***Enskattarien päiväkahvitreffit Helsingissä***
[color=hotpink]
Kaikki kynnelle kykenevät päiväjoutilaat pääkaupunkiseudun enskat huomio! Maaliskuun alkupuolella olisi siis tarkoitus saada päiväkahvit aikaan. Itse ehdottelen viikkoa 10 (5.3.->) tai 11 (12.3.->), jotta saadaan mukaan mahdollisimman moni vauvallinen/mahallinen lomalainen. Paikkana voisi olla H:kin keskusta, jonne julkisetkin kulkee hyvin ja aika vaikka puolenpäivän jälkeen.
Laittakaahan tänne itsellene parhaiten sopivia päiviä, niin saadaan treffit pystyyn!
[quote]
Kesis
Kommentit (59)
...mutta varmaan jo seuraaville treffeille tullaan mukaan =))
mykis
Pääsen paikalle. =)
t. iida-linnea
Mulle näyttäisi näillä näkymin sopivan molemmat, eli päivätreffit 12.3.MA sekä sit ne SU treffit.. Tosin oisko se LA-päivä ollut parempi, kun muistan lukeneeni muutamien kommenteista joskus että SU on harvinainen vapaa joillekin miehille ja LA vois sinänsä sopia useammille???
Mammis
Jos vkolla 11 on treffit, niin lähdetään kyllä Oliverin kans liikenteeseen. Tuo vko 10 on vähän liian pian!
Ja viikonlopputreffit varmaan sopisi se 17.3 paremmin. Mies työmatkalla 15.-17.3 joten 18.3 ei päästä meitä kyllä mihinkään kun oltu erossa muutama yö!=)
Aurora ja Oliver 6vrk
maanantaina jo tavataan!
ketkä edelleen mukana? :)
-iisa ja elli
iida -linnea kyseli tuntomerkkejä tuolla teidän viikonloppupinossa että löydämme toisemme maanantaina.
Mä en ole kans ollut aiemmin treffeillä niin en tiedä ketään näöltä, niin kerrottakoon että mun ja ellin tunnistaa varmaan vaunuista: yksiväriset tummansiniset vaunut joissa on on kyllä neljä pyörää mutta ne eturenkaat vierekkäin eli kolmipyöräisen näköiset. Mulla on ruskea tukka. Että voisitteko vaikka suunnistaa mahakansa mua kohti esim. yhden aikaan sielä Wäinön luona? iida-linnean lisäksi ainakin mammis, kesis, leenis... niinkö?
Tuleekos muita vauvoja paikalle? ihana kun näkee teitä ja mahoja. :)
-iisa
henna ja iivari tosiaan! Kiva nähdä pienen pieni poika!
-iisa
sori tämän yksinpuhelu täällä, mulla pätkii netti enkä pääse lukemaan muuta kun pätkissä.. joo mut enää en sano mitään. Nähdään maanantaina!
[color=#8B008B]MA enskatreffeistä minäkin mietin että kun en ole aikaisemmin ketään tavannut ¿livenä¿ mitenköhän tunnistan.. Hmm. No mulla on nyt sit sellanen porkkananpunainen tukka ja varmaan mammafarkut sekä miehen ylisuuri musta toppatakki.. ;) Vähän hassulle tuntuu alkaa kyselemään jengiltä että oottekos te niitä enskoja vai.. Mut enköhän mä uskalla.. Tai sit jos on ihan urpon ja orvon näköinen mahakas näkyvillä niin nykäiskää hihasta.. ;)
Ok, nyt muihin puuhiin! Ihanaa aurinkoista sunnuntaita!!!
Mammis + Tiitiäinen 36+2[/color]
[color=hotpink]
Mä voisin laittaa päälle vaikka harmaat farkut ja mustat saappaat (jos ei tule maailman suurinta vaatekriisiä aamulla). Muuten taidan olla aika taviksen näköinen, ruskea tukka olkapäille ja keskivertoraskausmaha :)
Eiköhän me sieltä (tälläkin kertaa) toisemme bongata!
Nähdään huomenna yhdeltä!
Kesis
eli siis nyt näyttääpi siltä että me tultais kans treffeille! Etenkin, jos päästään sitten miehen kyydissä kaupungista pois...sitä kun en nyt vielä tiedä varmaksi.
Toivottavasti nähdään huomenna!
Makkara & PrinsessaNakki 2vko4pvä
eli täältä olis tulossa yks mamma ja pieni 10kk tytsy treffeille huomenna, jos sopii.
kotiäityli ja tyty 10kk
[color=#8B008B]Eli sekaan vaan! Huomenna nähdään.. Nostelen pinoa vähän ylemmäs niin kaikki sen bongaa.. :)
Mammis[/color]
[color=#8B008B]Nostetaas vielä lisää.. etusivulle asti..
Mammis[/color]
[color=hotpink]
Laitetaanpas nyt yleisöäänestyksen tulosta..
[b]Päiväkahvit ma 12.3. klo 13[/b]. Mukana ainakin:
Aurora79 + Oliver :)
Mammis
Iida-Linnea
Leenis
Kesis
Kandi?
Makkara?
[b]Viikonlopputreffit la 17.3.[/b] Tuntui tuo la saavan enemmän kannatusta kuin su. Mukana:
Mammis
Kandi?
Aurora + Oliver
Kesis
Ilmoitelkaahan muutkin, niin katsotaan mitä saadaan aikaan!
Kesis
Tulisin tosi mielelläni mukaan, mutta en ole edes tässä maassa tuolloin vaan työmatkalla ulkomailla. Eikö jokin toinen lauantai kelpaisi? Muussa tapauksessa jätän taas treffit väliin, vaikka itse ekana niitä kerjäsin... :-(
- pikku-Juska
.....voitaisiin näin alkuun ilmoittautua pojan kanssa ja katsoa sitten miten tuo viikonloppu onnistuu.
Mun mielestä lauantai olisi siinä parempi päivä, mutta tällä hetkellä ei vielä voi varmaksi sanoa päästäänkö.
kiitos Kesikselle kun muistuttelet treffeistä =)
mykis
Moikkis moi,
me muutetaan ens keskiviikkona sinne espooseen, joten pääkaupunkiseudun treffailuihin olis kiva osallistua!
Eli ma 12.3. klo 13 kävisi myös meille.
Olenkin innolla odottanut enskakamujen tapaamista! Tamperetreffit meni ikävästi ohi suun viimeksi.
Onko paikkaehdotuksia?
Me tullaan bussilla Kampin keskukseen niin siitä joku kävelymatka olis ihan jees...tosin niin kai oli tarkoituskin että keskustan alueella kahvitellaan.
Kivaa kivaa, innostun jo!
t.iisa ja elli tänään tasan 6 viikkoa jo!
Entä, jos siirrettäisiin nuo kaikkien enskojen yhteiset treffit viikolla lauantaille 24.3. Nythän näyttää, että treffeille pääsisivät vain äitiyslomalaiset (samat, jotka ovat menossa päiväkahveille), eivätkä muut odottajat. Keille kaikille sopisi 24.3?
t. pikku-Juska, joka ei luovu toivosta
Me saatiin neuvolasta lupa harjoitella jo ulkoilua, sen verran hyvin meidän poika kasvanut eli taidetaan yrittää päästä mukaan :)
Henna ja Iivari 1vk 4päivää