Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi
Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.
Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?
Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsen omaava kumppani on ihan hyvä vaihtoehto kevytsuhteeseen, mutta aina kannattaa samalla etsiä siinä sivussa sitä oikeaa parisuhdetta.
Miehelle vaikeampi toteuttaa, mutta naisella voi tuossa tilanteessa "ehkäisy pettää", jos hän huomaa ettei saa miestä muuten pidettyä.
Näitä naisia tiedän minäkin ja voi sitä parkua kun mies silti lähtee. Sitten sitä ihmetellään niiden ipanoiden kanssa joilla jokaisella eri isä että mitäs nyt. Miehet tietenkin haukutaan vastuuttomiksi narsisteiksi jokainen.
No onhan sellainen mies vastuuton, joka ei jälkeläistään hoida! Tietenkin. Mut mikä vika sun kaveripiirissä, jos oikein monta tällaista tunnet? Minä en ensimmäistääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa jättää tälläiset mammat muille, jotka haluavat kustantaan toisten siittämiä penskoja. Kivoja naisia löytyy varmasti, sellaisia jotka ovat rehellisiä ja etenkin lapsettomia.
En tunne yhtään miestä, joka elättäis toisen miehen lapsia. Näillä lapsilla on myös omat isät, joiden tehtävä se on yhdessä lasten äidin kanssa. Toki on myös naisia, jotka elättävät lapsensa ihan yksin, oli lasten isä maisemissa tai ei.
Minä tunnen ainakin kaksi sellaista miestä. Minun isäpuoli, ja nyt sitten minä itse. Enpä usko että olemme ainoat.
Ette varmaan ainoat, mutta teettekö tuota vapaaehtoisesti, vai onko teitä kiristetty jollain kamalalla? Missä lasten omat isät?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olisi nainen niin täällähän suorastaan onniteltaisiin miten hän "väisti luodin" ja pohdittaisiin mitä muuta tämä katala ketku itsestään haluaa pitää pimennossa. Vaimokin varmasti löytyy mutta ei vain koe tarvetta siitäkään kertoa jne....
No mikä estää sinua onnittelemasta aptä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderprofiilissa nainen ei mainitse lastaan niin pidän huijarina. Tapailu loppuu heti kun tiedän, että minua narrattu.
Tinderprofiilissa EI nimenomaan kannata kertoa. Karsii mahdolliset pedarit pois helpommin. Tiesitkö että pedarit etsii nimenomaan yh-äitejä joiden lapsia sitten käyttävät hyväksi. Tarjoutuvat vahtimaan niitä että "kulta mee sä vaan kampaajalle, saat vähän omaa aikaa " ja nainen luulee löytäneensä oikean kultakimpaleen. Mutta totuus onkin toinen.
Muista sitten, että samalla logiikalla se mies voi jättää kertomatta olevansa pedofiili, tuomittu murhaaja tai naimisissa. Ja sen pitää olla sinulle ok, koska "vain" kolmannet treffit.
Ihmiset, jota salailevat asioita, seurustelkoot keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä vaiheessa alat pitää ihmisistä? Vasta sitten kun he ovat aikuisia?
Missä vaiheessa kerrot jo hankituista, alaikäisistä, lapsista? Häiden jälkeen?
"Ylläri! Sait 5 uutta elätettävää! Eiks oo kivaa?"
Kuka menee kolmansilla treffeillä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin olisi huijattu olo ja harmittaisi jos mies olisi muuten mielenkiintoinen ja tuollainen asia tulisi vasta tuossa vaiheessa ilmi. Lapset vaikeuttavat ja estävät elämää niin paljon etten halua omiakaan niin saati sitten toisenkaan lapsen takia hankaloittaisin elämääni.
"Vasta tuossa vaiheessa". Ensimmäinen tapaamiskerta oli täysi sattuma, ehkä nainen yllättyi kun mies pyysi treffeille toiselle kerralle eikä itse vieläkään oikein tiennyt miten suhtautua, lähti kuitenkin. Kolmannella kerralla hän sitten kertoikin kun näytti siltä että tässä saatetaan alkaa oikeasti tapailemaan. Ei kahden kerran jälkeen ole tunteet vielä heränneet, kiinnostus kyllä. Jos olisi pimittänyt tuota tietoa vaikkapa 3 kuukautta, niin se olisi huijaamista. Mutta 3. treffit (
Missä tällainen tilasto löytyy? Minkä ikäisten kuvittelet treffailevan? Koskeeko tämä sinun "fakta" vain miehiä, vai ovatko naisetkin "otannassa" mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin olisi huijattu olo ja harmittaisi jos mies olisi muuten mielenkiintoinen ja tuollainen asia tulisi vasta tuossa vaiheessa ilmi. Lapset vaikeuttavat ja estävät elämää niin paljon etten halua omiakaan niin saati sitten toisenkaan lapsen takia hankaloittaisin elämääni.
"Vasta tuossa vaiheessa". Ensimmäinen tapaamiskerta oli täysi sattuma, ehkä nainen yllättyi kun mies pyysi treffeille toiselle kerralle eikä itse vieläkään oikein tiennyt miten suhtautua, lähti kuitenkin. Kolmannella kerralla hän sitten kertoikin kun näytti siltä että tässä saatetaan alkaa oikeasti tapailemaan. Ei kahden kerran jälkeen ole tunteet vielä heränneet, kiinnostus kyllä. Jos olisi pimittänyt tuota tietoa vaikkapa 3 kuuk
En ole ikinä törmännyt ihmiseen joka toivoisi että treffikumppanilla on lapsia. Tosin olen itse vielä verrattain nuori ja ekalla kierroksella, kuten suurin osa lähipiiristäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen naiseen pitäisi siis synnärillä polttoraudalla lyödä merkki, että on porsinut. Ja jokaisesta lapsesta erikseen.
Samalla sen voi lyödä myös isimiehiin.
No isimiehiin erityisesti, kun naiset kuulemma kertoo ihan heti lapsistaan. Miehet salaavat tämänkin ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderprofiilissa nainen ei mainitse lastaan niin pidän huijarina. Tapailu loppuu heti kun tiedän, että minua narrattu.
Tinderprofiilissa EI nimenomaan kannata kertoa. Karsii mahdolliset pedarit pois helpommin. Tiesitkö että pedarit etsii nimenomaan yh-äitejä joiden lapsia sitten käyttävät hyväksi. Tarjoutuvat vahtimaan niitä että "kulta mee sä vaan kampaajalle, saat vähän omaa aikaa " ja nainen luulee löytäneensä oikean kultakimpaleen. Mutta totuus onkin toinen.
Muista sitten, että samalla logiikalla se mies voi jättää kertomatta olevansa pedofiili, tuomittu murhaaja tai naimisissa. Ja sen pitää olla sinulle ok, koska "vain" kolmannet treffit.
Oletko tyhmä? Mähän sanoin että tinderprofiilissa ei kannata mainostaa että on lapsia. Niistä voi kertoa sitten kun aloitetaan keskustelu, vaikka ihan ennen ekaa tapaamista.
Siis jo ennen ekaa tapaamista tarkoitin. Ihan siinä jo kun on matchien jälkeen saatu keskusteluyhteys. Haloo dorkat. T.400
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten. Jos on kolme kertaa tavannut jonkun ihmisen, niin aika kepeällä suhde pohjalla vielä liikutaan.
Jos se toinen on ilmaissut profiilissaan, että etsii vakavaa parisuhdetta, niin minkään merkittävän tiedon salaaminen ei ole ok.
Kuljetteko te profiili otsassa vapaa-ajallakin? Ap tapasi kaverin synttäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on täyttä fuulaa että muka pedofiilipelon takia jätetään tämä kaikkein oleellisin seikka sanomatta koskien seurustelua kanssasi. Oikea syy on se että saat huomiota ja treffejä huomattavasti vähemmän kun mainitset olevasi äiti, kuin että et mainitse sitä. Tälle typerälle itsekkäälle teolle halutaan keksiä oikeutettu syy ja nyt se on muka pedofiilipelko.
Pedofilian esiintyvyys on arviolta noin 1 % väestöstä. Lisäksi monet ihmiset, joilla on pedofiliaan liittyviä tuntemuksia, eivät koskaan toteuta niitä käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjensin astianpesukoneen ja vein roskat.Tänään voi tulla pillua muijalta.Pitäkää peukkuja mulle!
Eikö sua muutoin kiinnosta sun oman kodin puhtaus? Mikset eroa ja hanki aikuisten lelua itsellesi? Pääsisit sata kertaa helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mies kertoo kolmansilla treffeillä olevansa pedo, murhaaja tai naimisissa, olisin tyytyväinen, että kertoi. Ja jättäisin tietenkin tapailun siihen, vaikka arvostaisinnrehellisyyttä. En usko, että tällaista oikeasti tapahtuu. Miehet ovat kovia salaamaan merkittäviä asioita. Saattaa pyörittää jopa kahta perhettä. Kertomatta vaimoille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olennainen asia on kertoa olevansa vanhempi. Siitähän se homma lähtee, että kerrotaan tärkeimmät ja isoimmat asiat ensin ja sen perusteella jatkot ja tutustutaan pikkuhiljaa muihin ns pikkuasioihin.
Jos nainen kertoi JO kolmannella tapaamisella lapsesta, tarkoittaa se minusta että hän näki edes jotain alustavaa potentiaalia apssä. Ja kertoi tämän merkittävän asian asap.
Ei kai kukaan kulje ympäriinsä 'kaverin juhlissa' esittäytymässä uusille ihmisille 'ennen kuin aletaan tutustuu, minä olen Minna ja minulla on Jere 6v ??? Itse pitäisin tuota paljon varoittavampana käytöksenä - Minna voisi jatkaa "ja minä etsin Jerelle isäpuolta" - kun taas nyt tavattu ihminen tutustui mielenkiintoiseen ihmiseen AIKUISENA ja kertoi hyvin varhaisessa vaiheessa, että jos se on deal-breaker niin lapsi on olemassa (mikä on fakta ja otan sen tekemisissäni huomioon, mutta kiitos vaan, etsin parisuhdetta itselleni, en mitään isän korviketta lapselle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olennainen asia on kertoa olevansa vanhempi. Siitähän se homma lähtee, että kerrotaan tärkeimmät ja isoimmat asiat ensin ja sen perusteella jatkot ja tutustutaan pikkuhiljaa muihin ns pikkuasioihin.
Jos nainen kertoi JO kolmannella tapaamisella lapsesta, tarkoittaa se minusta että hän näki edes jotain alustavaa potentiaalia apssä. Ja kertoi tämän merkittävän asian asap.
Ei kai kukaan kulje ympäriinsä 'kaverin juhlissa' esittäytymässä uusille ihmisille 'ennen kuin aletaan tutustuu, minä olen Minna ja minulla on Jere 6v ??? Itse pitäisin tuota paljon varoittavampana käytöksenä - Minna voisi jatkaa "ja minä etsin Jerelle isäpuolta" - kun taas nyt tavattu ihminen tutustui mielenkiintoiseen ihmiseen AIKUISENA ja kertoi hyvin varhaisessa vaiheessa, että jos se on deal-breaker niin lapsi on olemassa (mikä on fakta ja otan sen tekemisissäni huomioon, mutta kiitos
Oletetaan että ap on tapaillut naista. Eli ei niissä juhlissa tarvitse vielä kertoa mitään, mutta ekoilla kahdenkeskisillä treffeillä jos jättää kertomatta niin se on tarkoituksellista pimittämistä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan puhu lapsistani ekalla tapamisella kenellekään, voi hyvä tavaton näitä juttuja taas.
Miksi et puhu?
Noita turn offeja ja deal breakereita tuntuu olevan monenlaisia, niin ehkä kaikilla pitäisi ottaa heti ensitreffeille mukaan lomake jossa on omat tärkeimmät asiat. Jotenkin tähän tapaan.
Minulla on: Lapsi, ex-vaimo, koira, kerrostalokolmio, mersu, hyvä palkka, karvoja siellä, verenpainelääkitys, subbari, pleikkari
Sinulla täytyy ehdottomasti olla: Kiva luonne, maalaisjärkeä
En ala millekään jos sinulla on: Poikaystävä, aviomies (jotka ei ole exiä), raivokohtauksia, alkoholiongelma, huumeongelma
jne..
Kannattaa ilman muuta jättää potentiaaliselle kumppanille tuo maailman tärkein asia.