Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni profiili löytyi Tinderistä

Vierailija
30.09.2024 |

Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan ei varmaan polkenut vaimoasi, tuskin se muuten sen profiilista kielisi.

Vierailija
62/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan ei varmaan polkenut vaimoasi, tuskin se muuten sen profiilista kielisi.

*veljesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko aito vai feikki? Oli kuulemma useampi kuva, en ole nähnyt itse, kuullut vain ja nähnyt sen kuvakaappauksen minä sain.

Keskustelet vaimon kanssa ja etsitte sen profiilin.

Miten sieltä voi etsiä just jonkun tietyn?  Eikös se pidä sopia yhteen mitä ilmoittaa etsivänsä. ikä, koko, harrastukset, seikkailu, parisuhde...?

Kuulostaa oudolle jos sieltä ei voisi löytää omaa profiiliaan oli se aito tai feikki.

Aito löytyy heti ko avaa oman puhelimen mutta feikki onki hankala kun ei siellä voi maksutta hakea mitään.

Jos siellä nyt sattuisi olemaan feikki profiili ja kuulisin siitä aivan varmasti olisin myös valmis maksamaan siitä että tuollaisen löytäisin. Kyllä tuosta lähtisi myös rikosilmoitus. Jos taas tili olisi aito niin kyllähän jo lähtökohtaisesti keskusteluun suhtautuisi juuri noin mitä väliä.

Vierailija
64/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko aito vai feikki? Oli kuulemma useampi kuva, en ole nähnyt itse, kuullut vain ja nähnyt sen kuvakaappauksen minä sain.

Löytyykö käytettyjä kuvia jostain somesta? Jos ei löydy niin pahasti näyttää että ei ole huijaus.

Vierailija
65/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö käytettyjä kuvia jostain somesta? Jos ei löydy niin pahasti näyttää että ei ole huijaus.

Ei ole somessa niitä kuvia, itse olen ottanut yhden niistä hänen puhelimellaan.

Vierailija
66/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitettavasti tiedän sen tunteen 15 vuoden takaa kun maailma alkaa kaatua päälle, vaimon uudet oudot käytöstavat johtaa lopulta eroilmoitustekstariin ja pala palalta selviää miten hän on säätänyt uuden kanssa jo pitkään ja jollain keskustelupalstalla jopa rehvastellut asialla ja puhunut minusta pskaa.

Varustaudu henkisesti kokemaan kova kuuri, mutta selviät siitä kyllä. 

Vierailija
67/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole eron paikka. Nainen on näköjään jo viritellyt lähtökuvioita.

Ole mies ja potkase pettävä nainen ulos.

Vierailija
68/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli joku artikkeli siitä, kuinka Suomessa joku 20% lapsista EI OLE jurirdisen isän siittämiä.

Eli 1/5 mahdollisuus, että myöskään lapsesi (jos niitä on) ei olekkaan sinun siittämiä. Mukavaa päivän jatkoa pohtimisen parissa.. LoL.

Vierailija
69/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet vaimon kanssa ja etsitte sen profiilin.

Miten sieltä voi etsiä just jonkun tietyn?  Eikös se pidä sopia yhteen mitä ilmoittaa etsivänsä. ikä, koko, harrastukset, seikkailu, parisuhde...?

Kuulostaa oudolle jos sieltä ei voisi löytää omaa profiiliaan oli se aito tai feikki.

Aito löytyy heti ko avaa oman puhelimen mutta feikki onki hankala kun ei siellä voi maksutta hakea mitään.

Miksi vaimo löytäisi sen jos olisi aito?  Ei varmasti näyttäisi miehelleen. 

Vierailija
70/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli etsii seksiseuraa. Sorry, mutta ei se mikään vahinko ole. Ihan on rouva omin kätösin naputellut ilmon.

Kiinnostaisi tietää miksi nainen tekee tällaista, onko joku täällä jolla kokemusta (siis nainen) eli miksi haki ja mitä sai?

Halusin huomiota, ihailua ja kokea jännitystä, ei mitään pahaa jos ei kiinni jää.

Tuo loppuosa jo kertoo että kyllä siinä on pahaa.

Vierailija
71/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin panikoit, niin ihan oikeasti on mahdollista että joku on varastanut kuvat muualta. Ovatko kuvat samoja kuin mitä vaimo käyttää somessa? Kuulostaako teksti häneltä?

Vaikka toki pettureita löytyy, harva tekee sen noin avoimesti omilla kuvilla. Tinderit ja muut sovellukset ovat huijausprofiileita täynnä, ja usein ne "kuulostavat liian hyviltä" esim juurikin nätti nainen muka hakemassa suoraan seksiseuraa omilla kuvilla. 

"Muka hakemassa"  kyllä olen käynyt varatun jalkovälissä ja oli komeakin 46 vuotias.  Oli kuvia tinderissä ja yhdessä kuvassa pelkkä käsi jossa leveä vihkisormus.

Vierailija
72/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin panikoit, niin ihan oikeasti on mahdollista että joku on varastanut kuvat muualta. Ovatko kuvat samoja kuin mitä vaimo käyttää somessa? Kuulostaako teksti häneltä?

Vaikka toki pettureita löytyy, harva tekee sen noin avoimesti omilla kuvilla. Tinderit ja muut sovellukset ovat huijausprofiileita täynnä, ja usein ne "kuulostavat liian hyviltä" esim juurikin nätti nainen muka hakemassa suoraan seksiseuraa omilla kuvilla. 

Ei ne ole somesta. Kuva on sivuprofiilikuva hänestä, kuvassa on sellainen yksityiskohta hänestä, jota ei voi olla toisella ihmisellä. Lisäksi hänestä on sellainen kuva, jonka olen itse ottanut hänelle hänen puhelimellaan. Siinä hän on aika vähissä vaatteissa...

Muuten, valokuvan ottajalla on aina lähtökohtaisesti immateriaalioikeudet kuvaan ellei toisin ole sovittu.

Vierailija
73/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 asutteko Porvoossa 

Vierailija
74/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5 asutteko Porvoossa 

Yks tuttu varattu nainen asuu Porvoossa. Olisi aika kivaa löytää hänen profiilinsa tinderistä...

Vierailija
75/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti heti yhteyttä vaimoon , laita vaikka viestillä se veljen löytämä kuva kaappaus ja ilmoita että ottaa reissuuun lähtiessään kaikki tavaransa mukaan ja jättää avaimet pöydälle . Tämä taisi olla tässä, hyvät jatkot. 

Vierailija
76/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli joku artikkeli siitä, kuinka Suomessa joku 20% lapsista EI OLE jurirdisen isän siittämiä.

Eli 1/5 mahdollisuus, että myöskään lapsesi (jos niitä on) ei olekkaan sinun siittämiä. Mukavaa päivän jatkoa pohtimisen parissa.. LoL.

Nyt on kyllä paljon yli 1/5 koska keskiverto akalla ei ole profiiliä tinderissä.

Vierailija
77/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tykäävät Kinder-munasta, toiset taas Tinder-munasta.

Ja molemmista voi löytyä yllätys.

Ja Tinder-munakin voi olla tummanruskea.

Vierailija
78/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5 asutteko Porvoossa 

Minäkin ajattelin, että ikävä juttu tuo olisi mutta onneksi ei tosi.

Vierailija
79/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/5 asutteko Porvoossa 

Minäkin ajattelin, että ikävä juttu tuo olisi mutta onneksi ei tosi.

Ikäänkuin tuollaisia ikäviä juttuja ei mahtuisi tosielämässä 13 tusinaan.

Vierailija
80/211 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on tainnut poistaa sovelluksen ennen kuin poisti profiilin. Profiilin poisto vaatii että käyttäjä itse tekee sen. Tarkista nyt ensin onko vaimollasi Tinder edelleen puhelimessa ennen kuin ryhdyt järeämpiin toimenpiteisiin.

Jos tapasitte Tinderissä, niin todennäköisesti sinunkin profiili on siellä edelleen, ja joku ehkä swaipannut sitäkin. Ehkä sekin pitäisi poistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi