Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Milaiseen perheeseen Kipinä menee toivottavasti kuulemme tänään..
jos on koira kavereita voi olla ettei olla niin päheenä😀
Mä luulen että Hoviväelleki on kiva kun se saa edes parisen päivää nauttia pennuista yksityisesti ilman että tuhat silmäparii kyylää ja mahillisest vetää herneitä nokkaan jos pennut ei ookkaan lootassa tai jos äänet on pois. He saa ny viettää laatuaikaa oman laumansa kesken, ja onha se pennuilleki kivempi olla muual kun jo liiankin tutuks tullees synnyinkodis.
Toivottavasti ensi vuonnakii tavataan täällä näis merkeis tai sit jossain muual. Kiitti kaikil.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähetään pihalle 👍🥰
Tuike ja Salama itkee kun jäivät kahestaan pentulaatikkoon.
Oletan siis että kaksi lähti ulos kun näkyi ulkoilutakin hiha.
Kipinä on kyllä varmaan rasittava noiden toisten kakaroiden
mielestä..
Vierailija kirjoitti:
Kipinä on kyllä varmaan rasittava noiden toisten kakaroiden
mielestä..
Eikä ole mieluusti painivat ja kisailevat Kipinän kanssa 🥰
Nyt pääsivät Tuike ja Salama ulos 🥰
Ja vaihteeksi Kipinää ja Välkettä ketuttaa 😁
Välke funtsii että perhana ei pääse
enää toiselle puolelle hyppäämään..kovasti yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oon silloin tällöin vilkaissut liveä ja kaiken tylsyyden keskellä Välke on ihan selkeästi miettinyt toimintakeinoja ulos pääsyyn. Ei vain vielä ole hoksannut miten ja mistä. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Saakelin Välke, katkoo vielä koipensa.
Voi Välke.. Se itkee ja hinkuaa taas uos laatikosta ja Kipinä katsoi vieressä hämmentynen näköisenä. Onko Salama ja Tuike viety laatikosta, kun ei niitä näy missään? Ilmeisesti Välke itki niiden perään?
Vierailija kirjoitti:
No miksi eivät vieneet kaikkia ulos yhtä aikaa? Sydäntä raastaa katsoa Välkkeen hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuossa tapahtui? 😯
Missä?
Tuli sana eräjorma ja teltan kuva tuohon viestini alalaitaan uusintana, ei sen kummempaa 😉
Jaa, mä jo kerkesin käydä selaamassa sitä pentuliveä taaksepäin, ku aattelin että siellä olis tapahtunu jotain jännää/mielenkiintoista. 😅
Nuo eivät kyllä halua olla pentulaatikossa enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi eivät vieneet kaikkia ulos yhtä aikaa? Sydäntä raastaa katsoa Välkkeen hätää.
No jos vaikka hovineito on yksinään ulkoiluttanut pentusia, trubaduuri kantorepussa.
Silloin on aika vaikeaa ottaa 4 pentua yhtä aikaa kun kantoreppu on myös esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuossa tapahtui? 😯
Missä?
Tuli sana eräjorma ja teltan kuva tuohon viestini alalaitaan uusintana, ei sen kummempaa 😉
Jaa, mä jo kerkesin käydä selaamassa sitä pentuliveä taaksepäin, ku aattelin että siellä olis tapahtunu jotain jännää/mielenkiintoista. 😅
Sori
Lähteekö tänään Kipinä uuteen kotiin? Ja kolme ilmeisesti jää vielä tuonne. Toivottavasti niitäkin tulee kotiväki hakemaan tällä viikolla ja kun ovat jo noin tuskastuneita olemaan pentulaatikossa, niin kyllä Loimulan porukan kannattaisi päästää ne jo laatikosta vipeltämään ainakin siellä, missä ihmisetkin ovat. Korkeintaan yöt ehkä jaksaisivat vielä nukkua laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ulvominen 👍🐺
Ei enää tyyliä "pikku paha hukka" vaan tyylipuhdasta "iso paha susi"
Nyt lähetään pihalle 👍🥰
Tuike ja Salama itkee kun jäivät kahestaan pentulaatikkoon.