Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Mulla vähän ikävä. Kaksi viikkoa mulla oli minun entinen karvakaveri josta jouduin luopumaan viime talvena koska sairastuin ja oli remonttievakko. On nyt toisessa kodissa mutta käy minulla välillä hoidossa.Oli nyt kaksi viikkoa ja lähti tänään. Sydäntä vähän särkee mutta kyllä se tästä.
Vierailija kirjoitti:
Salama ja Hehku, mieluinen leikkipari. Salama saanut Hehkun kanssa kaksin temutessaan itseluottamusta. Hyvä!
Joo aika jännä että se onkin Salama joka on lähes innostunein tuosta Hehkusta.
Vierailija kirjoitti:
Jee Hehku-action!
Oli kyllä mahtavat iltavillit! 🤩😍🥰
Puolituntia armotonta menoa ja sekoilua ensin Hehkun kanssa ja sitten vaan sisarusten kesken. Kyllä nyt taas uni mittaa! 🐶💤
Aamulla jo totesin että Hehku
on ihan paras Nukkumatti
kakaroille💤😴💤💤
Ei ole kiva katsella ruudun täydeltä kuolleita leluja ja telineitä!
Vierailija kirjoitti:
Joo minä katselenkin niitä koiria.
Salamalla ja Hehkulla näyttäisi olevan se jokin mystinen yhteys. 💡 Hehku antaa Salamalle virtaa, ja Salama saa Hehkun Hehkumaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se roikkuhärpäketeline on vähän tiellä, eivätkä pennutkaan siitä paljon perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salama ja Hehku, mieluinen leikkipari. Salama saanut Hehkun kanssa kaksin temutessaan itseluottamusta. Hyvä!
Joo aika jännä että se onkin Salama joka on lähes innostunein tuosta Hehkusta.
Eikö se ole Kipinä ainakin enimmäkseen Hehkun kimpussa?
Kipinä on leikkinyt myös paljon Hehkun kanssa, mutta esim. tänään kello ~20:30 Salaman ja Hehkun pitkäkestoinen leikki. 😍
Taas kelaamalla katselen ja Salama ja Hehku leikki monta minuuttia keskenään. 💞💕💞💕
Kipinä ja hehku on kans leikkinyt ihan hurjia leikkejä. Oliko se eilen kun hovineito sano, että kerrankin on joku jaksaa (kipinä siis) hehkun sekoilua :D
Vierailija kirjoitti:
Salamalla ollut hyvä päivä. Hovimestarikin sanoi että ollut tänään ihan eri koira kuin eilen.
Eikös silmätarkastuskin tule jossain vaiheessa. Muistan Akan pentujen reissun. Siinä oli ja rymyryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Salamalla ja Hehkulla näyttäisi olevan se jokin mystinen yhteys. 💡 Hehku antaa Salamalle virtaa, ja Salama saa Hehkun Hehkumaan. <3
Salaman paikka olisi jäädä tuonne kotiin loppuelämäksi. 😍
Vierailija kirjoitti:
Kipinä on leikkinyt myös paljon Hehkun kanssa, mutta esim. tänään kello ~20:30 Salaman ja Hehkun pitkäkestoinen leikki. 😍
Aattelin että onko siinä jo ihan joku ottelu käynnissä, kumpi luovuttaa.
Se on myös hauskan näköistä kun pennut on nukkumassa ja hovineito huutelee pentu, pentu, pentuuuu, pentu, pentu, pentuuuu... Pennut havahtuu, ensin nousee pää, sitten noustaan istuulleen ja silmät ymmyrkäisinä katsellaan tyyliin mitämitämitä ja sitten sinkoillaan sinne sun tänne ennen kuin hoksataan...ahaaa...oviaukko auki ja päästään ulkomaailmaan tms. 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se roikkuhärpäketeline on vähän tiellä, eivätkä pennutkaan siitä paljon perusta.
Idea taitaa olla että kurottelu vahvistaisi lihaksia?
Tässä illalla hovineito kysyi että kiipesikö Salama oikeasti sohvalle. Hovimestri sanoi että istuin siinä 45 asteen kulmassa ja Salama kiipesi ensin jaloille. Jaloista pikkuhiljaa hivuttautumalla hupparia rinnuksia pitkin olalle ja siitä sitten sohvalle. 👍Hovineito sanoi että Salama on hyvin päättäväinen ja toteuttaa hyvin aikeensa. 👍
Mainiota Salama 😍
Vierailija kirjoitti:
Tässä illalla hovineito kysyi että kiipesikö Salama oikeasti sohvalle. Hovimestri sanoi että istuin siinä 45 asteen kulmassa ja Salama kiipesi ensin jaloille. Jaloista pikkuhiljaa hivuttautumalla hupparia rinnuksia pitkin olalle ja siitä sitten sohvalle. 👍Hovineito sanoi että Salama on hyvin päättäväinen ja toteuttaa hyvin aikeensa. 👍
Mainiota Salama 😍
Oliko siinä kyse Salamasta. Minä kuulin että Välke.