Kuinka voin olla aktiivinen seksissä?
Olen jo 22v nainen eikä vieläkään mitään vakavampaa suhdetta ole syntynyt, aina olen ollut "passiivinen" sängyssä, ajattelen nyt että johtuuko se siitä että en ole hyvä, aktiivinen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdää väliin haaraperus hyppyjä, vatsoja ja vetää leukoja, on ihme jos noin aktiivinen nainen ei kelpaa!
Myös varpaiden kipristäminen, tahdissa tietenkin, kippuraan, suoraksi, on söpöä aktiivisuutta. Ei yhtäänkään lahnamaista.
Miten mies muka näkee naisen varpaat kun pannaan?
Samaa mietin. Ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdää väliin haaraperus hyppyjä, vatsoja ja vetää leukoja, on ihme jos noin aktiivinen nainen ei kelpaa!
Myös varpaiden kipristäminen, tahdissa tietenkin, kippuraan, suoraksi, on söpöä aktiivisuutta. Ei yhtäänkään lahnamaista.
Näkee ne jos jalat ovat edestäpäin pannessa niin koukussa kuin ne kuuluukin olla. eli jossain rintojen(pään tasalla jalkaterät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä näkee ihanasti kun hän koukistaa jalat vartalon sivulle mahdollisimmat ylös. Samalla levittäen niitä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee ne jos jalat ovat edestäpäin pannessa niin koukussa kuin ne kuuluukin olla. eli jossain rintojen(pään tasalla jalkaterät
Koukussa polvista mutta silti jalkaterät rinnan tasalla? :D Eli polvet ovat maatessa jossain puoli metriä pään takana? Eikö nyt puhuttu kuitenkin ihan ihmisnaisista joilla on normaali ihmisen anatomia.
No etsi nyt sellainen kumppani josta pidät ensin älä ole robotti. Tutustu itseesi mistä itse pidät ensin. Sitten mukava kumppani ja tutustutte jos on samaan suuntaan kiinnostus.
Voi voi, onko teistä ainoa seksin muoto paneminen. No eipä siinä paljon naine voikkaan tehdä. jos 100 kiloa tulee päälle. Mutta kun se seksi toivottavasti on paljon muutakin, jos niin haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?? Ettekö te osaa katsoa persesilmällä?? Ilmanko seksi on tylsää niin monen mielestä!
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, onko teistä ainoa seksin muoto paneminen. No eipä siinä paljon naine voikkaan tehdä. jos 100 kiloa tulee päälle. Mutta kun se seksi toivottavasti on paljon muutakin, jos niin haluaa!
Sana "seksi" tarkoittaa miehen ja naisen välistä genitaalista liittymistä, yhdyntää. Jotkut tietävät ja ymmärtävät sen, joten vastaavat sillä perusteella. Toisilla sanavarasto on niin köyhä, että käyttävät sanoja väärin, laventavat niiden merkitystä. Esimerkiksi autoilija on henkilö joka ajaa autolla, ei aja polkupyörällä. Itsetyydyttäjä on henkilö joka harrastaa masturbaatiota, ei harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös korvalehtien heiluttaminen. tahdissa taikka vuorotahtiin, on söpöä aktiivisuutta. Ei yhtäänkään lahnamaista sekään.
Nyt sitten seuraa se oleellinen kysymys eli haluatko aidosti oppia aktiivisemmaksi? Jos haluat, niin asia on varsin helposti järjestettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin siitä kun mies on hyperaktiivinen aka. Käy niin kuumana minuun että vaan ottaa ja mä saan maata, levittää jalkojani niin paljon, vastata miehen kiimaisiin suukkoihin ja nauttia hänen voimastaan ja painostaan. Silitellä käsivarsien, lihaksia, selkää tai nauttia miten hän pitää kiinni ranteistani pääni yläpuolella. En ole passiivinen mutta naisellinen.
Tämä! Mulla oli ihanan kiihkeä mieskaveri nuorena. Mitä "kiltimmin makasin" sitä kiihkeämpi hän oli. Jos olin kovin aktiivinen hänen laukeaminen kesti kauemmin. Luulen, että hänellä oli fantasioita jouta toteutti luvan kanssa silloin kun makasin vain kiltisti alla. En silloin kehdannut kysyä.
Itse pidän eniten siitä että saan yhdynnässä olla nainen eli se passiivisempi osapuoli. Siitä tulee ihanan naisellinen olo kun levittää reidet miehelle ja antautuu siihen hänen alleen nussittavaksi ja rakasteltavaksi. Mies saa määrätä tahdin ja työntöjen syvyyden ja muut yksityiskohdat, minun tehtäväni naisena on sallia kaikki se tapahtuvaksi ja nauttia siitä.
Uikutan sopivasti miehen työntöjen tahdissa ja olen takuulla miellyttävän märkä alusta loppuun asti jotta kaikki olisi mahdollisimman täydellistä.
En kuitenkaan ole lahna, koska olen samalla myös omalla naisellisella tavallani aktiivinen. Supistelen emätintäni ja välillä taas rentoutan aktiivisesti lantiotani osoittaakseni miehelle entaumustani ja jotta hän pääsee niin syvälle sisälleni kuin mahdollista. Olen aktiivisesti läsnä koko yhdynnän ajan ja osoitan sen miehelleni.
Parasta on, jos mies vielä pitelee minua aloillani vaikkapa ranteista kiinni pitämällä. Jotta varmasti pysyn siinä omalla paikallani. Lopuksi mies tietenkin täyttää minut spermallaan eli pitää huolen siitä että yhdyntä päättyy niin kuin sen kuuluukin päättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sellaisen kuvan voi antaa, että toinen olettaa, ettet ole kiinnostunut.
Ei se ihan hirveästi vaadi olla mukana. Kosketella ja liikkua ja vaikka mennä päälle ratsastamaan joskus.
Tai sitten voi tunnustaa että tykkää olla passiivinen ja kysyä että haittaako.
Aina olen kosketellut, eikö ihan kaikki koskettele? Ja menen satulaan kun mies niin sanoo tai osoittaa. Kuinka voin liikkua aktiivisemmin?
Eli teet asioita vain kun mies niin pyytää?
Aktiivinen nainen tekee asioita itse. Tekee kuin hänestä tuntuu hyvältä. Nykyinen naisystäväni saa orgasmin kun on päällä. Eikä hän siinä odottele tai kysele minulta mitään, vaan komentaa selälleni ja sanoo, että et sitten tule vielä.
Ja kyllä. Vuosien surkean avioseksin jälkeen, nyt on auennut ihan uusi maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on selällään, mies kontallaan ja pitää naisen nilkoista kiinni. Naisella siis jalat kattoa kohti.
Muitakin asentoja on kuin lähäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissaanko kyselet?
opettele pitämään mukavaa sängyssä. Nauramaan itsellesi ja yhdessä kumppanisi kanssa. Seksi on aikuisten leikkiä ja yhdessäoloa. Mikäli kumppanisi ei tähän kykene, olet väärän miehen kanssa. Myös miehelle seksin osaaminen karttuu kokemuksen myötä ja penetraatio, orgasmi keskeisyys jää toissijaiseksi. Mieti miksi olet harrastanut seksiä kumppaniesi kanssa ja jos huomaat toistuvan kuvion, riko se ja etsi kumppani jonka kanssa olet samalla taajuudella. Vältä kumppanin haussa tinderiä, alkoholia ja ehkäisypilleriä.