Milloin olette tajunneet että ette taida löytää parisuhdetta?
Mulla on erosta aikaa kohta 2,5v. Aluksi ajattelin että löydän helposti uuden puolison, olenhan kiva, nätti ja sporttinen. Miehiä olikin jonoksi asti.
Mutta sitten sen oikean suhteen löytäminen ja rakentaminen ei olekaan onnistunut. Nyt olen alkanut totutella ajatukseen että taidan sitten olla yksin loppuelämäni.
Milloin te teitte saman johtopäätöksen ja mikä sai tajuamaan asian?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen, tavallisen näköinen työssäkäyvä mies, suht pitkä, rauhallinen, en tupakoi, en käytä juuri ollenkaan alkoholia, liikunnallinen. Tajusin sen siinä vaiheessa, kun naiset jotka kelpuuttivat minut suhteisiin oli kaikki lihavia, ei kovin viehättäviä, erilaisia mt ongelmia, ehkä päihdeongelmia, luonnevikaisia. Koska ei ollut mahdollisuutta saada suhdetta ns"normaalin" ihmisen (naisen) kanssa päätin lopettaa naisen etsimisen kokonaan.
Päätös oli itseasiassa helpottava, voi nyt keskittyä muihin asioihin, ei menee turhaa aikaa tuohonkaan.
Harmi että luovutit. Etsinnässä liikunnallinen ja sopivan rauhallinen tavismies. Ja ei, en ole ylipainoinen. N32
Mitä tarkoitat etsinnällä? Haetko aktiivisesti seuraa kokeilemalla uusia harrastuksia, lähestymällä tuntemattomia miehiä tai käyttämällä seuranhakupalveluita? Millä paikkakunnalla asut ja mistä sinut löytää?
Olisin halunnut tietää vastauksen, mutta tällä palstalla on aika mahdotonta keskustella, kun kommentin jättämisen jälkeen keskustelu suljetaan ja unohdetaan.
Elin ainakin 13 vuotta yksin eron jälkeen. Olin jo varma että ketään en enää saa. Mutta elämä yllätti ja ollut suhteessa nyt yli kolme vuotta.
Olen samassa tilanteessa, ikää tullut enemmän niin vienti on laskenut. Ymmärrän toki, se nyt vain on niin. Mutta toivoa en ole menettänyt sen suhteen, että joskus löytyy joku. Sillä välin keskityn muihin asioihin, kuitenkin silmät auki pitäen.
Olin 33. Sitten tein lapsen yksin, enkä nykyään edes kaipaa parisuhdetta. Eli biologinen kelloni helähti soimaan, mutta onneksi sen saa nykyään sammutettua lääketieteen keinoin.
Itse asiassa tajusin sen jo ennen murkkuikää. En tiedä, mistä se tuli, ei sitä kukaan minulle sanonut. Olisikohan johtunut siitä, että jotkut näkemäni liitot eivät näyttäneet onnelliselta ja toisaalta siitä, että sukulaisissani oli muutama itsellinen, elämäänsä tyytyväinen nainen, joita ihailin.
Lapsena mulle kerrottiin etten voi löytää parisuhdetta kun olen ruma ja heikko . Oikeassa olivat .
m39
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli avioero kun olin 32, mies jätti minut 5 kk vanhan tyttäremme kanssa, koska ei "kestänyt" lapsiperhearkea. Ajattelin silloin, että varmaan jossain vaiheessa elämääni uusi löytyy, mutta ei minua kiinnostanut ihmeemmin etsiä ketään, keskityin lapseen ja sitten töihin palattuani taas uran rakentamiseen.
Jossain vaiheessa havahduin siihen, että olen 42, esivaihdevuodet on jo päällä, ja että en enää lapsia varmasti esimerkiksi saisi. Siihen liittyi jonkinlaista surua ja ahdistusta. Mutta silloin tajusin, että en kyllä oikeastaan taida sitten haluta miestäkään, että mulla se koko parisuhteen halu oli liittynyt ajatukseen perheestä ja lasten kasvattamisesta yhdessä. Viihdyin sinänsä niin hyvin itsekseni, etten kaivannut ketään arkeeni seuraksi. Nyt ikää 50 ja viimeisin seksikerta silloin avioliitossa 18 vuotta sitten, ja uusia tuskin tulee koskaan. En vaan kaipaa miestä.
Ihanaa lapselle. Kunpa itsekään ei olisi tarvinnut kuunnella emän parittelumylvimistä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
M35 luovutin about 6 vuotta sitten ja keskittynyt yksin oloon.
Kolmisen vuotta sitten, kun erosin huonosta suhteesta ja minulla oli sen jälkeen pari seksisuhdetta naimisissa olevien kunnon perheenisien kanssa. Kaikki luotto meni miehiin näiden kolmen myötä.
Oletko tyytyväinen itseesi ja ylpeä panoksestasi, kun yritit kerran, epäonnistuit ja luovutit? Tunnetko monta asiaa, joissa tällä tavalla on mahdollista menestyä?