Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni profiili löytyi Tinderistä

Vierailija
30.09.2024 |

Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vaimoasi mutta sitten sain tietää että se on varattu. Onneksi en pannut sitä, minä en varattua pane.

Vierailija
202/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasi aiempaan viestiini, että ei kuulu mulle missä menee, turha soitella. No se siitä sitten. 

Onko kotinne sinun vai yhteisessä omistuksessa. Jos sinun niin kyllä tuohon voi jo vastata ettei sitten kannata tulla enää kotiinkaan.

Yhteinen on, mutta silti vain omaisuutta. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin vaimoasi mutta sitten sain tietää että se on varattu. Onneksi en pannut sitä, minä en varattua pane.

Todella huono läppä!

Vierailija
204/211 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löytyi?

Vierailija
205/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko löytyi?

Lue ketjua niin huomaat ap:n vaimon löytäneen tiensä jonkun toisen kainaloon

Vierailija
206/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
207/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nainen pitää profiilia Tinderissä ihan varalta, jos löytyisi mielenkiintoinen mies vaikka oma mies olisikin jo?

Vierailija
208/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin kypsintä että kysyt vaimoltasi onko hän tinderissä. 

Voit jopa ehdottaa että keskustelette siitä että onko avioliittomme avoin vai haluaisiko hän sitä. Samat pelisäännöt toki molemmilla.

Vierailija
209/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kuitenkin kypsintä että kysyt vaimoltasi onko hän tinderissä. 

Voit jopa ehdottaa että keskustelette siitä että onko avioliittomme avoin vai haluaisiko hän sitä. Samat pelisäännöt toki molemmilla.

Ap:lla vaimo jäi kiinni jonkun löydettyä hänet sieltä Tinderistä. Kun vaimo tajusi asian, karkasi toisen matkaan eikä näytä kohdanneen asiaa ja kertoneen totuutta. Aika pelkurimaista, ap taisi jäädä ilman mitään selitystä.

Vierailija
210/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monelle miehelle se oikeasti sopisi, että vaimo on Tinderissä? Mies ei sieltä saa todennäköisesti yhtään mitään, mutta nainen saisi vaikka joka päivä uuden komean miehen halutessaan. 

Vierailija
211/211 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on tainnut poistaa sovelluksen ennen kuin poisti profiilin. Profiilin poisto vaatii että käyttäjä itse tekee sen. Tarkista nyt ensin onko vaimollasi Tinder edelleen puhelimessa ennen kuin ryhdyt järeämpiin toimenpiteisiin.

Jos tapasitte Tinderissä, niin todennäköisesti sinunkin profiili on siellä edelleen, ja joku ehkä swaipannut sitäkin. Ehkä sekin pitäisi poistaa.

Näkeekö tinderin profiilista muut koska käyttäjä on aktiivisena, tai viimeksi ollut paikalla? Jos näkee niin siitä voi päätellä onko vain unohtunut vai aktiivikäytössä.

(joo, en ole koskaan käyttänyt tinderiä, aukko sivistyksessä)

Ei näe. Mutta sieltä näkee etäisyyden matchiin, hyvällä lykyllä miltei reaali-aikaisesti. Sovellus vuotaa sijaintitietoa lentokonemoodissakin.

Paitsi, että se saattaa näyttää monta sataa kilometriä väärin. Hakee silloin sijainti tiedon operaattorin keskuspalvelimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi