Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair ilmoitti, että ruumalaukku saattaa jäädä Suomeen, mutta lento lähtee

Vierailija
03.06.2025 |

Eli mitä hittoa??? Antaako ne sitten käteen pari sataa että ostakaa vaatteet kohdepaikasta (jos sieltä mitään edes löytää???)

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis lakon takia

Vierailija
2/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa selvittää tällaista asiaa itse? Etkö selviä mistään ongelmatilanteesta hätääntymättä ja ilman muiden apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa selvittää tällaista asiaa itse? Etkö selviä mistään ongelmatilanteesta hätääntymättä ja ilman muiden apua?

Onhan se kyllä kummallista jos ongelmatilanteessa apua pyytää😠

Vierailija
4/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitä itse Finnairin kanssa just nyt yhtään mitään kun muitakin on tuhatpäin. 

Kiitos kun olet kiva ja empaattinen ihminen(?)

Vierailija
5/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Laukkuja jää, katoaa ja harhautuu reiteiltä joka päivä. Ihmiset selviytyvät, ostavat vaihtovaatteita, hammasharjoja, pesevät kalsaripyykkiä lavuaarissa, ja hakevat korvauksia lentoyhtiöltä tai matkavakuutuksesta jälkikäteen jos voivat.

Ap:n kaltaiset muumit tulevat vauvafoorumille märisemään.

Vierailija
6/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakko taitaa olla sellainen syy, jonka vuoksi korvauksia ei makseta. Tärkeimmät kannattaa pakata käsimatkatavaroihin, ja jos niillä ei pärjää, niin ihan omaan piikkiin on sitten ostettava kohteessa.

Vierailija
7/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju siis avunpyyntö? Onko tämä lentoyhtiön vai vakuutusyhtiön asiakaspalvelu mielestäsi?

Miten nämä ihmiset taapertavat elämänsä läpi?

Vierailija
8/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikein hyvä juttu, voi ostella kaikki tarvikkeet vakuutusyhtiön laskuun.

Itse ostin vastaavassa tilanteessa esim. pienen kassin joka toimii nykyään salikassina, paitoja ja shortseja sitä mukaa kun tarvetta ilmeni ja kesäkengät. Sekä tietenkin sukkia ja alusvaatteita ym. Muutaman päivän oli laukut kadoksissa ja joka päivä ostin jotain välttämättömyystarvikkeita. Rahat sain matkavakuutuksesta reissun jälkeen nopeasti, mutta ilmeisesti myös lentoyhtiö olisi maksanut ne, ellei mulla olisi vakuutusta ollut.

Vierailija
9/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.finnair.fi ei täällä muuta tietoa kellään ole

Vierailija
10/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät kuteet kotiin ja ostat kohteessa uudet. En muutenkaan tajua näitä, jotka roudaa puoli omaisuutta joka paikkaan. Ja lyhyelle lomalle saa cabin -laukkuunkin mahtumaan vaikka mitä..

Vierailija
11/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla vaivalla kun märiset täällä olisit jo ottanut yhteyttä Finnairiin, koska vain sieltä sinua voidaan oikeasti auttaa. Oletko jotenkin hidas tai yksinkertainen?

Vierailija
12/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lakko on vain tämän päivän. Laukkusi toimitetaan sinulle määränpäähäsi seuraavalla mahdollisella lennolla. 

Vierailija
13/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju siis avunpyyntö? Onko tämä lentoyhtiön vai vakuutusyhtiön asiakaspalvelu mielestäsi?

Miten nämä ihmiset taapertavat elämänsä läpi?

Ihmeellisistä asioista ärsyynnyt. 

Vierailija
14/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kohde avun pyynnölle on Finnair, ei anonyymi keskustelupalsta

Vierailija
15/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla vaivalla kun märiset täällä olisit jo ottanut yhteyttä Finnairiin, koska vain sieltä sinua voidaan oikeasti auttaa. Oletko jotenkin hidas tai yksinkertainen?

Ehkä sinä olet? 

Vierailija
16/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meidänkö se täällä pitää selvittää? En nyt heti keksi miten, mutta antaisitko varausnumerosi, nimesi ja henkilötunnuksesi niin katson tuolta kahvinporoista ja tarot-korteista mitä voidaan tehdä.

Vierailija
17/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, että varoittavat etukäteen. Voi ainakin jotain ottaa käsimatkatavaroihin.

Vierailija
18/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen tajuaa pakata käsimatkatavaroihin pakolliset parin päivän tarvikkeet. Laukkuja kun katoaa ja myöhästyy joka päivä.

Vierailija
19/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lakko on vain tämän päivän. Laukkusi toimitetaan sinulle määränpäähäsi seuraavalla mahdollisella lennolla. 

MUTTA MITEN PÄRJÄÄN SIIHEN ASTI MISTÄ SAAN VAATTEET JA HAMMASHARJAN JA UNINALLEN AUTTAKAA AUTTAKAA

Vierailija
20/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meidänkö se täällä pitää selvittää? En nyt heti keksi miten, mutta antaisitko varausnumerosi, nimesi ja henkilötunnuksesi niin katson tuolta kahvinporoista ja tarot-korteista mitä voidaan tehdä.

Jotkut haluaa ulkoistaa kaikki oman elämänsä vaikeudet muille. Sitä se sosiaalidemokratia on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi