Vaimoni profiili löytyi Tinderistä
Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.
Kommentit (211)
Vahingossa ei kukaan kompastu ja tupsahda Tinderiin. Mutta feikkeiprofiileita on, niitä on helppo tehdä. Jos haluat alkaa tutkia asiaa, tee feikkiprofiili, ota random-kuvia netistä, etsi vaimosi profiili ja aloita jutustelu. aika pian näet onko hän voi joku muu.
Itse törmäsin erityisesti paljon julkkismiesten feikkiprofiileihin. Ja jotkuthan tekee nimenomaan kiusallaan tuollaisia. Eihän siellä ole mitään pankkitunnuksilla rekisteröitymistä, joten kuka van voi luoda millä nimellä vaan profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea tilanne. Suuret sympatiat lähetän ap:lle.
Kuitenkin ihmisille sattuu tässä elämässä kaikenlaista kauheaa ja epäreilua pskaa. Myös hyville, kilteille ja reiluille tyypeille.
Tämä koski siis sinua, ap. Vaimosi ei ole tuollainen vaan ikävä, itsekäs ja julma. Kiittämätön, uskoton ja moraaliton.
Luulit tuntevasi hänet eilenkin, mutta vasta tänään tunnet kokonaan. Älä usko mitään selittelyjä äläkä ota yhtään tästä omaan piikkiisi.
Jos avioliitossa on ongelmaa, jos seksi esim ei tyydytä, siitä on puhuttava sen liiton sisällä.
Kuulostaa että vaimosi meni turhan varhain, kokemattomana naimisiin. Nyt sitten polttelee kaikki mitä voisi kokea.
Ihmistä voi sinänsä ymmärtää, mutta sinun ap ei tarvitse jatkaa tätä avioliittoa. Olipa vaimollesi tullut sitä hakemaansa vierasta m
Kyllähän te voitte siitä asiasta päästä ylikin, jos on vaikka uteliaisuuttaan tehnyt profiilin, eikä oikeasti hae ketään
Ei kukaan uteliaisuuttaan tehtyyn profiiliin laita mitään alusvaatekuvia. Kyllä tuolla profiililla on ainoastaan yksi tarkoitus, löytää panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vanha tili ajalta ennenkuin avioidutte? Jos kuvat on samoja kuin fb:ssa, tili voi olla kaapattu.
Tähän on vastattu jo monta kertaa. Ei voi olla mitään tiliä jäänyt olemaan yli neljän vuoden takaa (voiko muka?), yksikään kuvista ei ole somesta ja yksi on minun ottama kuva. Vaikka olisi miten vanha tili, niin ei siellä voi olla minun viime keväänä hänestä sängyssä ottamaa kuvaa pelkissä alusvaatteissa. Hassuttelukuva joka on nyt sitten siellä.
Haha, kukaan nainen ei laita alusvaatekuvia Tinderiin omalla nimellään ja kasvoillaan ellei tee sitä ihan ammatikseen. Se tästä provosta sitten.
Vierailija kirjoitti:
velipoika ollut kateellinen ja luonut ko. profiilin, se on todella helppoa
En usko, ei ole sellainen mies eikä hänellä ole kuvaa vaimostani minun ottamana.
Vanha profiili unohtunut poistaa.
Tämä on päivän hauskin provo 🤣🤣🤣
Samat kysymykset toistuvat, joten tiivistetään ap:n jutut:
- veli lähettänyt kuvan tai kuvia ap:n vaimon profiilista Tinderissä
- yksi kuva ap:n ottama, sitten oli sivuprofiilikuva, jossa yksityiskohta (tatuointi?) jota muilla ei ole
- ap:n vaimon puhelin kiinni aamusta lähtien
- vaimon puhelinta ei ole tutkittu, ehkä koodin takana? Työpuhelin ainakin koodin takana
- vaimo nyt lapsuudenkodissa käymässä pari päivää, tai pitäisi olla?
- aikoo kysyä anopilta onko vaimo siellä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vanha tili ajalta ennenkuin avioidutte? Jos kuvat on samoja kuin fb:ssa, tili voi olla kaapattu.
Tähän on vastattu jo monta kertaa. Ei voi olla mitään tiliä jäänyt olemaan yli neljän vuoden takaa (voiko muka?), yksikään kuvista ei ole somesta ja yksi on minun ottama kuva. Vaikka olisi miten vanha tili, niin ei siellä voi olla minun viime keväänä hänestä sängyssä ottamaa kuvaa pelkissä alusvaatteissa. Hassuttelukuva joka on nyt sitten siellä.
Haha, kukaan nainen ei laita alusvaatekuvia Tinderiin omalla nimellään ja kasvoillaan ellei tee sitä ihan ammatikseen. Se tästä provosta sitten.
Missään ei ole sanottu että oli tinderissä omalla nimellä ja kasvoilla.
Siis kaikenlaista tapahtuu, mutta jos se vaimo siellä on, niin kai se nyt tajunnut jo jääneensä kiinni? Varsinkin jos kännykkä kiinni tai ap ei saa kiinni, outo tarina myös meno lapsuudenkotiin
"Kyllähän te voitte siitä asiasta päästä ylikin, jos on vaikka uteliaisuuttaan tehnyt profiilin, eikä oikeasti hae ketään "
Tällaista selitystä ei usko Erkkikään ja kalvaisi koko suhteen loppuajan epäilys.
Kysyisin veljeltä suoraan että onko kertonut sille vaimolle löydöksestään.
Jos hän ei ole kotona neljän jälkeen kun sinne pääsen tai jos en saa kiinni vieläkään, niin soitan anopille ja kysyn pääsikö perille. Jos ei tiedä mitään asiasta, niin sitten kaikki kaatuu, jos se siellä on, niin kai sitten saan hänet kiinni ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on tainnut poistaa sovelluksen ennen kuin poisti profiilin. Profiilin poisto vaatii että käyttäjä itse tekee sen. Tarkista nyt ensin onko vaimollasi Tinder edelleen puhelimessa ennen kuin ryhdyt järeämpiin toimenpiteisiin.
Jos tapasitte Tinderissä, niin todennäköisesti sinunkin profiili on siellä edelleen, ja joku ehkä swaipannut sitäkin. Ehkä sekin pitäisi poistaa.
Näkeekö tinderin profiilista muut koska käyttäjä on aktiivisena, tai viimeksi ollut paikalla? Jos näkee niin siitä voi päätellä onko vain unohtunut vai aktiivikäytössä.
(joo, en ole koskaan käyttänyt tinderiä, aukko sivistyksessä)
Kysyin tätä samaa jo tuolla aiemmin, mutta ei taida kukaan sitten tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin veljeltä suoraan että onko kertonut sille vaimolle löydöksestään.
Kysyin jo ja vastaus oli ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei ole kotona neljän jälkeen kun sinne pääsen tai jos en saa kiinni vieläkään, niin soitan anopille ja kysyn pääsikö perille. Jos ei tiedä mitään asiasta, niin sitten kaikki kaatuu, jos se siellä on, niin kai sitten saan hänet kiinni ainakin.
Ei millään pahalla mutta jos et edes varmuudella tiedä onko vaimosi kotonasi vaiko anoppilassasi neljän aikaan kertoo aika paljon tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko profiili aito vai feikki? Joku voi varastaa toisen kuvat esim. Facebook-profiilista.
Tietoturva-asiantuntijat neuvovat piilottamaan kaverit ja kuvat Facebookista juuri siksi, ettei valeprofiilin tekijä pääse tekemään niillä valeprofiilia. On ihan tavallista, että tehdään toisten nimissä ja kuvilla valeprofiileja huijaus- tai kiusaamistarkoituksessa. Kuitenkin täällä huudettiin aiemmin kymmenien viestien voimalla, että ohjeiden mukaan toiminut ja ystävänsä piiloon laittanut vastuullinen ihminen vaikuttaa huijarilta ja valeprofiililta. Huomasin, että suomalaisilla ovat huonot sometaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät tajua poistaa profiilia ennenkuin poistavat sovelluksen. Ota se huomioon.
Seurustelimme kaksi vuotta ja naimissa oltu reilu vuosi, olisiko profiili muka neljän tai viiden vuoden takaa? Sen kuvakaappauksen mukaan etsii kivaa miestä kivaan seuraan satunnaisesti...
No onko ne kuvat uusia vai vanhoja?
Mullakin on vielä profiili tinderissä. Vanha siis. Poistin sovelluksen jo pari vuotta sitten enkä muista salasanoja tai vastaaviakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan varattu hae tinderistä panoseuraa nimellään ja kasvokuvallaan, nuija. Ei sinne kukaan fiksu laita oikeaa nimeään edes vaikka hakisi ihan normaaliakin seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta jos et edes varmuudella tiedä onko vaimosi kotonasi vaiko anoppilassasi neljän aikaan kertoo aika paljon tilanteesta.
Aamulla kahdeksan jälkeen sanoi eilen lähtevänsä, minä lähdin jo ennen kuutta ja hän nukkui. Voihan hän olla jäänyt kotiin ja puhelin ei ole verkossa tai jotain.
velipoika ollut kateellinen ja luonut ko. profiilin, se on todella helppoa