Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä niitä hajuvesiä sitten saa käyttää kerta ei bussissa, töissä, kaupassa eikä teatterissa?

Vierailija
04.10.2024 |

Kotona oleilua vartenko ostaisin laadukkaan hajuveden?

Kommentit (198)

Vierailija
81/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä ketään tarkoituksella häiritä. Pikemminkin toisin päin: monet tuntuvat tarkoituksella häiriintyvän päästäkseen kontrolloimaan muita ihmisiä. Kuka olikaan tarinan sadisti?

Se joka änkee toisen nenään, astmakohtauksesta viis. 

Väärä vastaus. Haluatko yrittää uudelleen?

En. Ihan todella: en. Mulla taitaa olla jotain järkevämpääkin tekemistä, kuin inttää netissä joidenkin oman elämänsä sirpaselänteiden kanssa, ihmisten, joilla on pelkkiä oikeuksia.

Kutsutko minua, viisikymppistä äijää, oman elämäni sirpaselänteeksi? Touche! Hirnun täällä kuin ravivoittaja. Kiitos aamun piristyksestä :) hajusteista taidamme silti olla vahvasti eri mieltä.

Vierailija
82/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?

Joudun minäkin haistelemaan paljon pahanhajuisia ihmisiä julkisissa paikoissa, ja kyse ei ole hajuvesistä. Mielummin niitä hajuvesiä haistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muistutus: miehillä partaveden käyttö ei ole monivalintakysymys. Herkkäihoisten on vaikea löytää yhtäkään balsamia jota iho kestää. Jos se sattuu tuoksumaan niin sillä mennään. Jos vaikka haluaisimmekin elää tuoksuttomasti niin se ei onnistuisi.

Vierailija
84/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kielletään seuraavaksi kun hajusteet on saatu kitkettyä? Koska jotain tulee varmasti. 

Vierailija
85/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kaksi suihkausta aamulla. Ainoastaan silloin jätän laittamatta jos menen lääkäriin.

Vierailija
86/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rapussa asuu ylemmissä kerroksissa kaksi hyvin erihajuista miestä, joista molemmista jää vahva hajupilvi leijailemaan hissiin. Toinen haisee likaisille hiuksille, hielle ja tunkkaisille, huonosti pestyille ja kuivatuille vaatteille ja toinen taas jollekin kalliille hajuvedelle. Arvatkaa kumman jälkeen on miellyttävämpää mennä hissiin?

Vierailija
87/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä ketään tarkoituksella häiritä. Pikemminkin toisin päin: monet tuntuvat tarkoituksella häiriintyvän päästäkseen kontrolloimaan muita ihmisiä. Kuka olikaan tarinan sadisti?

Se joka änkee toisen nenään, astmakohtauksesta viis. 

Väärä vastaus. Haluatko yrittää uudelleen?

En. Ihan todella: en. Mulla taitaa olla jotain järkevämpääkin tekemistä, kuin inttää netissä joidenkin oman elämänsä sirpaselänteiden kanssa, ihmisten, joilla on pelkkiä oikeuksia.

Kutsutko minua, viisikymppistä äijää, oman elämäni sirpaselänteeksi? Touche! Hirnun täällä kuin ravivoittaja. Kiitos a

Nyt muakin naurattaa :D Sirpuus ei katso sukupuolta!

Mainittakoon vielä pöytäkirjaan, että mä en ole tuoksuherkkä ja harvoin häiriinnyn merkittävästi muiden tuoksuista. Mieheni sen sijaan (juurikin 50-vuotias äijä (mielipiteistä päätellen et sinä) sellainen parrakas hevimörkö, duunari) saa nopeasti aivan hirveän migreenikohtauksen ja usein oksentaa. Sitä ei voi mitenkään teeskennellä eikä todella ole mitään huomionhakua. Migreeni kestää useamman tunnin ja näin läheisenä mua turhauttaa aivan valtavasti. Eikä toivoakaan saada sitä jonnekin Ikeaan, missä hajukynttilät saastuttaa puoli alakertaa, eli kyllä tässä merkittävästi minunkin ihmis- ja shoppailuoikeuksiani poljetaan.

Mutta joo, ei näissä keskusteluissa kukaan muuta mieltään, se on selvä. Mutta saatiin sentään naurut :)

Vierailija
88/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa käyttää ihan missä itse haluaa.

Pahasti hajusteyliherkkä ihminen ei pysty olemaan kanssasi samassa huonetilassa, jos olet hajuvettä itseesi suihkutellut. Itsellä on ollut hajusteyliherkkä työkaveri ja silloin ei todellakaan kukaan käyttänyt työpaikalla hajusteita. Kanssaihmiset on, haluat tai et, otettava huomioon, tässäkin asiassa...

Eli yksi ihminen saa terrorisoida koko työyhteisöä "yliherkkyydellään"? Miksi se ihminen ei itse hakeudu sellaiseen työhön, jota voi tehdä itsenäisesti, vaikka etätyönä, jos on noin vaikeasti sairas?

Sinä et taida ymmärtää, mitä on vaikea hajusteyliherkkyys, ei lainausmerkeissä, vaan ihan oikea. Entinen työkaveri meinasi lähes tukehtua, ei saanut hengitettyä vaan yski keuhkonsa pihalle, jos jollain lähistöllä olevalla oli hajusteita. En käyttäisi sanaa terrorisoida, jos tällainen ihminen pyytää olemaan käyttämään hajusteita lähellään. Sensijaan kutsun itsekkääksi sellaista, jonka käyttää hajuvettä piittaamatta, että toinen ei saa hengitettyä. 

Ja lisään vielä, että hänen yliherkkyytensä alkoi ja paheni nopeasti työuran aikana. Sinunko mielestäsi hänen olisi pitänyt irtisanoutua tykkäämäästään työstä vain, jotta me muut olisimme saaneet käyttää hajuvettä työpaikalla? Etätyönä kyseistä työtä ei voinut tehdä.

Vierailija
89/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä avokonttorissa, jossa hajuvedet lemusi ihan koko ajan. Olin sitten koko ajan kipeä. Nyt on ihana, kun saa olla kotona, ei tarvitse tehdä mitään ja raha kilahtaa tilille säännöllisesti joka kuukausi. Tämä on hyvää elämää.

Vierailija
90/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahasti hajusteyliherkkä ihminen ei pysty olemaan kanssasi samassa huonetilassa, jos olet hajuvettä itseesi suihkutellut. Itsellä on ollut hajusteyliherkkä työkaveri ja silloin ei todellakaan kukaan käyttänyt työpaikalla hajusteita. Kanssaihmiset on, haluat tai et, otettava huomioon, tässäkin asiassa...

Eli yksi ihminen saa terrorisoida koko työyhteisöä "yliherkkyydellään"? Miksi se ihminen ei itse hakeudu sellaiseen työhön, jota voi tehdä itsenäisesti, vaikka etätyönä, jos on noin vaikeasti sairas?

Sinä et taida ymmärtää, mitä on vaikea hajusteyliherkkyys, ei lainausmerkeissä, vaan ihan oikea. Entinen työkaveri meinasi lähes tukehtua, ei saanut hengitettyä vaan yski keuhkonsa piha

Noin heikot ihmiset luonto korjasi ennen pois, nykyään niitä pidetään lääkkeillä hengissä.

Vierailija
91/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa voi käyttää. Muuten en käytä.

Vierailija
92/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihan missä mieli tekee. Jos joku ei tykkää tuoksustani, niin ei tarvitse tulla lähelle.

Naurettavuuksiin asti mennyt nykään tämä että mitään ei saisi tehdä, vieraat ihmiset kuvittelevat voivansa määräillä jopa toisten kosmetiikan käyttöä.

Mua ei kiinnosta toisten kosmetiikka niin kauan kuin se kosmetiikka ei tunkeudu mun sierainten sisään. 

On kyllä todellinen itsekkyyden riemuvoitto pakottaa koko toimisto tai bussillinen ihmisiä haistelemaan juuri sitä hajua, josta itse tykkää, ja sitten vielä närkästyä siitä, jos muut eivät ole suorastaan kiitollisia että saavat haistella niin kallista laatutuoksua. Astmaatikot etätöihin, jotta MINÄ saan haista miltä haluan!

Eikö itseään voi ilmaista jollain keinolla, joka ei häiritse muita ihmisiä?

Juu, en välitä tippaakaan sinun närkästymisistäsi vaan käytän edelleen hajuvettä milloin mieli tekee. Mitäs aiot tehdä asialle?

Tuolla samalla logiikalla minäkin voisin valittaa että minua inhottaa rumasti pukeutuvat ihmiset, on todellinen itsekkyyden riemuvoitto pakottaa koko toimisto tai bussillinen katsomaan hirveän rumia ja tyylittömiä vaatteita. Kun minun silmiini niin sattuu, miksi eivät pidä noita rumia rytkyjä kotona ja minun mieleisiäni ihmisten ilmoilla!

Entäpä jos itse vaan opettelisit sietämään muita ihmisiä ja hyväksymään sen, että kaikki ei pyöri sinun napasi ympärillä. Kaikkien ei tarvitse mukauttaa elämäänsä mieltymystesi mukaan. Jos et muiden hajua kestä, niin pysy muista kaukana.

Vierailija
93/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihan missä mieli tekee. Jos joku ei tykkää tuoksustani, niin ei tarvitse tulla lähelle.

Naurettavuuksiin asti mennyt nykään tämä että mitään ei saisi tehdä, vieraat ihmiset kuvittelevat voivansa määräillä jopa toisten kosmetiikan käyttöä.

Mua ei kiinnosta toisten kosmetiikka niin kauan kuin se kosmetiikka ei tunkeudu mun sierainten sisään. 

On kyllä todellinen itsekkyyden riemuvoitto pakottaa koko toimisto tai bussillinen ihmisiä haistelemaan juuri sitä hajua, josta itse tykkää, ja sitten vielä närkästyä siitä, jos muut eivät ole suorastaan kiitollisia että saavat haistella niin kallista laatutuoksua. Astmaatikot etätöihin, jotta MINÄ saan haista miltä haluan!

<

Sulla ei silmäluomia ole?

Vierailija
94/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Ystävä hyvä, lopeta se rähjääminen. En tietenkään voi tehdä enkä haluakaan tehdä mitään muiden vapaudelle käyttää hajusteita. Ajattelenko silti oman pääni sisällä, että onpa itsekäs ja käytöstavaton ihminen? Aivan 100% varmasti, mutta sinä et sitä ikinä huomaa. Hymyilen ihan niin kuin ennenkin.

En ole herkkä hajuille, joten turhaan yrität siitä räksyttää. 

Vierailija
95/198 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käytän missä haluan. Suosituksista en välitä. Niitä käytetään maailmallakin, eikä rajoituksia ole. 

Vierailija
96/198 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Suomessa löytyy niin paljon hajuvesien vastustajia? Kuinka sitten voitte kulkea maailmalla, siellä sitä hajuvesiä käytetään todella paljon. 

Eihän nyt puolet kansasta voi sentään allergisia olla?

Vierailija
97/198 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettei missään. Ne on kehitetty peittämään lian haju, niin tuskinpa tarvitset mihinkään.

Vierailija
98/198 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?

Joudun minäkin haistelemaan paljon pahanhajuisia ihmisiä julkisissa paikoissa, ja kyse ei ole hajuvesistä. Mielummin niitä hajuvesiä haistelee.

Minulle keinotekoiset hajut laukaisee migreenin, mutta tupakanhaju ei. Mielummin tupakka vaikka haiseekin pahalta.

Vierailija
99/198 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla siellä missä nuorten miesten valtavat colognepilvet tänä päivänä leijuu. Hyvä pojat!

Vierailija
100/198 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et taida ymmärtää, mitä on vaikea hajusteyliherkkyys, ei lainausmerkeissä, vaan ihan oikea. Entinen työkaveri meinasi lähes tukeh

silloin ennen hajusteita käyttivät vain rikkaimmat, kivikaudella eivät hekään.