Miten tärkeä miehille seksi on parisuhteessa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies on ollut niin huono seksissä että naiselta mennyt kiinnostus seksiin iäksi.
Jos miehelle ei anna edes tilaisuutta harjoitella, on naisen turha haaveilla siitä 110% suorituksestakaan.
Seksi ei ole miehen suoritus, vaan pariskunnan yhdessä luoma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, miksi mies yleensä on siinä suhteessa. Jos vain seksin takia, niin se on tietysti ykkösprioriteetti, mutta toisaalta silloin ei ole kyseessä varsinainen parisuhde.
Kyllä se on niin, että jos seksiä ei ole, kyseessä on ystävyys- tai kaverisuhde. Intiimi kanssakäyminen vasta tekee suhteesta parisuhteen. Se on niin kuin se juttu.
Oikeasti? Eli jos toinen vaikka sairastuu vakavasti, 30 vuoden liitto muuttuu seksittömyyden myötä kaverisuhteeksi?
No ei. Jos mies sairastuu vakavasti, nainen ottaa eron.
Tai jättää kuolemaan pihalle kun mies kaatuu eikä pääse ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mennyt 7v3kk ilman seksiä, mies ei halua. Tosin en minäkään enää, liian satutettu olo niin läheiseen puuhaan.
N48
MIes ei lopeta seksiä jos se on hyvää. Sinun kanssasi se ei ole.
Niinhän se tietysti menee, siis että naisen seksuaalisuudessa se vika. Sen voin kertoa, että siinä ei ollut/ole vikaa, mutta olen muuten niin epäonnistunut yksilö ettei minua sen vuoksi voi haluta. Ja mitä siihen seksitaitamiseen tulee niin kyllä se meillä oli mies joka olisi asiassa tarvinnut "treeniä", vaikkakin ihan tyydyttävääkin oli.
Kun nainen ei halua, olette innoissanne syyttämässä miehiä asiasta.
Nyt kun mies ei halua, sekään ei ole naisen vika?
Yllättävää ettei naisissa ole koskaan mitään vikaa&nb
Mikä olisi se vika, kerrotko?
Naisena olen sitä mieltä, että jos seksiä ei ole. Olisin loukannut ja mies saisi kyllä mennä.
Seksi kuuluu normaaliin elämään.
Mies olisi saanut useammin, jos olisi huolehtinut paremmin hygieniastaan. Sain suihinoton jälkeen kurkkutulehduksen. Ei kiinnostanut enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mennyt 7v3kk ilman seksiä, mies ei halua. Tosin en minäkään enää, liian satutettu olo niin läheiseen puuhaan.
N48
MIes ei lopeta seksiä jos se on hyvää. Sinun kanssasi se ei ole.
Niinhän se tietysti menee, siis että naisen seksuaalisuudessa se vika. Sen voin kertoa, että siinä ei ollut/ole vikaa, mutta olen muuten niin epäonnistunut yksilö ettei minua sen vuoksi voi haluta. Ja mitä siihen seksitaitamiseen tulee niin kyllä se meillä oli mies joka olisi asiassa tarvinnut "treeniä", vaikkakin ihan tyydyttävääkin oli.
Kun nainen ei halua, olette innoissanne syyttämässä miehiä asiasta.
Nyt kun mies ei halua, sekään ei ole naisen vika?
Yllätt
Mikä olisi se vika, kerrotko?
Olet huono seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen sitä mieltä, että jos seksiä ei ole. Olisin loukannut ja mies saisi kyllä mennä.
Ja kun naista ei haluta, mies ei saa loukkaantua vaan hänen pitää ymmärtää ja tehdä itselleen jotain jotta naista haluttaisi taas. Miehen tulee luoda ilmapiiri jossa myös nainen tuntee itsensä halukkaaksi.
Mitäs jos tekisitte itsellenne jotain, ja huomioikaa mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun naista ei haluta, mies ei saa loukkaantua vaan hänen pitää ymmärtää ja tehdä itselleen jotain jotta naista haluttaisi taas. Miehen tulee luoda ilmapiiri jossa myös nainen tuntee itsensä halukkaaksi.
Olen eri, mutta miten niin ei "saa" loukkaantua? Parisuhde on vapaaehtoinen ja siitä saa aina poistua vapaasti valitsemastaan syystä. Jos haluat erota haluttomasta kumppanista, niin sinulla on se vapaus olemassa, olit sukupuolet suhteessa sitten miten päin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miten niin ei "saa" loukkaantua? Parisuhde on vapaaehtoinen ja siitä saa aina poistua vapaasti valitsemastaan syystä. Jos haluat erota haluttomasta kumppanista, niin sinulla on se vapaus olemassa, olit sukupuolet suhteessa sitten miten päin tahansa.
Kummasti olette tuomitsemassa miehet kun ne lähtee parisuhteesta, syiden ollessa naisessa :D
Miesten pitää aina ymmärtää, siinä narratiivinne. Nyt kun asia laitetaan koskemaan myös naisia, olette ulisemassa kuinka teillä on kyllä oikeus....
Kaksilla standardeilla ei voida mennä, valitkaa nyt jo se toimintamalli ja mennään sillä.
Spérmavíemärít haukkumassa miehiä aamuseiskasta.
Kaunista katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle täysin vieras asia: naiselta vaaditaan jotain ja/tai nainen joutuu näkemään vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän vaimostani hyvin paljon, meillä on hyvä suhde, rakastan häntä ja viihdyn hänen seurassaan ihan mielettömän hyvin, mutta seksi hänen kanssaan ei kiinnosta yhtään. En myöskään aio pettää, mutta minulle kelpaisi oikein hyvin loppuelämän pituinen selibaatti, valitettavasti hän on innokkaampi kuin ikinä aiemmin, varmaan joku ikään liittyvä juttu. Harrastan kyllä seksiä hänen kanssaan, mutta todellista pakkopullaa ja erektion saaminen sekä pitäminen on todella haastavaa.
Tämä oli muuten naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle täysin vieras asia: naiselta vaaditaan jotain ja/tai nainen joutuu näkemään vaivaa.
Palstalla, jossa on työssäkäyviä keski-ikäisiä perheenäitejä? On todellakin vaadittu ja nähty vaivaa. En tiedä, missä kuplassa elät.
Äärimmäisen tärkeää jos sitä ei ole tai on liian vähän ja ei niin kovin tärkeää jos sitä on riittävästi.
On se ihmismieli jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, miksi mies yleensä on siinä suhteessa. Jos vain seksin takia, niin se on tietysti ykkösprioriteetti, mutta toisaalta silloin ei ole kyseessä varsinainen parisuhde.
Kyllä se on niin, että jos seksiä ei ole, kyseessä on ystävyys- tai kaverisuhde. Intiimi kanssakäyminen vasta tekee suhteesta parisuhteen. Se on niin kuin se juttu.
Oikeasti? Eli jos toinen vaikka sairastuu vakavasti, 30 vuoden liitto muuttuu seksittömyyden myötä kaverisuhteeksi?
Tuossa tapauksessa parisuhde muuttuu omaishoitajasuhteeksi. Onhan sekin määritelmällisesti parisuhde, mutta aika tavalla erilainen, kuin kahden tasavertaisen kumppanin parisuhde.
Luulen se olevan ihan sukupuolesta riippumaton ilmiö, että jos kumppani ei halua, miettii väkisin, onko hän onnellinen ja haluaako hän jotakuta toista? Tai olenko tosiaan niin vastenmielinen, ettei edes oma puoliso halua koskea minuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla, jossa on työssäkäyviä keski-ikäisiä perheenäitejä? On todellakin vaadittu ja nähty vaivaa. En tiedä, missä kuplassa elät.
Tarkoitin: puolisonsa asettaa naiselleen vaatimuksia ja/tai nainen näkee vaivaa miehensä eteen.
Nyt ei puhuttu perheleikeistä, eikä työelämästä.
Minä olin seksittömässä suhteessa . Se mies ei vain halunnut seksiä, ja sekin vähäinen oli ihan pakkopullaa hänelle. Tiedän, ettei hän edes halunnut muitakaan naisia. Olen varma, että hän on homo, ei vain myönnä sitä itselleenkään. Ja minä olin vain kulissi