***Enskattarien päiväkahvitreffit Helsingissä***
[color=hotpink]
Kaikki kynnelle kykenevät päiväjoutilaat pääkaupunkiseudun enskat huomio! Maaliskuun alkupuolella olisi siis tarkoitus saada päiväkahvit aikaan. Itse ehdottelen viikkoa 10 (5.3.->) tai 11 (12.3.->), jotta saadaan mukaan mahdollisimman moni vauvallinen/mahallinen lomalainen. Paikkana voisi olla H:kin keskusta, jonne julkisetkin kulkee hyvin ja aika vaikka puolenpäivän jälkeen.
Laittakaahan tänne itsellene parhaiten sopivia päiviä, niin saadaan treffit pystyyn!
[quote]
Kesis
Kommentit (59)
Musta se 18.3. on vähän tylsä kun on sunnuntai = kaupat on kiinni.
(Se on myöskin mun miehen ainut takuuvarma vapaapäivä - juurikin tuosta syystä - joten mä pysyn silloin kotona!)
Tajusinkin melkeistä heti, että varmasti kotonatylsistyjät kaipaavat juurikin arkikahviseuraa, kun kaikki kaverit on töissä, viesti pääsi karkaamaan vähän ennen kuin ajatukset ehtivät mukaan.
Mutta huudan hurraata kovasti viikonlopputreffeille myös. Mulle ei tosin käy tuo 17.3. koska olen työmatkalla ulkomailla, mutta 18.3. ja siitä edespäin käy hyvin. Tällä kertaa kyllä luen huolella, missä treffit pidetään, niin en eksy, niinkuin viimeksi.
t. Juska82
Kiva juttu, kahvittelupäivä lähestyy! =) Onkos teillä paremmin Hesan kahviloita tuntevilla jo jokin ehdotus mielessä, jotta missä tavataan? Jos ja kun vauvallisia enskoja on mukana, niin varmaan pitää miettiä minne vaunujen kanssa pääsee helposti. Eikös siinä Sanomatalon alakerrassa ainakin ole joku kahvila?
t. iida-linnea
... mutta jos saan vetää kotiinpäin, niin voisin heittää vain ehdotuksen, että Espoon Sellossakin on helppo treffata. Lähinnä ravintoloista varmaan Chikos sopisi kokonsa puolesta. Tosin en ole kyseistä paikkaa testannut koskaan... Selloon kuitenkin pääsee kaikilla länteen päin lähtevillä junilla suoraan Helsingin rautatieasemalta ja autolla parkkipaikka löytyy helpommin kuin Helsingin keskustassa. Mutta Helsingin keskustakin sopii kyllä minun puolestani treffailupaikaksi.
t. pikku-Juska
Tulisin myös noille 12.3 kahveille. Mulle käy paikaksi kumpi vaan ehdotetuista (eli Sello tai keskusta).
Kaneli
[color=#8B008B]Mulle käy Hesan keskusta tai Sello tai vaikka Jumbokin.. :) Ihan sama siis. Ehkä se Hesan keskusta ois ykkösvaihtoehto, mutta tulen sinne minne enemmistö halajaa..
Mammis[/color]
Kivaa päiväkahviseuraa tiedossa! :) Kaikki pv:t käy molemmilla viikoilla, paitsi tiistai 6.3. jolloin oon hemmotteltavana kosmetologilla :)
Mukana siis!
Leenis
[color=hotpink]
Meikkis ehdottaa päiväkahvipaikaksi Sanomatalon Wayne' s Coffeeta. Siihen pääsee joka puolelta (myös Espoo/Vantaa/yms) kätsysti junalla, bussilla tai metrolla ja tilaa on myös rattaille.
Mitenkäs olisi siis kyseinen kahvila ma 12.3. klo 13? Merkatkaahan kalentereihinne!
Kesis
espooseen just ja just asettautuneet (kamat ei tietenkään vielä paikoillaan, mut netti onneksi taas auki, ehdin kerrata teidän kuulumisia) iisa ja elli ilmoittautuvat maanantaina klo 13 sanomatalon wäinöön, kiva kiva!
Nähdään!
-iisa ja elli melkein 2kk
Sanomatalon Wayne' s kuulostaa sijainniltaan varsin hyvältä paikalta. Siellä siis ma 12.3. näkyillään!
Leenis
... niin ei ihan katoa näkyvistä ja mielistä! :)
t. iida-linnea
Minä myös ilmestyn Sanomatalon Wayne' siin (mitenhän toi pitäis oikeaoppisesti kirjottaa...) ensi viikon maanantaina yhden tienoilla. =)
t. iida-linnea
Meillä on ma 12.3 1kk neuvola klo 15:00. Eli joudun jättämään treffit väliin=(
Mut viikonlopputreffejä mietiskelen, sinne varmaan voitaisiin sit tulla!
Aurora & Oliver 3vkoa
Saako liittyä maanantain kahviseuraan. Odotus aikana en montaa viestiä tänne ehtiny kirjottelemaan ja nyt ollaan tuolla vauva-puolella, mutta olis kiva nähdä muita odottavia ja vauvansa saaneita enskoja:)
Ja näillä näkymin meillä ei maanantaina pitäis mitään ohjelmaa olla niin hyvin voitais tulla mukaan, jos sopii? =)
nani ja pikkuneiti 3kk
[color=blue] en kyllä uskalla luvata mitään menoa maaliskuulle...kokoajan epäilyttää jos tulee[/color] [color=red] A)[/color] tosi ikävä olo pitkässä reissussa(ajallisesti pitkässä) tai[color=green] B)[/color] alkaa synnytys kun se [color=violet]LA on 18.3[/color] ja masubaby nyt jo aikas alhaalla...
[color=hotpink]
[b]Nanille[/b] tervetuloa mukaan, kiva saada vauvallisiakin mukaan!
Waynes' illa siis nähdään maanantaina! Ainakin paikalle ovat tulossa Iisa, Mammis, Leenis, Nani, Iida-Linnea, Kaneli ja allekirjoittanut. Mukava nähdä kaikkia!
Kesis
[color=hotpink]
Jotta saadaan mahdollisimman moni paikalle, ehdotan seuraavaa:
[b]Päiväkahvit viikolla 11[/b]. Voitaisiin nähdä vaikka klo 13, jotta saadaan aamu-uniset Kandi ja Noel paikalle :) Mitenkäs olisi [b]maanantai 12.3.[/b]?
[b]Viikonlopputreffit su 18.3.[/b], saadaan sitten Juskakin mukaan.
Ilmoitelkaahan, miltä kuulostaa/kuka pääsee paikalle.
Kesis
Tähän mennessä kaikki meidän treffiaikeet on menneet mönkään syystä tai toisesta, mutta ehkä jo maaliskuussa onnistuisi... Meille tietysti käy pk-treffitkin, kun vaan täällä kotona lorvitaan! Mutta ennen kahtatoista en lähde minnekään: Noel valvoo vähintään yhteen joka yö. Ei siis olla mitään aamunvirkkuja.
9.-11.3. ei käy, oikeastaan kaikki muut ajat käy meille. Eli mut ja Noelin voi lisätä listaan jos treffit on muulloin kuin ym. aikana :)