IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran nähnyt jotain, on vaikea olla näkemättä. Ja puhun omasta kokemuksesta 24 vuoden ikäeron suhteessa.
Mies on narsisti tai muu tunnevammainen, joka on jäänyt ainakin tunnetasolla ikiteiniksi.
Nainen taas on miellyttäjäksi kasvatettu, joka ei ole saanut lapsivanhemmaltaan huomiota ja hoivaa. Nyt hän siirtyy lapsivamhemmasta lapsimieheen.
Nainen on kypsä ikäisekseen, koska hänen on ollut oltava aikuinen jo lapsena. Mies taas ei ole kypsää päivää nähnytkään.
Jossain vaiheessa nainen alkaa tajuta, ettei heidän kehitystasonsa koskaan kohtaa. Nainen kasvaa ja kehittyy lisää. Mies jumittaa henkisessä kypsyydessä samassa pisteessä, jossa on ollut koko elämänsä.
Terveiset terapiasta eikä yhtään mieslasta enää.
Kiitos sinulle tästä. En halua sen enempää avata omaa kokemustani täällä räävittäväksi, mutta 21 vuoden ikäerosuhde vei luottamuksen miehiin ja heidän vaikuttimiin parisuhteen takana ja vaikuttaa edelleen vaikka toisenlaisiakin miehiä on tullut vastaan myöhemmin. Haluan kuitenkin kiittää sua, tää avasi jotain siitä miksi tuo kokemus tuhosi minussa niin paljon.
No nainen näyttää tuossa pakkelissa lähes miehen ikäiseltä ja mies vaikuttaa yhtä lapselliselta kuin parikymppinen, että ehkä tämä on täydellinen pari. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla aina toitotetaan, että vanhemman miehen kanssa olevan nainen on joutunut ottamaan sen vanhemman miehen kun ei saa oman ikäisiään. No mä kyllä veikkaan, että Julian ulkonäöllä saisi varmasti oman ikäisiä ja nuorempiakin miehiä! :D
N45
Ei saa niitä laadukkaimpia kuitenkaan, jotka eivät etsi instabimboja, vaan koulutettuja ja vertaisiaan naisia. Eli joutuu tyytymään oman isänsä ikäiseen.
Ei hyvää päivää. :D No usko mitä tahdot jos se saa sut paremmalle mielelle. Todellisuus on kuitenkin toista.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla aina toitotetaan, että vanhemman miehen kanssa olevan nainen on joutunut ottamaan sen vanhemman miehen kun ei saa oman ikäisiään. No mä kyllä veikkaan, että Julian ulkonäöllä saisi varmasti oman ikäisiä ja nuorempiakin miehiä! :D
N45
Ei saa niitä laadukkaimpia kuitenkaan, jotka eivät etsi instabimboja, vaan koulutettuja ja vertaisiaan naisia. Eli joutuu tyytymään oman isänsä ikäiseen.
Ei hyvää päivää. :D No usko mitä tahdot jos se saa sut paremmalle mielelle. Todellisuus on kuitenkin toista.
N45
Ei kukaan korkeasti koulutettu ja päämäärätietoinen nuorimies etsi lähtökohtaisesti kaupan myyjää, joka somettaa puoliammattimaisesti, vaan koulutettua ja kaunista sekä päämäärätietoista normaalia ihmistä, jolle sometus ja itsensä täyttäminen tai esiintuominen ole kaikki kaikessa. Usko tai älä, tällaisia naisia on olemassa, eikä tämä nainen ei ole ainoa kaunis nuori nainen. Hyvillä miehillä on kyllä paljon varaa valita. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ikäero jossain vaiheessa tulee vastaan, ei voi mitään. Kaikilla 50v ole mahdollisuutta saada nuoren naisen kiinnostusta, jos on punakka ja pönäkkä mies. Tuo mies on normaalia komeampi 50v,mutta kaikki eivät ole. Turha valehdella itselleen.
Tämä
Tuo mies ei mitenkään komea ole ikäisekseen
Kyllä niitä maitonaamoja ja pottunokkia sinulle riittää. Älä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N45
Ei kukaan korkeasti koulutettu ja päämäärätietoinen nuorimies etsi lähtökohtaisesti kaupan myyjää, joka somettaa puoliammattimaisesti, vaan koulutettua ja kaunista sekä päämäärät
No ei tuo nainen ole mikään kaunis. Tavallinen pakkeloitu blondi.
Eli adhd-pete ja insta-julia löysi toisensa. Voivat nyt sekoilla yhdessä. Ihquu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N45
Ei kukaan korkeasti koulutettu ja päämäärätietoinen nuorimies etsi lähtökohtaisesti kaupan myyjää, joka somettaa puoliammattimaisesti, vaan koulutettua ja kaunista sekä päämäärät
Miksi sä kirjoitat vain korkeasti koulutetuista miehistä? Minkään muunlaisia miehiäkö ei tuon naisen ikäluokassa ole? Vain korkeasti koulutetut ovat hyviä miehiä? Ihan turha tulla väittämään, että tuon näköinen nainen ei saisi yhtäkään oman ikäistä miestä.
N45
Danny tietää parhaiten suomessa mikä ikäero on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Danny on kuvottava.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N45
Miehiä ei noin yleisesti naisen koulutustaso niin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny on kuvottava.
N45
Varmasti kun olet jo tuplaten liian vanha hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ulkonäöllisesti näytä että olis noin paljon ikäeroa. Nainen näyttää kolmekymppiseltä ja mies nelikymppiseltä.
En yhtään ihmettele että itsekin arvioivat toistensa iät väärin.
Nainen ei kyllä ole mikään ihmeellinen. Tusinatarja, joita näkee päivittäin katukuvassa. Mies näyttää epätyypilliseltä suomalaiselta.
Ja tämän meille kertoi nainen joka itse näyttää Jope Ruonansuulta.
Yleisesti ei varmaan kiinnosta, mutta laadukkaita miehiä kiinnostaa aina naisten koulutustaso. He haluavat älyltään vähintään itsensä tasoisen.
Miksi sä kirjoitat vain korkeasti koulutetuista miehistä? Minkään muunlaisia miehiäkö ei tuon naisen ikäluokassa ole? Vain korkeasti koulutetut ovat hyviä miehiä? Ihan turha tulla väittämään, että tuon näköinen nainen ei saisi yhtäkään oman ikäistä miestä.
N45
Ehkä siksi, että eri ihmisille eri asiat vaikuttavat laadukkuuteen. Eivät kaikki pidä lähtökohtaisesti alemmin koulutettuja sopivina kumppaniehdokkaina. Sellaisille naisille ei välttämättä jää oman ikäluokkansa parhaimmistoa, jotka toimivat myyjinä kaupoissa. Ihan arkista peruselämää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny on kuvottava.
N45
Varmasti kun olet jo tuplaten liian vanha hänelle.
Älä nyt viitsi olla lapsellinen. Mua ei ole koskaan Danny viehättänyt, riippumatta mun omasta iästä. Pilasi Armin elämän ihan täysin ja nyt kusettaa nuoria naisia hoitajakseen. Erikastakin piti vähitellen vuosien mittaan tehdä entistä enemmän Armin näköinen. Vastenmielinen tyyppi.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä.
Tällaiset kommentit kumpuavat elämänkokemuksesta. Sitä muistaa itse, että 25-vuotiaana saattoi pitää ehkä puolta prosenttia 50-vuotiaista miehistä (lähinnä jotkut julkkikset) ihan viehättävänä. Mutta tuo asia ei muutu lineaarisesti iän mukana. 45-vuotiaana tajuaa, että maailmassa ei ole yhtäkään 70-vuotiasta miestä, jota pitäisi kuumana. Jo 35-vuotiaalla alkaa olla näin, ettei edes filmitähtien joukosta meinaa löytyä vetovoimaista 60-vuotiasta. 50 vuotta alkaa olla se parasta ennen -päivä, vaikka mies kuinka hyvin huolehtisi itsestään. Ja fiksu nainen ajattelee pitkällä aikavälillä, ottaa sellaisen miehen, jolla on tuohon vielä parikymmentä vuotta, jos vaan sellaisen miehen jostain saa. "Ikääntyvä nainen" ymmärtää, miten tylsää ja ankeaa on, jos ei saa ikävuosina 30-50 (ja siitä eteenpäin) enää koskaan nauttia kuumasta miehestä. Se on pitkä aika olla käppänän käsipuolessa ja katsoa, kun kaverit ovat suht omanikäisten könsikkäiden kainalossa. Tai sitten, kun niillä kavereilla on vihdoin ne charmantit viisikymppiset herrasmiehet käsipuolessa, niin itsellä on se 75-vuotias pappa.
Se, mistä ikääntyneet naiset haluavat nuoria muistuttaa, on se, että elämää on vielä senkin jälkeen, kun itse on täyttänyt 30, ja kannattaa ajatella tekojensa seurauksia pitkällä aikavälillä. Hauskanpitoa ikääntyneet naiset tuskin paheksuivat tai ihmettelevät, mutta sitä pitää harkita hyvin tarkkaan, minkä ikäisen kanssa lähtee alttarille tai perhettä perustamaan.
Vanhojen kalkkunoiden itkua on ilo katsella.
Niin kun edelleenkään vanhemman miehen kanssa seurustelu ei tarkoita automaattisesti sitä, että olisi minkäänlaisia daddy issues. Joitakin nyt vain kiinnostaa vanhemmat miehet. Kyllä muakin kiinnostaa edelleen, mutta kun alkaa aika tehdä tehtävänsä n.60-vuotiaista miehistä. Alkavat olla paappaantuneita eikä enää jakseta tulla ja mennä, seksiä ei ole usein jne. Siksi max. 50v olisi parempi. Reilusti nuoremmat ei kiinnosta, ei vain ole mun juttu.
Mulla on hyvät vanhemmat enkä ymmärrä miten mun mieltymykset miesten suhteen liittyy millään tavalla mun vanhempiin. Kumpaankaan heistä. Äitin tyttö olen sitä paitsi aina enemmän ollut vaikka isäni onkin hyvä isä. Olen ihan tavallisesta duunariperheestä kotoisin, lapsuus ollut turvallinen ja vakaa.
N45