Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen

Vierailija
02.10.2024 |

Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350

Kommentit (431)

Vierailija
141/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin saa lukea, että Pete 25 v seurustelee Julia 50 v kanssa.

Kyllä itse olisin lapsen vanhempana erittäin pettynyt. Ei ole normaalia tuo. Joku vika pitää olla täässä taas tuon Julian päässä. Oman isän kanssa jotain ongelmia vai mikä?

Mutta ei kuulu sinulle.

Vierailija
142/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysjärkinen 50 v mies halua olla jonkun somevaikuttajan kanssa. Siis puhun nyt älykkäistä, menestyksekkäistä miehistä. Se, että viisikymppinen roikkuu jossain instassaon jo red flag. Jos on menestynyt niin ei ole halua, eikä aikaa päivittää jotain instaa. Minusta säälittävää. 

Miten niin muka ei haluaisi? Itselle näin viiskymppisenä miehenä kyllä ainakin kelpaisi heti joku parikymppinen somevaikuttaja nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.

Ja kuvittelet,  että naisesi on rinnallasi lopun elämää?

Täytät 60 niin 40 vaimosi vaihtaa sut 30 komistukseen 🤔

Mitäs sillä sitten enää on väliä?

Just niin. Siinä vaiheessa kun libido laskee ja elämässä alkaa olla muutakin mielessä kuin seksi, niin mitä väliä sillä enää on, jos nainen viereltä lähtee? Mulle ainakin olisi ihan sama, jos oma nyt 7v nuorempi puoliso vaihtaisi minut nuorempaan jossain kohtaa. Ollaan muutenkin jo hyvissä ajoin puhuttu selväksi, että kumpikaan meistä ei ala toisen omaishoitajaksi. Samoin sekin, että jos toista ei enää seksi kiinnosta tai siihen kykene, niin toinen sitten hakee sitä muualta.

Vierailija
144/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysjärkinen 50 v mies halua olla jonkun somevaikuttajan kanssa. Siis puhun nyt älykkäistä, menestyksekkäistä miehistä. Se, että viisikymppinen roikkuu jossain instassaon jo red flag. Jos on menestynyt niin ei ole halua, eikä aikaa päivittää jotain instaa. Minusta säälittävää. 

No älä, täällä menestys on yhtä kuin joku star up yritys. Aivan selvästi kyseessä on mieslapsi. 

Vierailija
145/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka ei haluaisi? Itselle näin viiskymppisenä miehenä kyllä ainakin kelpaisi heti joku parikymppinen somevaikuttaja nainen.

Hän puhuikin älykkäistä ja menestyneistä miehistä. 

Vierailija
146/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa 10 vuotta. Tapasimme, kun olin 21, hän 31. Hän oli mielestäni kypsä, charmantti ja turvallinen. Nyt olemme 63 ja 73 vuotiaita. Asia on kääntynyt aivat eriksi. Vanha ukonrahjus kuormittaa elämääni. Pyrin pitämään itsestäni huolta. Varsinkin henkinen minäni on edelleen kasvussa ja opettelen uusia asioita, jopa kieliä. Vanheneva puoliso ärsyttää. Hän muistuttaa isäänsä kummallisine kakomisineen. Jopa hänen tapansa niistää töräytellen nenäänsä kuten ikivanhat ukot, raivostuttaa. Hän on alkanut haista pahalle. 

Vierailija
147/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!

Toisaalta, se on hyvällä tuurilla varakas leski 20 vuoden päästä. Eli 45-vuotiaana, jolloin on naisilla seksuaalinen kukoistuskausi. Silloin voi ottaa nuoren viriilin rattopojan itselleen. 

Turha sinun on aikuista, oikeustoimikelpoista naista sääliä. Eiköhän tuo tiedä, mitä on tekemässä. 

Miesparkaa tässä enemmän sääli tulee, kun on vielä tuossa iässä kullervonsa vietävissä eikä tajua tulevansa vedätetyksi. 

Toivottavasti nainen elää hyvän elämän. Mitä eroa on 90v naisen ja miehen välillä? Tosita hoitaa, ainakin hetken aikaa paljon nuorempi ihminen.

Vierailija
148/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete on jännis! 

Joo jännittää milloin pitää ostaa sinisiä pillereitä ja tenoja!

Olen 6-kymppinen, minulla on nuorempi naisystävä. Ei ole sinisille pillereille ollut tarvetta.

Vierailija
149/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vilkaisemassa instagramissa kyseisten henkilöiden julkaisuja, kun julkisia tilejä ovat. En tiedä oikein mitä ajatella, kun oma tytär on Julian ikäinen ja tosiaan aika lailla sama ikäero kuin meidän perheessä isällä ja tyttärellä. Toisaalta jokainen elää niin kuin tahtoo, mutta tyytyväinen olen, että oma tytär seurustelee ikäisensä miehen kanssa. Toki hyväksyisin asian, jos oma aikuinen lapseni itseään vanhempaan mieheen rakastuisi. 

Vierailija
150/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historiaa tarkastellessamme on usein niin että ne aivan todella älykkäät miehet eivät kohdista intohimojaan naisiin. Tesla, Einstein mm.

Sitten kun taas mietimme menestyneitä, ei välttämättä erikoisen älykkäitä miehiä, heillä lähes poikkeuksetta on nuorempi puoliso.

Sitten on ne harvat poikkeukset vahvistamassa sääntöä (Reeves, Marcon mm.) joiden älykkyyttä ei ole oikein missään osoitettu.

Vierailija
151/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on just tommosen perus instabimbon näkönen ja kävin katsomassa, niin 5000 seuraajalla olet jo "digitaalisen sisällön sisällöntuottaja". Isäntää ei näy missään kuvissa, joten se kertoneekin tästä syvästä suhteesta melko paljon.

Vierailija
152/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olisin lapsen vanhempana erittäin pettynyt. Ei ole normaalia tuo. Joku vika pitää olla täässä taas tuon Julian päässä. Oman isän kanssa jotain ongelmia vai mikä?

Erikoista, että koet tarpeelliseksi leimata Julian mielisairaaksi, vaikka et ole koskaan tavannut häntä tai vaihtanut yhtään sanaa hänen kanssaan. Tämä kertoo lähinnä siitä, että sinulla itselläsi on jotain selvittämättömiä psyykkisiä ongelmia.

Vierailija
153/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.

Koostuuko ystäväpiirisikin parikymppisistä miehistä, jotka näet vertaisinasi? Vai tiedostatko kuitenkin, että sen ikäiset ovat oikeasti liian nuoria sinulle?

Vierailija
154/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ikäeroa 10 vuotta. Tapasimme, kun olin 21, hän 31. Hän oli mielestäni kypsä, charmantti ja turvallinen. Nyt olemme 63 ja 73 vuotiaita. Asia on kääntynyt aivat eriksi. Vanha ukonrahjus kuormittaa elämääni. Pyrin pitämään itsestäni huolta. Varsinkin henkinen minäni on edelleen kasvussa ja opettelen uusia asioita, jopa kieliä. Vanheneva puoliso ärsyttää. Hän muistuttaa isäänsä kummallisine kakomisineen. Jopa hänen tapansa niistää töräytellen nenäänsä kuten ikivanhat ukot, raivostuttaa. Hän on alkanut haista pahalle. 

Paska säkä, oma valinta.

Vierailija
155/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että koet tarpeelliseksi leimata Julian mielisairaaksi, vaikka et ole koskaan tavannut häntä tai vaihtanut yhtään sanaa hänen kanssaan. Tämä kertoo lähinnä siitä, että sinulla itselläsi on jotain selvittämättömiä psyykkisiä ongelmia.

Ei ole tervettä seurustella oman isän ikäisen kanssa.

Vierailija
156/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla aina toitotetaan, että vanhemman miehen kanssa olevan nainen on joutunut ottamaan sen vanhemman miehen kun ei saa oman ikäisiään. No mä kyllä veikkaan, että Julian ulkonäöllä saisi varmasti oman ikäisiä ja nuorempiakin miehiä! :D

N45

Vierailija
157/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia vaihtaa Peten nuorempaan, kun Pete rupsahtaa!

Peten kohtalo kuolee yksin ja yksinäisenä..

Vierailija
158/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historiaa tarkastellessamme on usein niin että ne aivan todella älykkäät miehet eivät kohdista intohimojaan naisiin. Tesla, Einstein mm.

Sitten kun taas mietimme menestyneitä, ei välttämättä erikoisen älykkäitä miehiä, heillä l

Eihän se Einstein olisi pystynyt laskelmiinsa ja teirioihinsa keskittymään jos koko ajan olisi pitänyt olla panemassa. Kuinka siinä ratkot maailmankaikkeuden arvoituksia jos pil*u pyörii kokoajan mielessä ja aika menee naisen miellyttämiseen ja parisuhde kuvioihin?

Vierailija
159/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman miehen kanssa seurustelu ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisi isän kanssa ongelmia. Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä ja olin naimisissa reilusti vanhemman miehen kanssa. Mulla on hyvä isä enkä tarvitse mitään isähahmoa elämääni.

Nyt toki kun itse on yli 40v niin olen alkanut miettiä, että ehkä ne reilusti vanhemmat miehet on nähty koska alkavat olla liian vanhoja. Eli alle 50v. olisi parempi. 

N45

Vierailija
160/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia vaihtaa Peten nuorempaan, kun Pete rupsahtaa!

Peten kohtalo kuolee yksin ja yksinäisenä..

Anna peten kuolla.