Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi

Vierailija
01.10.2024 |

Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.

Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?

Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.

Kommentit (473)

Vierailija
181/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin olisi huijattu olo ja harmittaisi jos mies olisi muuten mielenkiintoinen ja tuollainen asia tulisi vasta tuossa vaiheessa ilmi. Lapset vaikeuttavat ja estävät elämää niin paljon etten halua omiakaan niin saati sitten toisenkaan lapsen takia hankaloittaisin elämääni.

Hmm toisille lapset estävät elämää, toisille lapset ovat elämää...

Kertonet kantasi ihan ekaks, ennenkuin kukaan ehtii sinusta kiinnostua.

Mitä tarkoitat? En edes ala tapailla ihmistä jolla on lapsi joten tottakai haluan tietää asiasta mahdollisimman nopeasti. Tällainen tilanne kuten aplla harmittaisi aika kovasti jos olisi ehtinyt jo kiinnostua toisesta ja sitten vasta kerrottaisiin asiasta joka estää tutustumisen jatkumisen. Ainakin siinä mielessä että mitään suhdetta ikinä tulisi.

Vierailija
182/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli tästä lähin AINA, kun joku tulee minulle juttelemaan, missä tahansa, täräytän ensimmäiseksi pöytään lapsiluvun, siviilisäädyn ja omat vaatimukseni mahdolliselle kumppanille. 

Voi olla että ihmeteltäs et mitä toi oikeen kuvittelee mut olis sit ainaki kerrottu! 

Sut voi skipata ihan älykkyyden osalta jo ensitapaamisella ja tuot sen itse todennäköisesti heti esille, ettei sitä tarvitse sen enempää pohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa ensin kunnon panot ja suhteen alkamaan, lapsi ei hänelle ole niin tärkeä asia ilmoittaa. Itse en alkaisi serustelemaan ihmisen kanssa, joka pimittäisi olevansa äiti/isä. 

Vierailija
184/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kolmesti treffeillä miehen kanssa. Kolmannella kerralla istuttiin miehen autossa matkalla hänen kotiinsa viettämään loppuyötä.

Mies oli aiemmin kertonut olevansa eronnut. Autossa kysyin lähinnä vitsinä onko hänellä lapsia. - Joo, kaksi! No olipa kiva kuulla. Hänen kotonaan vyörähti vastaan ekana pikkutyttöjen pyykit, lelut ym. Lapset olivat sentään toisaalla, mutta iskämiehen kanssa olin tuhlannut aikaani.

Yleensä näistä perheen salaajista ilmenee, että he haluavat ja tarjoavat pelkkää seksiä. Todellinen turn off ja loukkaus! Eikä neljänsiä treffejä tullut. Eikä sitä seksiäkään tapahtunut.

Vierailija
185/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi ei ole hänelle niin tärkeä asia. Et varmasti sinäkään :-D

Vierailija
186/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei kerro sinustakaan muille miehille :-D

Vierailija
187/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan riittävän ajoissa. Ei tuossa nyt mitään kamalaa vahinkoa ole tapahtunut. Tuskinpa sentään paksuksi pukkasit vielä? Se olisi jo aika harmillista jos niin tekisit ja sitten hoksaisit että ainiin enpä muuten pidä lapsista niin tämä oli nyt tässä.

Eiköhän ap olisi hoksannut seksin aikana, jos nainen olisi synnyttänyt? O r g a s missa alapää käyttäytyy eri tavalla synnyttäneillä.

Vierailija
188/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli tästä lähin AINA, kun joku tulee minulle juttelemaan, missä tahansa, täräytän ensimmäiseksi pöytään lapsiluvun, siviilisäädyn ja omat vaatimukseni mahdolliselle kumppanille. 

Voi olla että ihmeteltäs et mitä toi oikeen kuvittelee mut olis sit ainaki kerrottu! 

Ei nyt noinkaan. Kyllä jokainen ymmärtää, että juhlat ovat juhlat ja niissä keskustelut ovat hyväntuulista kevyttä rupattelua ja tutustumista. Jos sitten päädytään treffeille, niin viimeistään siellä tulee kertoa olennaiset asiat, joihin nykyinen perhetilanne mitä suurimmassa määrin kuuluu.

Vai luuleeko joku, että treffeillä käydään puolituntemattoman kanssa muuten vain maailman menoa ihmettelemässä?

Vierailija
189/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin olisi huijattu olo ja harmittaisi jos mies olisi muuten mielenkiintoinen ja tuollainen asia tulisi vasta tuossa vaiheessa ilmi. Lapset vaikeuttavat ja estävät elämää niin paljon etten halua omiakaan niin saati sitten toisenkaan lapsen takia hankaloittaisin elämääni.

Hmm toisille lapset estävät elämää, toisille lapset ovat elämää...

Kertonet kantasi ihan ekaks, ennenkuin kukaan ehtii sinusta kiinnostua.

Pääset elättämään jonkun toisen lasta ja exäkin pyörii aina kuvioissa. Voit selittää kuinka se lapsen vanhempi vain osallistuu, niin maksetaanko vuokra/vastikekin siten, että lapsellinen maksaa tyyliin 70% ja lapseton 30% sama sähköön ja ruokaankin?

Yhteiset omat lapset taas aivan eri asia ja niitä ei pidä ottaa tähän keskusteluun mitenkään mukaan

Vierailija
190/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He TAPAILIVAT!!!

Ei kai ap ollut vielä ehtinyt naisen luokse muuttaa vai oliko? Ei selvinnyt aloituksesta.

Normaalissa tapailussa voi olla hyvinkin viikon taukoja, joten ei tuo nyt ole mikään juttu.

Jos toinen halusikin tapailla muuten kuin pelkkä seksi mielessä? Sillä ajatuksella, että tapailun päämääränä on ihan parisuhde jonain päivänä?

Vierailija
191/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojellakseen lastaan. Lapsi menee aina kaiken edelle.

Vierailija
192/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se iso ja olennainen tieto ja yhtälailla sekä miesten että naisten täytyisi kertoa siitä, jos heillä on lapsia. Kun tapasin mieheni, puhuimme aiheesta jo ensimmäisellä kohtaamisella puolella tunnin sisään, kummallakin siis oli lapsia. Jos olisin lapseton ja kolmansilla treffeillä paljastuisi, että miehellä onkin lapsia, niin se olisi ihan käsittämätön juttu ja turn off.

IHan on pakko kysyä, että jos se on niin olennainen tieto, niin miksi ihmeessä sitä ei voi sitten kysyä? Ihan siellä ensimmäisillä treffeillä, tai vaikka ennen niitä ihan avata se oma suu ja sieltä päästää seuraavat sanat: ONKO SINULLA LAPSIA?

Noin, ei ole kovin vaikeaa.

Minä kun olen ymmärtänyt ettei juuri tuota saa missään nimessä kysyä ikinä suoraan keneltäkään. Voi olla niin herkkä paikka jos niitä lapsia ei ole itsestä riippumattomista syistä. Näinhän se on nykyaikana että teet tai sanot mitä tahansa niin pieleen menee.

Vierailija
193/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole aina treffeillä tai muutenkaan puheissani kertonut lapsistani. Mitä sitten?

Ois kyllä hirveää tapailla ihmistä, joka salaisi että suhteen vakavoituessa sitä päätyisi mahdolliseksi vanhempipuoleksi lapselle.

Ei kai suhde vielä kolmannella tapaamiskerralla ole vakava? En minä lapsiani mainosta kenellekkään ensi tapaamisella. Mistä minä tiedän, kenen kanssa menisi vakavaksi ja kenen ei, ennenkuin olen tutustunut?

Onko käynyt mielessä että toinen osapuoli ei ehkä halua vakavaa eikä vähemmän vakavaa ihmisen kanssa jolla on lapsia? Deittaillessa olisi hyvä miettiä muutakin kuin itseään ja omia halujaan.

Ap ilmoitti, ettei pidä lapsista tai ihmisistä yleisesti.

Vierailija
194/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on 100% white trash -valtio nimenomaan yksinhuoltajien takia.

Vierailija
195/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutko näitä miehiä, joilla on lapsia, täällä sitten "joka toosaan spermaansa tuuppaaviksi paskiaisiksi"? 

Vaikka ajattelisit noin, ei sun tarvi silti loukata toista tollasilla puheilla.

Ketä ja miten minä tässä loukkasin?

Et sinä mutta et vissiin lukenut näiden ukkojen kommentteja, miten puhuvat naisista, joilla on lapsia. 

Siihen olen täällä viitannut, mutta kaikki halu

Eihän hän sinulle tässä sanonut yhtään mitään, kun olet eri, kuin tää jolle vastasi! Ihme tarve vain riidellä ja haukkua.

Erieri

Vierailija
196/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa olisi jos jollain 40 v ei olisi lapsia. Olen itse 40 v eikä kiinnosta lapsettomat miehet. Ehkä nainen oletti että sinullakin on lapsia? Sehän se normaali tilanne on ei lapsettomuus.

Ei ole outoa. Mun ystäväpiiri koostuu lapsettomista naisista kuten olen itsekin. Meitä yhdistää kiireinen työ, runsas matkustelu, kulttuurin monipuolinen harrastaminen, itsestään huolehtiminen jne. Pitkiä ystävyyssuhteita, joten tunnen nämä naiset ja tiedän, että kukaan meistä ei halua lapsia. Itse kukin seurustellaan satunnaisesti, jos hauskaan mieheen törmää. Törmääkin, kun paljon liikkuu. Ahdistaakin ajatus lapsiperheestä.

Ihana mainos lapsettomista ihmisistä. Hienoa, että "monipuoleinen kulttuurin harrastaminen" on osa elämää. Me lapselliset kun emme tiedä ees, mitä kulttuuri tarkoittaa.

Ilmeisesti

Yhä useampi ei halua lapsia joten en sanoisi noin. Kumpikaan ei ole toista parempi vaihtoehto.

Vierailija
197/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mut jos itse olisin vastaavassa tilanteessa olettaisin automaattisesti että toisella on lapsia, puhui niistä tai ei. Aikuisiahan tässä ollaan. Yllättyisin jos ei olisi. Mutta itse olenkin perheellinen. Yli tietyn ikärajan kaikilla on exiä, osa ollut x kierroksella naimisissakin jo ja myös oletettavasti lapsia. Toki nykyään eletään jotain ikuista teinielämää.

Mitä ikuista teinielämää? Ai jos ei halua lapsia niin leikkii koko loppuelämänsä olevansa itsekin lapsi?

Vierailija
198/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa miehetkin usein jättää kertomatta uudelle naiselle, että heillä on lapsi.

Jooo mut kato ku miesten ei tarvi osalliatua sen lapsen elämään niin ei oo yhtä iso rasite. Ihan eri asia...

No ei ole eri asia. Jos mies ei ole lapsensa elämässä, kertoo se kaiken olennaisen miehestä ja harva nainen haluaa tuollaista miestä tavata uudestaan. Mies on siis tuhlannut naisen aikaa. 

Et tainnut ymmärtää sarkasmia. Eri

Tavallaan ymmärsin joo, mut toi olis itselle ihan ehdoton punainen lippu, jos miehellä on lapsia, joita ei rakasta enemmän kuin elämää.

Vierailija
199/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vuorovanhemmuus, aikuiset voi sopia että tapailevat vaan joka toisella viikolla.

Siitähän tulee silkkaa helvettiä. Eksä roikkuu elämässä mukana ja jos ja kun on edelleen välit solmussa niin vaikeuttaa kaikin tavoin kaikkea. Peruu omia lapsiviikonloppujaan ja kieroon katsoo sitä uutta äijää. Hyvä jos ei käy päälle.

Suunnittelet jotain muian kanssa kun "lapsi on menossä isälle viikonlopuksi". No se juoppohan tietysti skippaa vuoronsa.

Sitten saat kuunnella sen yhn vuodatusta kaikesta mikä liittyi eroon eikä se lopu ikinä ennenkuin lapsi on aikuinen jos sittenkään.

EI.

Lapsettomiakin naisia löytyy

Huonolla tuurilla se lapsi olisi siinä kokoajan mutta vielä huonommalla tuurilla käy juuri näin että sieltä saakin kaupan pääll

Tämä just. Koska lapsettomilla ei ole mitään exiä ja ei varsinkaan vainoajia, stalkkereita, katkeria tai muuten omituisia. 

Vierailija
200/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä mikä tässä näyttäisi olevan muutamalle niin vaikea tajuta. Ensitapaamisella ei tuollaisia tarvitse tietenkään kertoa jos ei halua mutta treffeillä haluaisin itse ainakin tietää mahdollisimman nopeasti ja onhan se reilua kertoa heti alkuun. 

Lapselliset aina toitottaa, että lapset on elämän tärkein sisältö. Siksi pitää ensimmäisten asioiden joukossa kertoa jos niitä on. Muu on valheellisuutta. Vaikea käsittää, mistä sitten esittäytymisvaiheessa oikein puhutaa, jos tällainen asia unohtuu mainita.

Siinä unohtuu samalla mainita että on eronnut (toivottavasti edes ON eronnut eikä naimisissa🙄). Etenkin jos ollaan nuoria max 30, niin ei tule ekana mieleen että treffailukuvioissa pyörii tyyppejä jotka on ehtineet jo sössiä yhden perheyritelmän.