaupassa. Sori siitä.

Vierailija
79/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppinen hajuvesillä läträäjä on sellainen hienostelija täti-ihminen, mutta tämä taitaa oikeasti olla menneille vuosikymmenille jäänyt ilmiö. Nykyään ne hajuvesillä läträäjät ovat nuoria naisia - ja yhä useammin myös miehiä. Kun esimerkiksi bussiin tulee lukiolaistyttöjä, mukana seuraa lähes poikkeuksetta makea tuoksupilvi, jonka haistaa toiselle puolelle bussia. Ja kuten sanoin, yhä useammin samaa ilmiötä huomaa teinipoikien kohdalla, tuoksut vaan ovat erilaisia.

En vaan tajua, miksi sitä tuoksua täytyy laittaa niin PALJON. Tykkäisin itse tuoksuista, ellen olisi tullut niille allergiseksi. Minulle on aiemmin tällä palstalla lällätelty, että "ei tuoksuille voi tulla allergiseksi", mutta en tiedä mitä se hervoton aivastelu ja nenän tukkoon meneminen ja silmien vuotaminen sitten on.

Vierailija
80/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein takseja. En ole yliherkkä, mutta siinä kyllä huomaa kuljettajan hajut:

1. Hometalo

2. Hiusöljyt

3. Muut tuoksut

4. Tupakka, jota peitelty pastilleilla

Ja tiedän erään oikeasti sairaan, jolla voi pamahtaa kauhea oksetus, huimaus ja migreeni toisen tuoksuista. Sen näkeminen konkretisoi kyllä tuoksujen voiman. Siis liikojen tuoksujen voiman. Täällä joku jo kertoikin oikean tuoksumäärän, sitä ihanaa parfyymia saa olla, mutta vain sen verran, että iholle tulija sen haistaa!