Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Aak, iik, en kestä... Pitää taas katsoa jälkeen päin kaikki synnytykset ja muut jännät kohdat. Sitten vasta, kun tietää, että kaikki on mennyt hyvin :D
Ihanaa, että joku kasvattaja uskaltautui mukaan.
Pieni pettymys kun se ei tänä vuonna ollutkaan kissan vuoro! Ylellähän oli kesällä joku kysely kumpaa toivotaan pentuliveen, kissaa vai koiraa
Hienoa.
Olenkin jo jonkin aikaa käynyt ylen svuilla etsimässä tietoa tämän vuoden pentulivestä. Ehdin jo ajatella ettei sitä tänä vuonna tulisi lainkaan.
Mielenkiintoista nähdä onko älykkäimpänä pidetty rotu älykäs jo pennusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä onko älykkäimpänä pidetty rotu älykäs jo pennusta lähtien.
Valitettavasti tuon rodun älykkyys karisee kun niitä myydään kaikille halukkaille, joilla ei ole aikaa eikä halua harrastaa työkoiran kanssa. Bordercollie on työkoira ei seurakoira, josta tulee naapureille ja ohikulkijoille todella rasittava otus, jos ei töihin pääse.
Onko tuo muropaketti luotettava lähde? Luuliis että Yle tiedottaisi itse ekana omasta tarjonnastaan
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muropaketti luotettava lähde? Luuliis että Yle tiedottaisi itse ekana omasta tarjonnastaan
Se on ainakin nörttejä täynnä. Ehkä he kiskovat Ylen listat jollain nakkeroinnilla :D
Ihana juttu! Tänään luin, että Pentulive kausi 4 alkaa ja pitihän se 25.10 ihan kalenteriin laittaa :)
Bordercollie on älykäs koira ja mielenkiintoista seurata sitten pentusten touhuja ja mitä tapahtumia pentulaatikossa tulee olemaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Muropaketti on Otavamedian ylläpitämä sivusto, joten ihan asiallinen on. :)
Ai ihanaa! Bordercollie on yksi mun suosikkiroduista.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pettymys kun se ei tänä vuonna ollutkaan kissan vuoro! Ylellähän oli kesällä joku kysely kumpaa toivotaan pentuliveen, kissaa vai koiraa
Mietin miksei kissaliveä voisi järjestää omana livenään esim. keväällä. Vuodessa riittäisi kyllä kuukausia molemmille. En silti haluaisi luopua syksyisistä koiranpentuliveistä. Ihanaa, että tämä alkaa taas! :)
Ilmaiseksi olisi YouTube täynnä näitä. Pitää verorahoilla suoltaa tätä paskettia.
Kissoja toivoin minäkin vaihteen vuoksi ja siksi kun olen kissaihminen. Mutta koiratkin kelpaa.
Ällöttävää, että joudun osallistumaan verorahoillani koiravouhkan ylläpitämiseen. Koirien ja muiden lihaasyövien lemmikkien määrää pitäisi näinä ilmastonmuutoksen aikoina pikemminkin vähentää, mieluusti veroin ja maksuin. Aloitetaan pakollisella koira-ajokortilla. Sen saadakseen pitää suorittaa hyväksytysti kursseja koirakoulussa. Passi pitää uusia jokaisen koiran kohdalla ja se voidaan ottaa pois rikkeiden takia.
Koirien söpöys on "liikaa", niin ihania aina. Tänään näkyi ulkona myös söpö koira ja kuono. Koirien tassutkin. Huokaus.
Ylen sivuille asia ei ole vielä päivittynyt, mutta täältä voi jo lukea alustavasti tietoja:
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/suosittu-pentulive-alka…