Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voin olla aktiivinen seksissä?

Vierailija
30.09.2024 |

Olen jo 22v nainen eikä vieläkään mitään vakavampaa suhdetta ole syntynyt, aina olen ollut "passiivinen" sängyssä, ajattelen nyt että johtuuko se siitä että en ole hyvä, aktiivinen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sellaisen kuvan voi antaa, että toinen olettaa, ettet ole kiinnostunut. 

Ei se ihan hirveästi vaadi olla mukana. Kosketella ja liikkua ja vaikka mennä päälle ratsastamaan joskus. 

Tai sitten voi tunnustaa että tykkää olla passiivinen ja kysyä että haittaako.

Vierailija
2/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta haittaa vaikka on passiivinen seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sellaisen kuvan voi antaa, että toinen olettaa, ettet ole kiinnostunut. 

Ei se ihan hirveästi vaadi olla mukana. Kosketella ja liikkua ja vaikka mennä päälle ratsastamaan joskus. 

Tai sitten voi tunnustaa että tykkää olla passiivinen ja kysyä että haittaako.

Aina olen kosketellut, eikö ihan kaikki koskettele? Ja menen satulaan kun mies niin sanoo tai osoittaa. Kuinka voin liikkua aktiivisemmin?

Vierailija
4/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä aidosti haluava nainen, joka näyttää sen, on aina miehen silmissä seksikäs. Siinä ei haittaa ulkonäkö, paino, meikit tai vaatteet.

Seksissä ei koskaan ole pahasta, jos nainen tarjoaa, houkuttelee tai ehdottaa. Kun asiassa ollaan, mikään ei ole rivoa. Anna näkyä että olen tässä, tule!

Älä anna käsiesi olla joutilaina mitä sitten niillä teetkin. Kun hän aloittaa liikkeet, vastaa niihin omilla vastaliikkeilläsi. Anna palautetta ja varsinkin kehu sitä mikä menee hyvin ja mistä pidit. Älä anna hänen kääntää kylkeä ja nukahtaa lopuksi, anna läheisyyttä ja teollasi vaadi sitä myös häneltä.

Vierailija
5/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä aidosti haluava nainen, joka näyttää sen, on aina miehen silmissä seksikäs. Siinä ei haittaa ulkonäkö, paino, meikit tai vaatteet.

Seksissä ei koskaan ole pahasta, jos nainen tarjoaa, houkuttelee tai ehdottaa. Kun asiassa ollaan, mikään ei ole rivoa. Anna näkyä että olen tässä, tule!

Älä anna käsiesi olla joutilaina mitä sitten niillä teetkin. Kun hän aloittaa liikkeet, vastaa niihin omilla vastaliikkeilläsi. Anna palautetta ja varsinkin kehu sitä mikä menee hyvin ja mistä pidit. Älä anna hänen kääntää kylkeä ja nukahtaa lopuksi, anna läheisyyttä ja teollasi vaadi sitä myös häneltä.

Ei minun käteni ole joutilaina!  Minä koskettelen, etkö osaa lukea? Koskettelen, tunnustelen, hyväilen.  "Liikkeet ja vastaliikkeet" eikö kaikki tee niin???  Teen samoja juttuja kuin kaikki ystäväni kertovat tekevänsä. Kuinka voin olla aktiivisempi?

Vierailija
6/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse aloitteita? Voit kiivetä päälle aivan omatoimisestikin tai imaista kullin suuhun. Naamallekin voi istua.

Vierailija
7/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat yllätys suihinoton.

Vierailija
8/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää huohotus. 

Vierailija
9/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta seksistä muuten nautit eniten? Tämäkin on hyvä kertoa kumppanille, ja kumppanille pitäisi olla hyvinkin tärkeää sun nautinto. Oli se sitten suuseksiä sulle, tai sitten asento jossa voit helposti kosketella itseä samalla jos tuntuu omalta jutulta, tai asento jossa saat nautintoa eniten. Pohdi ennemmin näitä asioita, ja uskalla kertoa.

Vierailija
10/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet kuten itse koet oikeaksi, kuin kaikki ystäväni kertovat tekevänsä ja kuinka sinua neuvotaan, ongelma ei ole siinä

Vierailija
11/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdää väliin haaraperus hyppyjä, vatsoja ja vetää leukoja, on ihme jos noin aktiivinen nainen ei kelpaa!

Vierailija
12/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdää väliin haaraperus hyppyjä, vatsoja ja vetää leukoja, on ihme jos noin aktiivinen nainen ei kelpaa!

Myös varpaiden kipristäminen, tahdissa tietenkin, kippuraan, suoraksi, on söpöä aktiivisuutta. Ei yhtäänkään lahnamaista.

Vierailija
13/38 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussit vaan niinkuin osaat! Älä yritä mitään ylimääräistä, kelpaa se pillu joka tapauksessa!

Vierailija
14/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä et sitä itse ymmärrä, että kuinka olla aktiivisempi ja vielä 22v ja puhut kuin 65v elämän jo nähnyt nainen, niin sit se Seksi ei välttämättä ole sinun juttu ollenkaan.

Osta satysfier ja pelleille sen kanssa

Vierailija
15/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko sinä seksistä? 

Pääsetkö ns huipulle?

Ei tässä ole kysymys siitä, mitä teet tai ketä matkit tai ohjekirjasta, mitä noudatat. Kyse on puhtaasti siitä, että seksin pitäisi TUNTUA hyvältä myös sinusta.

Vierailija
16/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että ongelma on edes seksissä, vai voiko olla, että teillä ei vaan muuten osu kemiat kohdalleen? Ja jos vikana on huono seksi, onko sekään aktiivisuuden puute vai joku muu asia?

Vierailija
17/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tlgkgkglgö

Vierailija
18/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin siitä kun mies on hyperaktiivinen aka. Käy niin kuumana minuun että vaan ottaa ja mä saan maata, levittää jalkojani niin paljon, vastata miehen kiimaisiin suukkoihin ja nauttia hänen voimastaan ja painostaan. Silitellä käsivarsien, lihaksia, selkää tai nauttia miten hän pitää kiinni ranteistani pääni yläpuolella. En ole passiivinen mutta naisellinen.

Vierailija
19/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, ap.

Vierailija
20/38 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin siitä kun mies on hyperaktiivinen aka. Käy niin kuumana minuun että vaan ottaa ja mä saan maata, levittää jalkojani niin paljon, vastata miehen kiimaisiin suukkoihin ja nauttia hänen voimastaan ja painostaan. Silitellä käsivarsien, lihaksia, selkää tai nauttia miten hän pitää kiinni ranteistani pääni yläpuolella. En ole passiivinen mutta naisellinen.

komppaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan