Vaimoni profiili löytyi Tinderistä
Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on tainnut poistaa sovelluksen ennen kuin poisti profiilin. Profiilin poisto vaatii että käyttäjä itse tekee sen. Tarkista nyt ensin onko vaimollasi Tinder edelleen puhelimessa ennen kuin ryhdyt järeämpiin toimenpiteisiin.
Jos tapasitte Tinderissä, niin todennäköisesti sinunkin profiili on siellä edelleen, ja joku ehkä swaipannut sitäkin. Ehkä sekin pitäisi poistaa.
Näkeekö tinderin profiilista muut koska käyttäjä on aktiivisena, tai viimeksi ollut paikalla? Jos näkee niin siitä voi päätellä onko vain unohtunut vai aktiivikäytössä.
(joo, en ole koskaan käyttänyt tinderiä, aukko sivistyksessä)
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on tainnut poistaa sovelluksen ennen kuin poisti profiilin. Profiilin poisto vaatii että käyttäjä itse tekee sen. Tarkista nyt ensin onko vaimollasi Tinder edelleen puhelimessa ennen kuin ryhdyt järeämpiin toimenpiteisiin.
Jos tapasitte Tinderissä, niin todennäköisesti sinunkin profiili on siellä edelleen, ja joku ehkä swaipannut sitäkin. Ehkä sekin pitäisi poistaa.
Ei ole koskaan ollut mulla profiilia siellä eikä pitänyt hänelläkään koskaan olla. Sinkku hän on ollut viimeksi yli neljä vuotta sitten. Ne kuvat on siellä paljon uudempia, otettu keväällä tai kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota rohkeasti heti yhteyttä vaimoon , laita vaikka viestillä se veljen löytämä kuva kaappaus ja ilmoita että ottaa reissuuun lähtiessään kaikki tavaransa mukaan ja jättää avaimet pöydälle . Tämä taisi olla tässä, hyvät jatkot.
Kyllä tällainen asia kannattaa ottaa esille kasvotusten. Näkee reaktiot. Ei näin isoa parisuhdekysymystä millään someviesteillä hoideta.
Ehkä se sitten näki veljen profiilin tai arvasi jotain kun ei tosiaan ole puhelin ollut päällä ainakaan aamukahdeksan jälkeen... jotain outoa siinä on, ei ole puhelin mun mielestä koskaan ollut muuten vain poispäältä.
Itse en ole koskaan ladannut tinderiä, mutta joku oli sitten facebookissa laittanut viestiä et etin sut täältäkin niin voidaan jatkaa tinder keskusteluja. Olin tottakai et mitä vattua, ja joku oli sit ilmeisesti tehny valeprofiilin mun facesta otetuilla kuvilla. Tosi kiva x( Mies pettyi kun en etsinytkään seuraa mut lupas raportoida profiilin feikiks.
Kaiken kaikkiaan vaikuttaa aika selvältä. On joko käynyt touhuamassa jotain tai vasta suunnittelee, niin tai näin niin minä ainakin sanoisin välittömästi heipat.
Jos on lapsia niin yritä selvittää isyys.
P*ska työmaa mutta pakko se on tehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakesänä mentiin naimisiin, en ymmärrä nyt yhtään tätä.
Voi hyvin olla feikki. Kuvia ja identiteettejä varastetaan yhtenään. Myös sovellusten vahvistuksia voidaan hämätä tekoälyllä.
Pitäiskö tässä nyt huolestua että oma id varastettu sinne? En ole ikinä käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi rohkeasti kysyä vaimolta suoraa, että veli törmäsi vaimon profiiliin tinderissä, että mitä on sieltä hakemassa? Ja onko suhde jatkossa avoin vai poistaako vaimo profiilin.
En tiedä miten voi luottaa mihinkään, jos siellä profiili on. Eikö sen voi sitten tehdä jonnekin muualle hetken päästä tai samaan paikkaan vaikka ilman naamakuvaa? En ole saanut häntä kiinni puhelimella, taitaa olla laittanut puhelimensa kiinni mikä on kyllä outoa. Itse olen töissä ja hänen pitäisi mennä muutamaksi päiväksi käymään lapsuudenkotiinsa. Veli kertoi löytämästään aamulla kun olin jo töissä. Oli kai jo yöllä löytänyt profiilin.
Tee yllätyskäynti lapsuudenkotiin klo 22. Voi olla että rouva ei mennytkään sinne vaan viettää ne pari päivää Tinder- miehen luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla feikki. Kuvia ja identiteettejä varastetaan yhtenään. Myös sovellusten vahvistuksia voidaan hämätä tekoälyllä.
Pitäiskö tässä nyt huolestua että oma id varastettu sinne? En ole ikinä käyttänyt.
Miksi? Jos profiilista ei ole sulle haittaa niin miksi huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin panikoit, niin ihan oikeasti on mahdollista että joku on varastanut kuvat muualta. Ovatko kuvat samoja kuin mitä vaimo käyttää somessa? Kuulostaako teksti häneltä?
Vaikka toki pettureita löytyy, harva tekee sen noin avoimesti omilla kuvilla. Tinderit ja muut sovellukset ovat huijausprofiileita täynnä, ja usein ne "kuulostavat liian hyviltä" esim juurikin nätti nainen muka hakemassa suoraan seksiseuraa omilla kuvilla.
Ei ne ole somesta. Kuva on sivuprofiilikuva hänestä, kuvassa on sellainen yksityiskohta hänestä, jota ei voi olla toisella ihmisellä. Lisäksi hänestä on sellainen kuva, jonka olen itse ottanut hänelle hänen puhelimellaan. Siinä hän on aika vähissä vaatteissa...
Muuten, valokuvan ottajalla on aina lähtökohtaisesti immateriaalioikeudet kuvaan ellei toisin ole sovittu
Miten todistat että sulla on kuvaan oikeudet jos olet ottanut sen vaimon puhelimella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä halua että joku varastaa mun kuvia, nimen ja ehkä muitakin tietoja ja laittaa ties minkä selostuksen kanssa johonkin deittisovellukseen. Olen lisäksi parisuhteessa.
Identiteettivarkaudet on näköjään sulle täysin ok.
En tiedä miten voi luottaa mihinkään, jos siellä profiili on. Eikö sen voi sitten tehdä jonnekin muualle hetken päästä tai samaan paikkaan vaikka ilman naamakuvaa? En ole saanut häntä kiinni puhelimella, taitaa olla laittanut puhelimensa kiinni mikä on kyllä outoa. Itse olen töissä ja hänen pitäisi mennä muutamaksi päiväksi käymään lapsuudenkotiinsa. Veli kertoi löytämästään aamulla kun olin jo töissä. Oli kai jo yöllä löytänyt profiilin.
Tee yllätyskäynti lapsuudenkotiin klo 22. Voi olla että rouva ei mennytkään sinne vaan viettää ne pari päivää Tinder- miehen luona.
Voisin soittaa anopille jossain välissä ja kysyä onko saapunut sinne jo kun kännykkä taisi jäädä kotiin (valhe)...
Onko hänen puhelimessaan tinder-sovellus?
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut hänen puhelintaan tuon varalta koskaan, nyt voi mennä useampi päivä ennenkuin onnistuu katsominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut hänen puhelintaan tuon varalta koskaan, nyt voi mennä useampi päivä ennenkuin onnistuu katsominen.
En tosin tiedä onko hänellä pääsykoodi tai vastaava puhelimessaan, jos on niin eihän se onnistu. Työpuhelimessa ainakin on, on itse kertonut.
Katso onko vaimollasi Tinder äppi puhelimessa
" Itse olen töissä ja hänen pitäisi mennä muutamaksi päiväksi käymään lapsuudenkotiinsa."
Kuinka usein tällaisia muutaman päivän vierailuja lapsuudenkotiinsa ilman sinua on aikaisemmin tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä halua että joku varastaa mun kuvia, nimen ja ehkä muitakin tietoja ja laittaa ties minkä selostuksen kanssa johonkin deittisovellukseen. Olen lisäksi parisuhteessa.
Identiteettivarkaudet on näköjään sulle täysin ok.
Identiteetti varkaus on täysin mahdollinen, mutta minusta sitä on turha pelätä niin kauan kun siitä ei ole mitään viitteitä. Musta tässä tapauksessa toki olisi puolisolta aika epäilyttävää että hän ei edes ilmoittaisi että tuollainen profiili on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
" Itse olen töissä ja hänen pitäisi mennä muutamaksi päiväksi käymään lapsuudenkotiinsa."
Kuinka usein tällaisia muutaman päivän vierailuja lapsuudenkotiinsa ilman sinua on aikaisemmin tapahtunut?
Joskus, silloin tällöin öitä siellä, joskus ovat lomalla olleet kun olen itse ollut töissä enkä ole päässyt lomalle samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin vain voiko noin käydä vahingossa tai epähuomiossa, en sitä onko sillä ollut ketään, en sellaisia voi ajatella.
Oletko kysynyt vaimolta?
Kyllä tällainen asia kannattaa ottaa esille kasvotusten. Näkee reaktiot. Ei näin isoa parisuhdekysymystä millään someviesteillä hoideta.