IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän olen iloinen sellaisten nuorten puolesta ketkä tekevät kuten haluavat eivätkä tuhlaa parhaita vuosiaan kuunnellen vanhuksien höpinöitä. Uskon että he katuisivat enemmän sitä etteivät tehneet kuten halusivat kuin sitä että elivät kuten halusivat.
Nehän kuuntelee vanhuksen höpinöitä koko ajan, jos ottavat vanhuksen. 🤣
Tajuat kyllä mitä tässä tarkoitetaan. Älä viitsi esittää hölmömpää kuin oletkaan.
Tajusin täydellisesti! Vanhukset höpäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v miehelle 18-30v nainen on paras kumppani. Sille te hikiset ja rupsahtaneet palstamammat voi mitään :D
No eiköhän aika moni palstamamma ottaisi myöskin komean 18-25v nuorukaisen.
Miehen vanhempi ikä nyt vaan on hyväksyttävämpää, kun siihen meitä iskoistetaan lapsesta asti, se on kulttuurinen juttu. Jos lapsesta asti meille opetettaisiin, että eihän se haittaa, jos nainen on +20v vanhempi ja tällaisia pareja nähtäisiin, niin sitten se olisi normaalia.
Kaikella järjellä naisella pitäisi olla itseään nuorempi, oman ikäinen tai max. pari vuotta vanhempi mies, sillä miehet kuolevat aikaisemmin ja mies todistetusti ikääntyy nopeammin.
Itse olen aina pitänyt itseäni nuoremmista miehistä ja tapaillut lähinnä itseäni nuorempia ja max +2v vanhempia.
Nuoruutta pidetään viehättävä
Mä en kyllä 45-vuotiaana naisena huolisi mitään nuorta miestä. Jopa 30v on mun mielestä liian nuori. 35v ehkä menisi, mutta sekin kiikun kaakun. Mielummin yli 40v ja vaikka lähemmäs 50v. Mua ei millään tavalla kiehdo reilusti nuoremmat miehet.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä kauan. Nainen tajuaa pian miten vanha tuo mies on. Miehet vanhenee nopeasti eikä kovin hyvin....täällä joku jo sanoi hyvin että miehelle tulee kaikkia ällöttäviä vanhan miehen tapoja, kakominen, nenän töräyttely, haju jne. Nainen alkaa elää omaa elämäänsä tuossa vaiheessa.
Joten? Miksi pitää miettiä mitä huonoa tulevaisuudessa voi ehkä käydä, jos voi olla onnellinen nyt?
Jep. Miksi olla kusematta housuun, kyllä se hetken lämmittää, kunnes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v miehelle 18-30v nainen on paras kumppani. Sille te hikiset ja rupsahtaneet palstamammat voi mitään :D
Miehen vanhempi ikä nyt vaan on hyväksyttävämpää, kun siihen meitä iskoistetaan lapsesta asti, se on kulttuurinen juttu. Jos lapsesta asti meille opetettaisiin, että eihän se haittaa, jos nainen on +20v vanhempi ja tällaisia pareja nähtäisiin, niin sitten se olisi normaalia.
Kaikella järjellä naisella pitäisi olla itseään nuorempi, oman ikäinen tai max. pari vuotta vanhempi mies, sillä miehet kuolevat aikaisemmin ja mies todistetusti ikääntyy nopeammin.
Itse olen aina pitänyt itseäni nuoremmista miehistä ja tapaillut lähinnä itseäni nuorempia ja max +2v vanhem
Niin? Tuskin sua kiinnostaa myöskään 80v?
Kukin pilaa elämänsä miten pilaa. Antaa mennä. Kunhan ei ruikuta myöhemmin.
"Petellä ei ollut tapana seurata ihmisiä automaattisesti takaisin. Julian kohdalla kuitenkin tuntui siltä, kuin he olisivat tavanneet jo aiemmin. Niinpä hänkin alkoi seurata Juliaa Instagramissa."
Juu, ei ollut ennen tapana, mutta jostakin kumman syystä alkoi sitten seuraamaan... 😂
Mitä nuoren naisen äiti sanoo tähän tai isä. Miten äidin tunteet on otettu huomioon. Mitä jos nainen haluaisi elää vielä omaa nuoruuttaan, jos ei haluakaan sitoutua lapsiin tai vanhempaan mieheen. Entä matkustelu ja vapaus. Entä jos komeita pitkähköjä miehiä on maailma täynnä ja nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä kauan. Nainen tajuaa pian miten vanha tuo mies on. Miehet vanhenee nopeasti eikä kovin hyvin....täällä joku jo sanoi hyvin että miehelle tulee kaikkia ällöttäviä vanhan miehen tapoja, kakominen, nenän töräyttely, haju jne. Nainen alkaa elää omaa elämäänsä tuossa vaiheessa.
Joten? Miksi pitää miettiä mitä huonoa tulevaisuudessa voi ehkä käydä, jos voi olla onnellinen nyt?
Jep. Miksi olla kusematta housuun, kyllä se hetken lämmittää, kunnes.
Anna kun arvaan. Et uskalla tehdä mitään koska mitä jos jotain pahaa tapahtuukin. Vietät tasaista elämää vuokra-asunnossa etkä käy matkustelemassa. Liian riskialtista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny tietää parhaiten suomessa mikä ikäero on sopiva.
Danny on kuvottava.
N45
Kaikki vanhat miehet on parisuhdemielessä. Siis 10 v naista vanhemmat.
No ei mun mielestä ole. Olen ollut naimisissa 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja seksisuhde mulla oli hetki sitten 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen seurustellut myös oman ikäisten kanssa tai vähän vanhempien kanssa, että ei tarvitse tulla viisastelemaan yhtään mitään.
Kaiken lisäksi 10 vuotta vanhempi mies on täysin eri asia kuin 50-60 vuotta vanhempi mies kuten Dannyn tapauksessa on.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina pitänyt itseäni nuoremmista miehistä ja tapaillut lähinnä itseäni nuorempia ja max +2v vanhem
eiköhän aika moni ei puhuttu sinusta.
Tekstissäni herätin siihen ajatukseen, että kyllä naisetkin pitävät komeaa nuorta miestä komeana. Jotkut kiinnostuvatkin, toiset ei.
Naisilla lienee vaikuttimena se, että nainen haluaa tasavertaisen kumppanin, jota ei välttämättä 25 vuotiaasta saa. Miehet haluavat mahdollisimman nuoren ja tasavetaista kumppanuutta etsitään toisista miehistä.
Miehet ovat kiinnostuneita naisista seksin ja ulkonäön takia, toisia miehiä he kunnioittavat.
Vierailija kirjoitti:
Osa pilaa elämänsä sillä ettei kokeile mitään eikä koe mitään. Ruikutusta tosin kuuluu sitten myöhemmin senkin edestä. Varsinkin neuvoja heille jotka uskaltavat tehdä jotain erilaista.
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina pitänyt itseäni nuoremmista miehistä ja tapa
Mulla on oikeus kertoa oma mielipiteeni ja mieltymykseni vaikka olen eri mieltä sun kanssa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit sinulla päällä? Kaksi aikuista ihmistä vapaaehtoisesti pariutuu ja heillä menee elämä pilalle? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuoren naisen äiti sanoo tähän tai isä. Miten äidin tunteet on otettu huomioon. Mitä jos nainen haluaisi elää vielä omaa nuoruuttaan, jos ei haluakaan sitoutua lapsiin tai vanhempaan mieheen. Entä matkustelu ja vapaus. Entä jos komeita pitkähköjä miehiä on maailma täynnä ja nuoria.
Anteeksi nyt vain, mutta aikuinen ihminen päättää itse parisuhteistaan.
N45
Olen kolmekymppinen mies ja olen huomannut, että noin 18-22-vuotiaat naiset pitävät minusta enemmän. Ovat aloitteellisimpia jne. Vuodesta toiseen naiset pysyvät suunnilleen samanikäisinä, vaikka minä ikäännyn. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Asuuko tuo 18-vuotias vielä vanhempiensa kanssa? Onko hän ammattikoulussa vai lukiossa? Kyseletkö sinä häneltä läksyt ja koealueet?
Noh, molemmat vaikuttavat tyytyväisiltä ja ovathan kumminkin täysi-ikäisiä, ei se mua haittaa.
Tajuat kyllä mitä tässä tarkoitetaan. Älä viitsi esittää hölmömpää kuin oletkaan.