Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen

Vierailija
02.10.2024 |

Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350

Kommentit (431)

Vierailija
161/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.

Ja kuvittelet,  että naisesi on rinnallasi lopun elämää?

Täytät 60 niin 40 vaimosi vaihtaa sut 30 komistukseen 🤔

Miksi pitäisi olla rinnalla lopun elämää? Mikä sen funktio on? Kyllä vaikkapa 10 vuotta paljon nuoremman naisen kanssa yhdessä vietettyä laatuaikaa korvaa sen, että olisi ikävuodet 50 - kuolema sitten yksikseen. Lisäksi aika monella yli 50v ikäisellä miehellä on myös varallisuutta ostaa itselleen seksiseuraa silloin kun siltä tuntuu.  

Moni 50v ei jaksa panna. Mihin tarvitsevat niin paljon naisia? Tapailin hetken viisikymppistä miestä ja hän oli usein vihaisella päällä. Ei saanut koskea eikä halunnut seksiä edes päivi

Sinä nyt oletkin niitä naisia, joita sanotaan nymfomaaneiksi. Sellaisilla on pakonomainen tarve jatkuvaan seksiin, koska ovat hedonistisia nautinnon tavoittelijoita ja minäminä ihmisiä, joiden mielestä parisuhde on sama asia kuin päivittäinen paneskeleminen. Jos suhde on yhtäkuin paneminen, niin silloin kannattaa ottaa panosuhde eikä elätellä toiveita muusta.

Vierailija
162/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!

Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä. 

No ei todellakaan! Mulla ja mun isällä oli 24v ikäeroa, niin teininä hän oli "vanha ukko" Ein pystyisi!

Sama. Noilla on isompi ikäero kuin mulla ja mun isällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ikäeroa 10 vuotta. Tapasimme, kun olin 21, hän 31. Hän oli mielestäni kypsä, charmantti ja turvallinen. Nyt olemme 63 ja 73 vuotiaita. Asia on kääntynyt aivat eriksi. Vanha ukonrahjus kuormittaa elämääni. Pyrin pitämään itsestäni huolta. Varsinkin henkinen minäni on edelleen kasvussa ja opettelen uusia asioita, jopa kieliä. Vanheneva puoliso ärsyttää. Hän muistuttaa isäänsä kummallisine kakomisineen. Jopa hänen tapansa niistää töräytellen nenäänsä kuten ikivanhat ukot, raivostuttaa. Hän on alkanut haista pahalle. 

Miksi sitten olet yhä hänen kanssaan, jos hän kerran ärsyttää noin paljon?

Vierailija
164/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Julia, 25, ja Pete, 50, menevät ravintolaan, heitä katsotaan alta kulmien

Joo niin varmaan. Kyllä on taas suuret luulot itsestään. Oikeasti tuskin ketään kiinnostaa missään ravintolassa näitä tuijotella.

Vierailija
165/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!

Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä. 

No ei todellakaan! Mulla ja mun isällä oli 24v ikäeroa, niin teininä hän oli "vanha ukko" Ein pystyisi!

Sama. Noilla on isompi ikäero kuin mulla ja mun isällä.

Ja mulla on isompi ikäero isäni kanssa kuin tuolla parilla. Mitä sitten? Kaksi aikuista ihmistä parisuhteessa eikä se meille kuulu.

Vierailija
166/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut toisensa löytäneelle pariskunnalle,se on näinä hulluina aikoina mahtavaa.

Vierailija
167/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin parin jossain niin lähinnä ajattelisin varmasti että isä ja tytär. Johtuu just tosta ikäerosta.

Pääasia että ovat onnellisia. 

Minusta turha ruveta spekuloimaan kauanko suhde kestää, ja kuka jää yksin tms.

Ei kukaan tiedä etukäteen.

Ihan voi samanikästenkin suhde kaatua. Tästä minulla kokemusta.

Vierailija
168/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin parin jossain niin lähinnä ajattelisin varmasti että isä ja tytär. Johtuu just tosta ikäerosta.

Pääasia että ovat onnellisia. 

Minusta turha ruveta spekuloimaan kauanko suhde kestää, ja kuka jää yksin tms.

Ei kukaan tiedä etukäteen.

Ihan voi samanikästenkin suhde kaatua. Tästä minulla kokemusta.

No just tämä. Minkä tahansa ikäisten parisuhde voi kaatua tai kestää toisen kuolemaan asti. Ei sitä tiedä kukaan etukäteen.

N45

Vierailija
169/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Jos ukko elää esim. 80 vuotiaaksi nainen on vasta 55.

"Vasta" 

Vierailija
170/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkös meille keski-ikäisille naisille sitten ne 20 - 40 vuotiaat miehet, kun me ei noille setämiehille enää kelvata? 

Mikä siinä on, että miehet ei osaa matikkaa? Joo, tottakai on kivaa, kun on kaunis parikymppinen nainen, mutta kun heitä ei riitä kaikille. 

Vierailija
171/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paljastaa enempää, mutta tiedän tällaisen pariskunnan, jossa on nuori nainen ja huomattavasti vanhempi mies. Nainen tuntuu olevan enää elossa pelkästään palvellakseen herraansa (vanhaa miestä). Jättänyt työnsä ja elelee miehen asunnossa rahattomana ja siivoaa miehelle päivät pitkät, kokkailee ja harrastaa seksiä heti, kun mies pyytää. Näen kuvion sairaana. Selkeästi molemmat hyötyvät toisistaan ja taustalla ei ole aito välittäminen toisesta. Tulen jopa surulliseksi nuoren naisen puolesta, kun tuhlaa elämäänsä tuohon narsistiseen mieheen. Pitäkää te normaalina tuota suhdetta, minä en todellakaan!

Vierailija
172/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Todennäköisyys vanhemman osapuolen narsistisuuteen on isompi kuin muissa suhteissa, koska normaalit eivät edes katsele tosissaan noin paljon nuorempaa. Ja nuoren ihmisen kyky tajuta vanhemman osapuolen metkut on heikompi. Siksihän hänet on jallitettukin. 

Vierailija
173/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla aina toitotetaan, että vanhemman miehen kanssa olevan nainen on joutunut ottamaan sen vanhemman miehen kun ei saa oman ikäisiään. No mä kyllä veikkaan, että Julian ulkonäöllä saisi varmasti oman ikäisiä ja nuorempiakin miehiä! :D

N45

Ei saa niitä laadukkaimpia kuitenkaan, jotka eivät etsi instabimboja, vaan koulutettuja ja vertaisiaan naisia. Eli joutuu tyytymään oman isänsä ikäiseen. 

Vierailija
174/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua kuvottaa alitajuisesti se millaiselta veltolta kalkkunalta näyttäisit heidän seurassaan.

Vierailija
175/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin saa lukea, että Pete 25 v seurustelee Julia 50 v kanssa.

Kyllä itse olisin lapsen vanhempana erittäin pettynyt. Ei ole normaalia tuo. Joku vika pitää olla täässä taas tuon Julian päässä. Oman isän kanssa jotain ongelmia vai mikä?

Vanhemman miehen kanssa seurustelu ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisi isän kanssa ongelmia. Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä ja olin naimisissa vanhemman miehen kanssa. Mulla on hyvä isä enkä tarvitse mitään isähahmoa elämääni.

Nyt toki kun itse on yli 40v niin olen alkanut miettiä, että ehkä ne reilusti vanhemmat miehet on nähty koska alkavat olla liian vanhoja. Eli alle 50v. olisi parempi. 

yiN45

Daddy issues ei välttämättä tarkoita, että tyttärellä on mielestään ongelmia isän kanssa. Voi tarkoittaa myös ihan päinvastaista. Isän kanssa menee liiankin hyvin. Suhteen ei tarvitse olla edes varsinaisesti kieroutunut, kun se vaan perustuu hiukan liialliseen ihannointiin molemmin puolin, ja suhde äitiin on hiukan sivuraiteella. Silloin ei kasva tyttären roolista aikuisen naisen rooliin kunnolla. Sullahan ei ole mitään vakavampaa ilmeisesti takana kun kykenet näkemään asian nyt uudessa valossa. 

Kysymys kuuluu, miksi tätä markkinoidaan nyt nuorille naisille. Taitaapa olla niin, että syytäkin on. Hyvinvointiyhteiskuntien alasajo tarkoittaa naisen itsenäisyyden vähenemistä monella tapaa. Ei se tähän astikaan ole ollut niin vahva kuin nuorena kuvitteli. Jos epämääräisten työsuhteiden ja lasten myötä omaa ammattia ei pääse kunnolla harjoittamaan ja seuraavaksi pitäisi huolehtia vanhemmista, diili alkaa olla taloudellisesti erittäin paska. Ei ole ihme, että sitten aletaan varmistella erilaisin tavoin, kuten oikaisemalla ottamalla varoihinsa jo päässyt mies. 

Vierailija
176/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vilkaisemassa instagramissa kyseisten henkilöiden julkaisuja, kun julkisia tilejä ovat. En tiedä oikein mitä ajatella, kun oma tytär on Julian ikäinen ja tosiaan aika lailla sama ikäero kuin meidän perheessä isällä ja tyttärellä. Toisaalta jokainen elää niin kuin tahtoo, mutta tyytyväinen olen, että oma tytär seurustelee ikäisensä miehen kanssa. Toki hyväksyisin asian, jos oma aikuinen lapseni itseään vanhempaan mieheen rakastuisi. 

Tykkäävät molemmat kovasti julkaista omia kuviaan :)

Vierailija
177/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Päivi Lipponen esimerkkinä. Nainen on vielä hyvässä kunnossa,kun pitää alkaa omaishoitajaksi. Kyllä taatusti vtuttaa siinä vaiheessa. Miehet, tottakai, on sitä mieltä, että ei haittaa mitään, ja ikä on vain numeroita, mutta koskaan se ei miehille olisi niin toisinpäin. 

Vierailija
178/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua kuvottaa alitajuisesti se millaiselta veltolta kalkkunalta näyttäisit heidän seurassaan.

Ei vaan se, millaisilta veltoilta kalkkunoilta nuo vanhat miehet näyttävät heidän seurassaan.

-eri

Vierailija
179/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena naisena en koskaan olisi voinut kuvitella moista. Omanikäisiä, komeita ja älykkäitä miehiä riitti aina. Joidenkin on tyydyttävä toisenlaisiin vaihtoehtoihin, ymmärrän senkin.  

Miten täällä on näin katkeraa porukkaa🤣 Luuletko ettei tuon näkönen nainen saisi omanikäistä tai nuorempaa kumppania? Eikä vaikuta heikkolahjaiselta kumpikaan ko. Henkilöistä. 

Kurjaa olis elämä jos tuntemattomien onni menis noin ihon alle. 

M26

Vierailija
180/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua paljastaa enempää, mutta tiedän tällaisen pariskunnan, jossa on nuori nainen ja huomattavasti vanhempi mies. Nainen tuntuu olevan enää elossa pelkästään palvellakseen herraansa (vanhaa miestä). Jättänyt työnsä ja elelee miehen asunnossa rahattomana ja siivoaa miehelle päivät pitkät, kokkailee ja harrastaa seksiä heti, kun mies pyytää. Näen kuvion sairaana. Selkeästi molemmat hyötyvät toisistaan ja taustalla ei ole aito välittäminen toisesta. Tulen jopa surulliseksi nuoren naisen puolesta, kun tuhlaa elämäänsä tuohon narsistiseen mieheen. Pitäkää te normaalina tuota suhdetta, minä en todellakaan!

Tälläinen paskasuhde voi tapahtua kyllä ihan omankin ikäisen kanssa eikä tuon suhteen suurin ongelma todellakaan ole ikäero.

N45