Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi
Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.
Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?
Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se iso ja olennainen tieto ja yhtälailla sekä miesten että naisten täytyisi kertoa siitä, jos heillä on lapsia. Kun tapasin mieheni, puhuimme aiheesta jo ensimmäisellä kohtaamisella puolella tunnin sisään, kummallakin siis oli lapsia. Jos olisin lapseton ja kolmansilla treffeillä paljastuisi, että miehellä onkin lapsia, niin se olisi ihan käsittämätön juttu ja turn off.
IHan on pakko kysyä, että jos se on niin olennainen tieto, niin miksi ihmeessä sitä ei voi sitten kysyä? Ihan siellä ensimmäisillä treffeillä, tai vaikka ennen niitä ihan avata se oma suu ja sieltä päästää seuraavat sanat: ONKO SINULLA LAPSIA?
Noin, ei ole kovin vaikeaa.
Minä kun olen ymmärtänyt ettei juuri tuota saa missään nimessä
Harkitsitko siis pyytää häntä treffeille?
Ei mikään kirjainyhdistelmä estä vanhemmaksi tuloa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullinen ajatus, että jos tulee ero tai jään leskeksi (1 lapsi), niin minua ei enää nähdä edes ihmisenä. Jotakin alinta saastaa, joka keräilee vain pahaa aavistamattomien miesten spermoja kortsuista.
Yhtäkkiä kaikki näkevät minut vain ja ainoastaan lapsen kautta, persoonallani, luonteella eikä millään muullakaan ominaisuudella, ole enää mitään väliä.
Ei ole kukaan mitään tuollaista väittänytkään. Pointti oli se, että jos sä sinkkuna käyt treffeillä jonkun tyypin kanssa, niin luulisi, että tulisi jo alkuvaiheessa edes sivulauseessa mainituksi, että onko jommalla kummalla lapsia. Kai ne omat lapset kuuluu arkeen aika tiiviisti. Esim. Joskus kun perjantaina kysyn vaikka työkaverilta taukohuoneessa, että mitä aiot tehdä viikonloppuna, niin hän voi vaikka sanoa, että "lapsi tulee käymään , olen luvannut viedä hänet leffateatteriin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se iso ja olennainen tieto ja yhtälailla sekä miesten että naisten täytyisi kertoa siitä, jos heillä on lapsia. Kun tapasin mieheni, puhuimme aiheesta jo ensimmäisellä kohtaamisella puolella tunnin sisään, kummallakin siis oli lapsia. Jos olisin lapseton ja kolmansilla treffeillä paljastuisi, että miehellä onkin lapsia, niin se olisi ihan käsittämätön juttu ja turn off.
IHan on pakko kysyä, että jos se on niin olennainen tieto, niin miksi ihmeessä sitä ei voi sitten kysyä? Ihan siellä ensimmäisillä treffeillä, tai vaikka ennen niitä ihan avata se oma suu ja sieltä päästää seuraavat sanat: ONKO SINULLA LAPSIA?
Noin, ei ole kovin vaikeaa.
Minä kun olen y
Harkitsitko siis pyytää häntä treffeille?
Ei mikään kirjainyhdistelmä estä vanhemmaksi tuloa.
Luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa olisi jos jollain 40 v ei olisi lapsia. Olen itse 40 v eikä kiinnosta lapsettomat miehet. Ehkä nainen oletti että sinullakin on lapsia? Sehän se normaali tilanne on ei lapsettomuus.
Ei ole outoa. Mun ystäväpiiri koostuu lapsettomista naisista kuten olen itsekin. Meitä yhdistää kiireinen työ, runsas matkustelu, kulttuurin monipuolinen harrastaminen, itsestään huolehtiminen jne. Pitkiä ystävyyssuhteita, joten tunnen nämä naiset ja tiedän, että kukaan meistä ei halua lapsia. Itse kukin seurustellaan satunnaisesti, jos hauskaan mieheen törmää. Törmääkin, kun paljon liikkuu. Ahdistaakin ajatus lapsiperheestä.
Ihana mainos lapsettomista ihmisistä. Hienoa, että "monipuoleinen kulttuurin harrastaminen
Miksi liioittelet? Ennen lapsia "vain tuli" ja oli vähän pakkokin tulla koska tarvittiin joku hoitamaan kotia ja itseä kun ei siihen itse enää pysty. Maailma on muuttunut ja muuttuu kokoajan vain enemmän siihen suuntaan etteivät ihmiset tarvitse perhettä omaksi turvakseen. Maailma on myös ihan eri tavalla auki kuin ennen ja mahdollisuuksia elää miten haluaa on vaikka miten paljon. Toki moni haluaa lapsia ihan haluamisen ilosta ja se onkin hyvä. Ne tekevät jotka haluavat ja vielä kun jokainen hoitaisi sen omansa kunnolla eikä tehtailisi lapsia muiden riesaksi.
Näinhän se on että sinkkuäidit eivät etsi kumppania vaan aisuria, hovikuskia tai lastenhoitajaa.
Ja sitten nämä tykkäilee lapsettomista miehistä tinderissä kuin olisivat joitakin palkintoja. Naurettavaa.
Todella kaunis sinkkuäiti sitten voikin olla asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olennainen asia on kertoa olevansa vanhempi. Siitähän se homma lähtee, että kerrotaan tärkeimmät ja isoimmat asiat ensin ja sen perusteella jatkot ja tutustutaan pikkuhiljaa muihin ns pikkuasioihin.
Minusta ei ainakaan heti alussa ole sitä tarpeen kertoa. Se, että olen teinipojan äiti, ei määrittele minua ihmisenä.
No se on ihan eri tilanne, onko sulla vaikka 2-vuotias lapsi vai 17-vuotias teini, jolla on ihan oma elämänsä
Vierailija kirjoitti:
Aika petollinen nainen. En tapailisi enempää. Ainakin mulle olisi kauhistus, jos mies jättäisi kertomatta, että sillä on jo lapsi tai lapsia.
Lapselliselle lapset on pääasia. He haluavat itsekkäästi myös parisuhdeviritelmän. Mutta heillä pelin henki on tyyppiä "mun ja mun lasten ehdoilla mennään, ota tai jätä". Lisäksi arjessa pyörii ex tai useampi. Kuulostaako houkuttelevalta?
On todellakin parasta että eronneet ja karanneet joiden jaloissa pyörii penskojakin yrittävät uusia viritelmiä keskenään. Voihan joku lapsetonkin tuohon myllyyn lähteä, mutta useampi.
Mitäpä jos jokainen pitäisi huolen omasta tontistaan ja kysyisi itselle tärkeät asiat? Ettei vastuuta siirretä toiselle ihmiselle. Valehtelu on sitten asia erikseen.
Kun ihmiset ovat keskenään tekemisissä, voi aina tapahtua väärinkäsityksiä, jos asioista ei puhuta. Toinen on voinut olla ihan kaverina liikkeellä, kun taas toinen on omassa mielessään haaveillut muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole aina treffeillä tai muutenkaan puheissani kertonut lapsistani. Mitä sitten?
Ois kyllä hirveää tapailla ihmistä, joka salaisi että suhteen vakavoituessa sitä päätyisi mahdolliseksi vanhempipuoleksi lapselle.
Kolme tapailukertaa, ja korostan tapailua, ei ole lähelläkään vakavoitumista.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on että sinkkuäidit eivät etsi kumppania vaan aisuria, hovikuskia tai lastenhoitajaa.
Ja sitten nämä tykkäilee lapsettomista miehistä tinderissä kuin olisivat joitakin palkintoja. Naurettavaa.
Mitäs sinkkuisät sitten etsivät? Eivätkö he etsi elättäjää/lastenhoitajaa omille lapsilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole aina treffeillä tai muutenkaan puheissani kertonut lapsistani. Mitä sitten?
Ois kyllä hirveää tapailla ihmistä, joka salaisi että suhteen vakavoituessa sitä päätyisi mahdolliseksi vanhempipuoleksi lapselle.
Kuinka vaikea on ymmärtää, että kolmannella kerralla jompikumpi voi jo kuvitella, että tavoitteena on parisuhde ennemmin tai myöhemmin? Aloituksesta ei ainakaan ilmennyt, että oltiin seksisuhteen perässä.
Kyllä ärsyttäisi olla vaarassa ihastua ihmiseen ja sitten kuulla, että on tavannut hänet jo kaksi kertaa ihan turhaan, kun neljättä kertaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään näin transsukupuolisena kerro että sujuelinkirurgiaa ei ole tehty. Olen siis MtF.
Olet siis mies, joka haluaa homostella miesten kanssa naiseksi naamioituneena. Diagnoosi F64.0.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä halusi vähän tutustua sinuun paremmin. Ei hän tiedä minkälainen pedo voi olla kyseessä, olisin aina varovainen jos minulla olisi lapsia.
Mieskö on aina oletettavasti pedofiili? Nyt menee ymmärryksen yli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikea on ymmärtää, että kolmannella kerralla jompikumpi voi jo kuvitella, että tavoitteena on parisuhde ennemmin tai myöhemmin? Aloituksesta ei ainakaan ilmennyt, että oltiin seksisuhteen perässä.
Kyllä ärsyttäisi olla vaarassa ihastua ihmiseen ja sitten kuulla, että on tavannut hänet jo kaksi kertaa ihan turhaan, kun neljättä kertaa ei tule.
Parempi ensin kysyä ja puhua kuin kuvitella.
Keskustelu kiertää kehää, kukaan ei viitsi lukea että samat asiat on jo kirjoitettu moneen kertaan. Antakaa määkin huudan saman asian!
Miten on niin mahdotonta ymmärtää, että MOLEMPIEN ois hyvä jo alussa jutella auki, millä mielellä lähdetään treffeille, onko deal breakereitä jne. Mulle ei ole mikään ongelma kertoa, että en ikipäivänä tapaile ketään kellä on lapsia, varsinkaan alaikäisiä. En myöskään halua ikinä omia lapsia. Eikö se ole ihan reilua lyödä pöytään ennen kuin toisella on ehkä tunteet pelissä?
Samoin odottaisin, että treffikaveri kertoo, jos tiedossa on ehkä mahdollisen parisuhteen myötä lisäihmisiä kuvioon mukaan. Haluaisin myös, että kerrotaan, jos toivotaan lapsia tai halutaan ehdottomasti vaikka muuttaa ulkomaille tai asua maalla tai mitä vaan elämään olennaisesti vaikuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse kertonut heti, ettet pidä lapsista?
Minusta tuollaisen töksäyttäminen olisi tökeröä. Tai ainakin itselleni jäisi toisesta aika huono ensivaikutelma jos hän heti kättelyssä alkaisi luetella ettei pidä lapsista koirista eikä perhosista.
Minulla on koiria ja kyllä minä ne tuon ilmi ihan arkipäiväisessä juttelussa lähes kenen tahansa kanssa. En siis mitenkään tyrkytä ja jankuta mutta vaikka ihan säästä puhuttaessa voisin sanoa että toivottavasti ei ala sataa kun pitäisi lähteä koirien kanssa ulos jne. Ne on iso osa mun elämää ja tiedän ettei kaikki koirista tykkää joten toki haluan saada asian laidan selville nopeasti. En esimerkiksi puhu koirista mitään sellaiselle josta tiedän ettei halua niistä mitään kuulla enkä käy treffeillä miesten kanssa jotka eivät halua koiria elämäänsä. Ei kaikki halua mutta minä haluan ja ehkä joku mies jossain myös.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olenkin tässä pohtinut jo pitkään eroa lapsen isästä. Isä on uraohjus, joka tienaa lähes kymppitonnin kuussa. Mutta toki olen vaan lähdössä etsimään parempaa aisuria, jos lähden..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole kertonut?
Luulisi, että lapset tulisivat ihan luonnostaan puheeksi kun tutustut treffikumppaniin. Jos vaikka treffikumppani kysyy, että mitä teit kesällä, niin voi kertoa vaikka, että "kävin lasten kanssa Särkänniemessä "... Jne
Kun ei kerro lapsista eikä muustakaan olennaisesta niin ei selvästikään etsi syvempää suhdetta. Ei ole kokonaan tarjolla, vaan osittain. Toisin sanoen, etsii pintapuolista panosuhdetta tms.
Pinnallisissa suhteissa lapset eivät haittaa oli niitä tai ei ja jos hakee syvempää suhdetta, niin olisi hyvä kertoa lapsista. Tämänkö takia monet naiset itkevät kun miehet jättävä hänet heti alussa. Unohtui mainita ne lapset. Luulevatko he, että lapsettomuutta hakeva mies muuttuu perheisäksi kuin taikaiskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on 100% white trash -valtio nimenomaan yksinhuoltajien takia.
Ilmeisesti on TÄYSIN naisen vika, jos yksinhuoltajaksi päätyy.
Nää naisvihamiehet tykkäävät unohtaa sen tosiasian, et jokaisella lapsella on myös isä.
No en kuuna päivänä seurustelisi ihmisen kanssa, jolla on lapsi, koska itselläni seurustelun päämäärä olisi jonkintasoinen kumppanuus ja mahdollisesti jonakin päivänä ehkä yhteinen koti. Ja jos ei yhteistä kotia, niin sentään säännöllistä yhdessäoloa jne. Kyllä, alaikäiset lapset olisivat aivan ehdoton este seurustelulle. Seksisuhde olisi asia erikseen, mutta siksi pitäisikin olla samalla sivulla siitä, mihin tähdätään.