Pitääkö huolestua jos ulkomailla asuva tyttäreni ei ole vieraillut Suomessa 10 vuoteen?
Sanoo kyllä aina , että haluaisi tulla mutta ilmeisesti ei ole rahaa, tai sitten on kiireinen? Hän elää siellä miehensä ja 3 lapsen kanssa.
Kommentit (18)
Todennäköisesti tyttäresi on jo kuollut
Pitäiskö sun vierailla siellä? Onko hotellimajoitusta ja matkaile samalla? Paitsi jos se on vaarallinen paikka sitten ei. Saako ystävättäresi tulla mukaan, vaikkei tulisi heille kylään automaattisesti. Toimiiko videopuhelut hyvin vai ääntä taustalla.
Jospa se viihtyy siellä ? Miksi pitäisi tulla tänne kun voi olla muualla. Jos haluat nähdä mene sinä sinne .
Milloin olet itse viimeksi vieraillut hänen luonaan?
Oletko sinä vieraillut tyttäresi luona?
jos on arabimaassa niin ei ole mahdollista päästä poistumaan
Vierailija kirjoitti:
En pysty ikävä kyllä lentämään kipeiden jalkojeni takia. ap
Suomessa ei ole nykyään yhtään mitään. Käyn kerran vuodessa ja tuntuu, että sekin on liian usein. Ymmärrän miksei hän käy.
Vierailija kirjoitti:
jos on arabimaassa niin ei ole mahdollista päästä poistumaan
ei ole eurooppa, mutta Jenkeissä. ap
Ei minullakaan ollut hirveästi hinkua vierailla Suomessa, vaikka periaatteessa suhteellisen lyhyt lento olisikin ollut. Kun työt ja kaverit on siellä uudessa asuinmaassa, niin tuntuu vähän tympeältä käyttää viikonloppu pikavisiitti on Suomessa. Aloittajan tyttärellä on lapsiakin, heidän kaveripiirinsä ja todennäköisesti tyttären ja hänen miehensä työt on tuolla uudessa asuinmaassa ja reissu voi olla no, vaivalloinen järjestää.
Miksi et itse mene käymään tyttäresi luona, helpompi sinun on lapsettomana järjestää tuollainen matka kun sovitte vaan ajankohdan tälle?
Jos hän haluaisi, mutta ei pysty, niin ehkä voisin jopa huolestua.
Jos Suomessa lapsia odottaisi liikuntarjoitteiset isovanhemmat, jotka puhutteko edes lastenlastenne kanssa samaa kieltä, niin se ei ole tyttären perheelle mitenkään houkuttelevat matkakohde. Sanoisin että ei tarvitse huolestua tyttären puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta hänelle matkaliput niin voi käydä sun luona.
Itselläni sama, en ole päässyt Suomeen 7 vuoteen. Elämä ja lapset täällä. Lentoliput ja matkat niin kalliita että vastaisi täällä monen kuukauden palkkaa, ei ole varaa käydä Suomessa lomalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitys tuokin on, ihmiset lentää vaikka jalat eivät toimi ollenkaan eli pyörätuolilla kulkevat
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun vierailla siellä? Onko hotellimajoitusta ja matkaile samalla? Paitsi jos se on vaarallinen paikka sitten ei. Saako ystävättäresi tulla mukaan, vaikkei tulisi heille kylään automaattisesti. Toimiiko videopuhelut hyvin vai ääntä taustalla.
Oletko hullu? Mitä ihmeen ohjeita latelet? Ystävätär mukaan??? Sivusta
Kai olet lähettänyt hänet kaapanneelle rahaa?