Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni profiili löytyi Tinderistä

Vierailija
30.09.2024 |

Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pyydä vaimosi puhelin lainaan tai mene hänen some-sivuilleen 

2. Lähetä omaan puhelimeesi kuvia. Kiitä puhelimen lainaamisesta tarvittaessa.

3. Luo profiili vaimon nimellä. Käytä julkisia kuvia tai vaikuttavuuden lisäämiseksi, yksityisiä kuvia. 

4. Onnittelut. Teit feikkiprofiilin vaimosi nimissä! 

Vierailija
42/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykäävät Kinder-munasta, toiset taas Tinder-munasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tykäävät Kinder-munasta, toiset taas Tinder-munasta.

Ja molemmista voi löytyä yllätys.

Vierailija
44/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko aito vai feikki? Oli kuulemma useampi kuva, en ole nähnyt itse, kuullut vain ja nähnyt sen kuvakaappauksen minä sain.

Keskustelet vaimon kanssa ja etsitte sen profiilin.

Vierailija
45/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinne on jäänyt vanha profiili kun on unohtanut salasanan?

En ole tinderissä ollut, mut eikö sieltä näy milloin on viimeksi käynyt?  Joskus suomi24 treffit olin niin sinä ainakin näkyi.

Vierailija
46/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti kuinka monta nuorta sälliä on käynyt polkasemassa "kylän pyörää". LoL.

Ja varmaan on poljettu kuin sitä tulpatonta mopoa. 

Vierailija
47/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko pakit vai miksi kertoi?

Vierailija
48/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko aito vai feikki? Oli kuulemma useampi kuva, en ole nähnyt itse, kuullut vain ja nähnyt sen kuvakaappauksen minä sain.

Miten sieltä voi etsiä just jonkun tietyn?  Eikös se pidä sopia yhteen mitä ilmoittaa etsivänsä. ikä, koko, harrastukset, seikkailu, parisuhde...?

Vierailija
49/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia naisten toimintaa.

Miehillä se on tavallisempaa.

Eli miehetkö homostelee?  Kyllä siihen muuten tarvitaan mies ja nainen.

Mun ex mies oli ahkera Tinderin käyttäjä. Esiinty siellä sinkkuna.

No nyt exä.

Vierailija
50/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia naisten toimintaa.

Miehillä se on tavallisempaa.

Eli miehetkö homostelee?  Kyllä siihen muuten tarvitaan mies ja nainen.

Mun ex mies oli ahkera Tinderin käyttäjä. Esiinty siellä sinkkuna.

No nyt exä.

Just, unohtu kertoa että olen nainen.

Vierailija
51/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ollaan molemmat Tinderissä, vuosia oltu yhdessä eikä kyllä kukaan ole koskaan tullut sanomaan että kumppanini olisi sieltä tullut vastaan.

Eivät kehtaa, mutta miksi olette siellä molemmat?

Haetaan seuraa, tietysti, miksi muutenkaan?

Tuo on ok jos olette yhteisellä päätöksellä siellä. 

Vierailija
52/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi rohkeasti kysyä vaimolta suoraa, että veli törmäsi vaimon profiiliin tinderissä, että mitä on sieltä hakemassa? Ja onko suhde jatkossa avoin vai poistaako vaimo profiilin. 

Vierailija
53/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi rohkeasti kysyä vaimolta suoraa, että veli törmäsi vaimon profiiliin tinderissä, että mitä on sieltä hakemassa? Ja onko suhde jatkossa avoin vai poistaako vaimo profiilin. 

En tiedä miten voi luottaa mihinkään, jos siellä profiili on. Eikö sen voi sitten tehdä jonnekin muualle hetken päästä tai samaan paikkaan vaikka ilman naamakuvaa? En ole saanut häntä kiinni puhelimella, taitaa olla laittanut puhelimensa kiinni mikä on kyllä outoa. Itse olen töissä ja hänen pitäisi mennä muutamaksi päiväksi käymään lapsuudenkotiinsa. Veli kertoi löytämästään aamulla kun olin jo töissä. Oli kai jo yöllä löytänyt profiilin.

Vierailija
54/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko pakit vai miksi kertoi?

Ei varmasti ole yrittänyt.

Vierailija
55/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sieltä voi etsiä just jonkun tietyn?  Eikös se pidä sopia yhteen mitä ilmoittaa etsivänsä. ikä, koko, harrastukset, seikkailu, parisuhde...?

Kuulostaa oudolle jos sieltä ei voisi löytää omaa profiiliaan oli se aito tai feikki.

Vierailija
56/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisot eivät sopisi toisilleen? Eiköhän tuo jo tuossa kohtaa ole ihan selvä mitä sen jälkeen.

Vierailija
57/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin panikoit, niin ihan oikeasti on mahdollista että joku on varastanut kuvat muualta. Ovatko kuvat samoja kuin mitä vaimo käyttää somessa? Kuulostaako teksti häneltä?

Vaikka toki pettureita löytyy, harva tekee sen noin avoimesti omilla kuvilla. Tinderit ja muut sovellukset ovat huijausprofiileita täynnä, ja usein ne "kuulostavat liian hyviltä" esim juurikin nätti nainen muka hakemassa suoraan seksiseuraa omilla kuvilla. 

Vierailija
58/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies alkoi itkeä kun vaimonsa profiili tinderissä. Uskoi kun vaimo sanoi et kokeili vaan :D Idiootti mies

Vierailija
59/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolle jos sieltä ei voisi löytää omaa profiiliaan oli se aito tai feikki.

Aito löytyy heti ko avaa oman puhelimen mutta feikki onki hankala kun ei siellä voi maksutta hakea mitään.

Vierailija
60/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin panikoit, niin ihan oikeasti on mahdollista että joku on varastanut kuvat muualta. Ovatko kuvat samoja kuin mitä vaimo käyttää somessa? Kuulostaako teksti häneltä?

Vaikka toki pettureita löytyy, harva tekee sen noin avoimesti omilla kuvilla. Tinderit ja muut sovellukset ovat huijausprofiileita täynnä, ja usein ne "kuulostavat liian hyviltä" esim juurikin nätti nainen muka hakemassa suoraan seksiseuraa omilla kuvilla. 

Ei ne ole somesta. Kuva on sivuprofiilikuva hänestä, kuvassa on sellainen yksityiskohta hänestä, jota ei voi olla toisella ihmisellä. Lisäksi hänestä on sellainen kuva, jonka olen itse ottanut hänelle hänen puhelimellaan. Siinä hän on aika vähissä vaatteissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan