Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Paskin live ikinä. Ei kiinnosta.
Siinäpä vasta jysäyttävä repliikki 🤓
11:18 tuike kävi hyppimässä kameraan, pienet kasvot vaan ilmesty aina lähikuvaan.😀
11.42. hovimestari lisäilee nukkuvalle pennulle palloja pallomereen🥰😂
Vierailija kirjoitti:
11:18 tuike kävi hyppimässä kameraan, pienet kasvot vaan ilmesty aina lähikuvaan.😀
Söpö Tuike! Siirtyi hyppimisen jälkeen kurmottamaan pallomeressä nukkuvaa Kipinää, Salama perässä. Lopulta kaikki kolme kylpivät yhdessä :D
Vierailija kirjoitti:
11.40 Kipinä senior tuli käymään 💕
Pennut ei näyttänyt pelkäävän mutteivat selvästi myöskään reagoineet kuten Hehkun tai Loimun tuloon. Tajuskohan ne että nyt on Vaarikoira ja otetaan rauhallisesti. Seniorikin taisi olla enemmän kiinnostunut hovineidosta kuin pennuista.
tuliko loimu yöllä imettämään?
Vierailija kirjoitti:
tuliko loimu yöllä imettämään?
Ainakin kerran.
Pentuja poimitaan. Lähteeköhän ne ulos.
Missä osa pennuista ? Kaikki lähti mutta hovimestari toi vain muutaman takaisin.
Luulen, että siellä on mahdollisia uusia omistajia vierailulla. Jos päättelen oikein, niin nämä jotka ovat pentulaatikossa, niin niitä kävi katsomassa kaksi voi kolme henkilöä aiemmin. Luulen, että Pilke ja Kipinä ainakin ovat tulevia agility-koiruuksia.
Tämä kaikki vain mun analyysia. 😛
Voi olla. Muistaakseni Hovineito puhui että viidennellä viikolla aletaan tehdä päätöksiä kuka kenellekkin.
Miten olisi kymmenen pennun tuuditus uneen kynsihoidolla ja satutuokiolla? 😁
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Muistaakseni Hovineito puhui että viidennellä viikolla aletaan tehdä päätöksiä kuka kenellekkin.
Eikö palstaraati saa osallistua valintaan? Joukkoäly töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaraati saa osallistua valintaan? Joukkoäly töihin!
Toki. Ylen sivulle tulee ensi viikolla mahdollisten uusien omistajien valokuvat. Siitä sitten saa äänestää.
Titityy 🤡
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi kymmenen pennun tuuditus uneen kynsihoidolla ja satutuokiolla? 😁
Ehei, siihen tarvitaan ensin paljon ruokaa, ulkoilua, ainakin puoli tuntia riehumista Hehkun kanssa ja vähän lisää ruokaa. Sen jälkeen alkaa ensimmäiset pennut kaatua uneen.
Hovimedtari voisi kyllä lukea iltasatuja pennuille ja luonnollisesti varpaisillaan 😂😂
Hovineito kertoi että Salamalla ollut harppausten päivä. Tullut itse ulkona kopasta ulos ja tutkinut maailmaa reippaana. Pyytänyt myös useasti ulos laatikosta tänään. Siitä se.
Mahtavaa🥰eikö äsken ihan mennyt Hehkun perää kun lähti laatikosta..
Paskin live ikinä. Ei kiinnosta.