Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi

Vierailija
01.10.2024 |

Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.

Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?

Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.

Kommentit (473)

Vierailija
421/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäisiä te olette? Kannattaa kuitenkin varautua että aika monella 30-vuotiaalla sinkulla on jo lapsia. Jos tapaat ihanan tyypin niin mieti oletko mieluummin yksin loppu elämäsi. Sinulla ei välttämättä ole hirveästi valinnanvaraa jos olet vielä iäkkäämpi henkilö. Sun juna meni jo. Itse en edes halua tuoda lapsiani heti jos koskaan treffikumppanieni elämään. 

Vierailija
422/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Tapasitte vasta kolmannen kerran. Hädin tuskin tunnette toisianne vielä ja vaadit, että hänen pitäisi kertoa elämästään juuri ne asiat, jotka sinä haluat tietää. Eihän tuossa vaiheessa vielä tiedä, tuleeko teistä edes ystäviä saati sen enempää.

Ei ole kyllä mitään potentiaalia ystävyyteenkään jos heti salaillaan itsestä asioita.

En minäkään ole puhunut ihmisille perhesuhteistani ensitapaamisilla. Yleensä sellaisia asioita ei edes kysytä, eivätkä ne ihmisiä edes kiinnosta siinä vaiheessa, kun ei vielä tunneta hyvin. Ei kukaan ole tilivelvollinen asioistaan ihmisille, joihin on juuri tutustunut.

Ei ole tilivelvollinen mutta jos synkkaa siinä määrin että on sovittu jo kolmas tapaaminen, kyllä lapset

Sehän ei käy tästä ilmi, montako sovittua tapaamista on kyseessä. Ovat tavanneet ekan kerran sattumalta. Toisesta ja kolmannesta ei tietoa, missä merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jättävät kertomatta lapsista (ja muista vastaavista negatiiviseksi tulkittavista jutuista) ihan siksi, koska tietävät itsekin, etteivät saisi yhtä paljon ja yhtä laadukkaita treffikumppaneita jos kertoisivat heti. Ehkä osa kuvittelee olevansa kovastikin haluttua seuraa kun mätsejä sataa ja treffejä syntyy, vaikka itsestå on annettu valheellinen kuva.

Tästä juuri on kysymys. Tiedän tuttuja mimmejä joilla on lapsi mutta Tinderissä jättävät kertomatta tämän. Saavat varmasti enemmän matcheja kertomatta tätä todella oleellista tietoa, kuin että eivät kerro sitä profiilissaan. Tuhlaavat toki eniten omaa aikaansa, kun miehet yksi toisensa jälkeen lähtee kuvioista kun tämä tieto tulee julki. Eivät ole siis mitään penaalin terävämpiä tapauksia. 

Nykyään itse kysyn melkein heti erityisesti 35+ nais

Laadukkaiden?? Miten miehestä tekee laadukkaan se, ettei ole lapsia? Meillä näemmä hieman eri käsitys laadukkuuden määritelmästä.

Vierailija
424/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä ikäisiä te olette? Kannattaa kuitenkin varautua että aika monella 30-vuotiaalla sinkulla on jo lapsia. Jos tapaat ihanan tyypin niin mieti oletko mieluummin yksin loppu elämäsi. Sinulla ei välttämättä ole hirveästi valinnanvaraa jos olet vielä iäkkäämpi henkilö. Sun juna meni jo. Itse en edes halua tuoda lapsiani heti jos koskaan treffikumppanieni elämään. 

Vapaaehtoisesti lapsettomia tai muulla tavalla lapsettomia naisia on vaikka millä mitalla nykyään varsinkin pk-seudulla. T: 42v atleettinen ikäistään nuoremman näköinen mies joka deittailee pelkästään lapsettomia naisia ikäryhmässä 25-45v

Vierailija
425/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaiden?? Miten miehestä tekee laadukkaan se, ettei ole lapsia? Meillä näemmä hieman eri käsitys laadukkuuden määritelmästä.

Suurimman osan miesten mielestä naisesta tekee miljoona kertaa laadukkamman ja kiinnostavamman treffivaihtoehdon jos hänellä ei ole lapsia riesanaan. Tämän naiset tietävät itsekin, joten tästä syystä se tieto porsimisesta pimitetään joidenkin toimesta kuten aloittajan esimerkki kertoi. Laadukkailla miehillä on paljon vaihtoehtoja joten lapsettomat naiset ovat tietenkin etusijalla heillä.

Vierailija
426/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä vaiheessa alat pitää ihmisistä? Vasta sitten kun he ovat aikuisia?

Missä vaiheessa kerrot jo hankituista, alaikäisistä, lapsista? Häiden jälkeen?

"Ylläri! Sait 5 uutta elätettävää! Eiks oo kivaa?"

Kuka menee kolmansilla treffeillä naimisiin?

Puhuinko 3. treffeistä?

Vierailija
427/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia tapailenkin vain lapsettomia 18-22-vuotiaita. M33

Tapailisit, jos joku tuon ikäinen lähtisi.

Kyllä aika moni nuori mies lähtee kokeneemman sedän matkaan. Varsinkin jos on ns. "imurisetä".

Vierailija
428/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä. Miksi minun pitäisi heti alkuun kertoa että minähän en sitten muuten lapsista tykkää enkä niitä arkeeni halua kun toinen voi itsestään kertoessaan kertoa noinkin olennaisen asian?"

Jos kerran tämä lapsiasia on sinulle niin merkittävä, että aikasi tuhlaantuu lapsellisen seurassa. Siksi. Sinun ei tarvitse tuhlata omaa aikaasi, eikä toisen aikaa. 

Miksi kuvittelet muiden olevan ajatusten lukijoita? Heidän pitäisi ymmärtää sinulle tärkeät speksit ilman, että kerrot niistä.

Mitä sanot jos treffeillä tapaamasi mies paukauttaisi, että en muuten halua lapsia. Veikkaan, että toisia treffejä ei tulisi koska ajattelisit miehen etenevän liian nopeasti. Mieshän jo nyt ajattelee parisuhdetta kun tuollaista puhuu. Sinun on helpompi sanoa vaikka, että viime viikolla

Eihän siinä ole mitään häiritsevää, että mies on niin otettu naisesta jo heti alkuun, että kertoo ajattelevansa parisuhdetta.

Se on ihan selvää, että jos lapsettomuus on sinulle tärkeä asia ja dealbreaker, sinun täytyy itse se asia selvittää. Et voi tältä osin vierittää vastuuta naiselle.

Olet varmaan oikeassa, että monen kanssa ei seuraavia treffejä tulisi. Ei kuitenkaan siksi, että "mies etenee liian nopeasti", vaan siksi, että nainen ehkä haluaisi perustaa perheen. Joka tapauksessa, lopputuloshan on juuri se, jota tavoittelet. Ihmiset eivät turhaan tuhlaa aikaansa.

Yleensä naisilta kuuluu narinaa, että mies etenee liian nopeasti ja puhuu jo perheestä vaikka vasta tapaillaan. Nytkö ei olekaan näin?

Vierailija
429/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita turn offeja ja deal breakereita tuntuu olevan monenlaisia, niin ehkä kaikilla pitäisi ottaa heti ensitreffeille mukaan lomake jossa on omat tärkeimmät asiat. Jotenkin tähän tapaan.

Minulla on: Lapsi, ex-vaimo, koira, kerrostalokolmio, mersu, hyvä palkka, karvoja siellä, verenpainelääkitys, subbari, pleikkari

Sinulla täytyy ehdottomasti olla: Kiva luonne, maalaisjärkeä

En ala millekään jos sinulla on: Poikaystävä, aviomies (jotka ei ole exiä), raivokohtauksia, alkoholiongelma, huumeongelma

jne..

Ja kaikki kirjallisena ja molemmilta allekirjoitukset. Jos myöhemmin paljastuu sopimusehdoista poikkeavaa, on toisella osapuolella oikeus korvauksiin.

Tottahan toki myös jokin rangaistus noiden korvausten lisäksi? 5 raipaniskua? Toteuttaa kinkyimmätkin toiveet 5 päivän ajan? Kirjallisina kaikki, tietenkin.

Vierailija
430/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo lapseni kasvattanut, mutta aina kun on joku uusi 'parempi parisuhde' ja tulee puhetta uudesta kiinnostuksen kohteesta kysyn heiltä, onko hänellä jo lapsia - jos tuo uusi henkilö tulee meidän perheen osaksi, haluan myös mummo-edun, enkä ainakaan ettei ne mahdolliset  jo olevat lapset kokisi olevansa myös osa meitä 😁! 

Vierailija
431/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi muij veti hirveät hepulit kun puolen vuoden paneskelun jälkeen tuli puheeksi, että olen naimisissa ja muutama lapsikin löytyy. Jos joku asia on niin tärkeä, niin miksei suoraan kysy asiasta? 

Vierailija
432/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ylimääräistä sählinkiä lasten kanssa. Oli ne pieniä, teinejä tai kotoa muuttaneita aikuisia.   Kannattaa pysyä kaukana yh äideistä ja - isistä, jos ei ole valmis venymään. 

Vierailija
433/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä jauhetaan tätä paskaa?

Vierailija
434/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi muij veti hirveät hepulit kun puolen vuoden paneskelun jälkeen tuli puheeksi, että olen naimisissa ja muutama lapsikin löytyy. Jos joku asia on niin tärkeä, niin miksei suoraan kysy asiasta? 

Tämä nyt on kärjistetty esimerkki mutta tästähän tässä on kyse. Ei muka tarvitse kertoa mitään mitä toinen ei älyä kysyä. Ihan sama kuin olisi parisuhteessa ja jonkun mutkan kautta selviäisi toisen pettäneen ja tämä vain tokaisisi että "joo niin oon en mä oo siitä valehdellu et sä vaan oo ikinä kysyny siitä mitään" 

Kuten jo monesti täällä sanottu niin siksi moni ei halua heti kertoa lapsista koska tiedossa on sen rajaavan kumppani ehdokkaita niin merkittävästi. Jos hakusessa on nimenomaan parisuhde eikä kevyttä tapailua silloinhan voi jättää kertomatta melkein kaiken koska ei sillä ole mitään merkitystä siinä touhussa.

Vierailija
435/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan miesten mielestä naisesta tekee miljoona kertaa laadukkamman ja kiinnostavamman treffivaihtoehdon jos hänellä ei ole lapsia riesanaan. Tämän naiset tietävät itsekin, joten tästä syystä se tieto porsimisesta pimitetään joidenkin toimesta kuten aloittajan esimerkki kertoi. Laadukkailla miehillä on paljon vaihtoehtoja joten lapsettomat naiset ovat tietenkin etusijalla heillä.

Mutta tietysti on todennäköistä, että laadukkaalla naisella on lapsia. Kukapa ei sellaisia haluaisi panna paksuksi, joten luultavasti joku on jo tehnyt sen. Sama juttu laadukkailla miehillä, yleensä heillä on muutama lapsi, jos mies ei enää ole ihan nuori. Näin se vain menee.

Vierailija
436/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on kärjistetty esimerkki mutta tästähän tässä on kyse. Ei muka tarvitse kertoa mitään mitä toinen ei älyä kysyä. Ihan sama kuin olisi parisuhteessa ja jonkun mutkan kautta selviäisi toisen pettäneen ja tämä vain tokaisisi että "joo niin oon en mä oo siitä valehdellu et sä vaan oo ikinä kysyny siitä mitään" 

Kuten jo monesti täällä sanottu niin siksi moni ei halua heti kertoa lapsista koska tiedossa on sen rajaavan kumppani ehdokkaita niin merkittävästi. Jos hakusessa on nimenomaan parisuhde eikä kevyttä tapailua silloinhan voi jättää kertomatta melkein kaiken koska ei sillä ole mitään merkitystä siinä touhussa.

Minusta vertaus ontuu kyllä pahasti.

Vierailija
437/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan jo tässä ja nyt vastaisen varalle, että minulla ei ole lapsia. Tallentakaa tämä tieto muistiinne, ettei tarvitse sitten enää myöhemmin hämmästellä ja tuhlata ihmisten "ruutuaikaa".

Vierailija
438/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsi on täysi-ikäinen eli en ole kiinnostunut 40-vuotiaasta miehestä, jolla on 5-vuotias lapsi.

Vierailija
439/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo monesti täällä sanottu niin siksi moni ei halua heti kertoa lapsista koska tiedossa on sen rajaavan kumppani ehdokkaita niin merkittävästi. Jos hakusessa on nimenomaan parisuhde eikä kevyttä tapailua silloinhan voi jättää kertomatta melkein kaiken koska ei sillä o

Miksi? Sitähän täällä on jankutettu että itseään saa syyttää jos ei älyä kysyä mistään mitään. Toisaalta taas jos kysyy onko lapsia niin on töksäyttelevä törppö jolla ei ole tippaakaan hienotunteisuutta. Jos taas täräyttää heti alkuun ettei pidä sitten muuten lapsista on negatiivinen moukka. 

Miksi siis tuota asiaa ei voi vain itse kertoa? Tuo on monelle se kynnyskysymys kuitenkin niin miksi turhaan vetkutella? Helpompi sen on asia tuoda ilmi jolla lapsia kuin lapsettoman yrittää jotenkin kohteliaasti asiaa tiedustella.

Vierailija
440/473 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmannella tapaamisella kannata edes ajatella tuollaisia. Mitään takeita ei ole siitä, onko nainen kiinnostunut ja tuleeko koko hommasta muutenkaan sen kummempaa. Tapaamiset kannattaa ottaa sellaisina kuin ne tulevat. Parhaassa tapauksessa teillä on mukavaa yhdessä ja tapaatte ehkä vielä uudestaan. Aika näyttää, mitä siitä sitten seuraa.