***Enskattarien päiväkahvitreffit Helsingissä***
[color=hotpink]
Kaikki kynnelle kykenevät päiväjoutilaat pääkaupunkiseudun enskat huomio! Maaliskuun alkupuolella olisi siis tarkoitus saada päiväkahvit aikaan. Itse ehdottelen viikkoa 10 (5.3.->) tai 11 (12.3.->), jotta saadaan mukaan mahdollisimman moni vauvallinen/mahallinen lomalainen. Paikkana voisi olla H:kin keskusta, jonne julkisetkin kulkee hyvin ja aika vaikka puolenpäivän jälkeen.
Laittakaahan tänne itsellene parhaiten sopivia päiviä, niin saadaan treffit pystyyn!
[quote]
Kesis
Kommentit (59)
[color=#8B008B]Harmi Nani kun ette päässeetkään tulemaan.. No, ensi kerralla sitten! :)
Oli oikein kiva treffata enskoja! Eikös meillä kohta ole sitten jo ne viikonlopputreffitkin tuloillaan..
Mammis[/color]
Meille juniorin kanssa sopii myös tuo la 17.3., tosin niin sopii myös Juskan ehdottama seuraava lauantai 24.3. Pitäisiköhän tuostakin vielä kysellä mielipiteitä....?
Leenis
Eli jos olen vielä " kunnossa" enkä ainakaan synnyttämässä niin kyllä mulle näyttäisi käyvän myös 24.3. jos halutaan siirtää viikolla..
Mammis
ja tuo ma 12.3. käy jos me ollaan tultu jo sunnuntaina viikonlopun sukulaisvisiitiltä. (En vielä tiedä tullaanko su vai ma.)
Ja keskimäärin lähes kaikki muutkin päivät käy, meillä on paljon aikaa ja vähän tekemistä ;)
Kandi & Noel
[color=hotpink]
[b]Päiväkahvit ma 12.3. klo 13[/b]. Mukana ainakin:
Aurora79 + Oliver :)
Mammis
Iida-Linnea
Leenis
Iisa
Mykis
Kesis
Kandi?
Makkara?
[b]Viikonlopputreffit la 24.3.[/b] Annetaan pikku-Juskalle ;) periksi ja siirretään treffejä viikolla, hyvä ehdotus. Mukana ainakin:
Mammis
Leenis
Kandi
Aurora + Oliver
Juska
Kesis
Kesis
Minä se en kovasta halusta huolimatta ehkä uskaltaudu ilmoittautua kummillekaan treffeille. Jos (ja näillä näkymin KUN) Eemelin syntymä menee siihen käynnistykseen 6.3., niin ei ihan ainakaan vielä 12.3. viitsi liikkeelle lähteä. Eikä kyllä varmaan vielä 24. päiväkään... :( Järjestetäänhän treffit sitten huhtikuullekin, niin minäkin voisin kammeta mukaan vauvoineni??? =) Onko muuten vauva-puolella enskoille oma pino? Ilmeisestikin..? Ja jos, niin onko siellä ollut tapana " rehvejä" sopia?
Pi-Ki ja masentavat 40+6 today...
[color=hotpink]
Ja samalla terkkuja Pi-Ki:lle, että kyllä vauvapuolen enskatkin tuntuu olevan aktiivisia treffailijoita. Joten ei hätää! Tehokkaita suppareita sinne päin!
Kesis
Onko viikonlopputreffeille omaa pinoa, vai tännekö jatketaan? Voitaisiin sopia jokin kellonaika, kun on meikäläiselle ainakin vieraita tulossa käymään myöhemmin lauantaina. Ehdotanpa siten alkajaisiksi tasan kello 12:00, niin ovat nuo treffit sopivasti lounasaikaan ja voidaan mennä syömään. Taisin jo ehdottaa tuota Selloa tapaamispaikaksi, mutta ehdotelkaahan/kommentoikaahan muutkin, koska treffit ovat jo alle viikon päästä...
t. pikku-Juska
Aika käy, melkeistä mikä vaan, mut ehkä joku klo 12-13 ois passeli? Ja paikkojahan on tsiljoona.. Helsinkiä komppaisin minä, mutta tosiaan pääsen kyllä Selloon taikka Jumboonkin, ihan mihin enemmistö halajaa.. (Ellen ole kättärillä ;) toivossa on hyvä elää hih)
Mammis
Ei meillä, jotka emme ole vielä äitiyslomalla, ole mahdollisuutta hiihtolomaan (ainakaan kaikilla). Viikonloppu olisi siksi tosi kiva, koska tosi mielelläni tulisin mukaan.
Viikko 11 sopii mulle. Tällä hetkellä mikä päivä vaan. Viikon 10 mies on lomalla, joten silloin ehkä reissataan jossain päin Suomea.
t. iida-linnea
mukana ollaan riippuen siitä, päästäänkö tuolloin jo vauvan kanssa liikkeelle (oletan, että on kumminkin jo ulostautunut...)!
Juska - katsotaan ehdottomasti asap joku viikonloppu-/iltatreffiaikakin! Käsitin että näillä " tämän pinon treffeillä" on nimenomaan tarkoitus toimia " päivälorvailijoiden" ajanvietteenä ja torjua ihmisten ahdistusta piiiiitkistä kotipäivistä ;) Kiitos Kesis, kun pistit asian vireille!
Laittakaas joku alulle ehdotelma myös sellaisista treffeistä, joihin työssäkäyvätkin pääsevät osallistumaan!
Makkara
Itselläni ei kohta muuta olekaan, kuin aikaa (ja näköjään on jo nykin aikaa roikkua täällä päivät pitkät..), joten mulle käy treffit vaikka joka päivä!
Iida-Linnea ehdotti vkoa 10, käykös tämä muille? Ja ehdotuksia Juskan toivomienviikonlopputreffien ajankohdasta voisi myös tänne laittaa. Mitenkäs olisi vaikka 17. tai 18.3.?
Kesis
Eli mulle periaatteessa käy sekä vko 10 että 11 päivätreffeille.. Melkein mikä päivä vaan, varmaan paras aika ois jostain 12-16 tms. Pari päivää milloin on suunniteltua ohjelmaa:
5.3.MA ei käy iltapäivä klo 14 jälkeen
9.3.PE varattu kampaaja 12-14
Näillä näkymin vkonlopputreffit 17. tai 18.3. passaapi myös mulle..
Mammis
Siis viikko 11 käy, 10 ei. Ehkä Kesikseltä vaan ajatuserhe? =)
iida-linnea
[color=hotpink]
Joo, täällä tämä raskausdementikko sekoilee! Kiitos Iida-Linnea korjauksesta. Tehdäänpäs nyt vielä päivitys:
[b]¿Joutilaiden¿ enskojen päivätreffit viikolla 11[/b], jonakin arkipäivänä klo 12-> Mukaan saataneen ainakin allekirjoittanut, Iida-Linnea, Mammis ja jakautunut Makkara prinsessoineen :) Ilmoittautukaas muutkin ja ehdotelkaa päiviä.
[b]Viikonlopputreffit 17.3. tai 18.3.[/b] Tänne ehtivät mukaan myös työssä ahertavat enskat. Ilmoitelkaa, kumman päivän kannalla olette. Äänet lasketaan myöhemmin :)
Kesis
[color=hotpink]
Avasin lauantain treffeille uuden pinon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9871966&p=1&tmode=1&smode…
Kesis
ei sitten menny meiän aamu/päivä ihan putkeen, eikä sit päästy lähtemään ajoissa..... jäi sitten treffit väliin.... nyt kyllä harmittaa kun olin niin valmistautunu et tänään mennään.
täytyy ens kerralla kokeilla uudestaan paremmalla menestyksellä:)