IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
"Palstamammoiksi voi luokitella meidät kaikki täällä kirjoittelevat sukupuolesta, painosta ja ulkonäöstä riippumatta."
Olipa harvinaisen tyhmä kommentti.
Ei vaan tosiasia.
N45
Moni nainen tykkää vanhemmasta kypsemmästä miehestä. Oma tyttöystäväni on 18 v ja minä taas 35 v. Olemme hyvin onnellisia yhdessä ja täydennämme toisiamme tosi hyvin. Tehkööt aikuiset ihmiset, kuten itselleen parhaaksi näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Palstamammoiksi voi luokitella meidät kaikki täällä kirjoittelevat sukupuolesta, painosta ja ulkonäöstä riippumatta."
Ei vaan tosiasia.
N45
Jaa, että jos esim. sinä olet yksinkertainen ja ylipainoinen, niin kaikki muutkin ovat?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tosiasia.
N45
Jaa, että jos esim. sinä olet yksinkertainen ja ylipainoinen, niin kaikki muutkin ovat?
Eri
En ole yksinkertainen enkä ylipainoinen. Kovasti nyt piti vetää herneet nenään tuosta mun kommentista. :D
N45
Vierailija kirjoitti:
Patella on kissanpäivät aijaji
Kuka Pate? Jutun mies on Pete.
Miksi te naiset olette niin pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset olette niin pinnallisia?
En avaa tuota linkkiä, mutta vastaan, että pelkän sukupuolen perusteella ei voi sanoa ihmistä pinnalliseksi. Pinnallisia ihmisiä löytyy niin naisista kuin miehistä. Itse en ole pinnallinen rahan yms. perässä juoksija. Mulle kelpaa oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies sitten kun taas olen valmis parisuhteeseen.
N45
No mutta sittenhän se sopivasti tasaa kun osa pareista on esim Anna 50 ja Olli 25.
Meidän päiväkodissa on 54v mies töissä. Hyvin jaksaa.