Miten tärkeä miehille seksi on parisuhteessa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, miksi mies yleensä on siinä suhteessa. Jos vain seksin takia, niin se on tietysti ykkösprioriteetti, mutta toisaalta silloin ei ole kyseessä varsinainen parisuhde.
Kyllä se on niin, että jos seksiä ei ole, kyseessä on ystävyys- tai kaverisuhde. Intiimi kanssakäyminen vasta tekee suhteesta parisuhteen. Se on niin kuin se juttu.
Ei pidä paikkaansa. Vaikka seksiä ei olisi koskaan, suhde voi olla romanttinen. Se, että itse ajattelee tietyllä tavalla, ei tarkoita, että kaikki muut ajattelisivat samoin.
Ei ole tärkeää, hyvin pystyy olemaan muutaman vuoden ilman seksiä.
Oma käsi on muutenkin parempi kuin nainen.
Seksin takia minä ainakin parisuhteeseen naisen kanssa menen. Se ei tietenkään oo kaikki mutta ilman sitä ei ole parisuhdetta.
M
Nyt mennyt 7v3kk ilman seksiä, mies ei halua. Tosin en minäkään enää, liian satutettu olo niin läheiseen puuhaan.
N48
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mennyt 7v3kk ilman seksiä, mies ei halua. Tosin en minäkään enää, liian satutettu olo niin läheiseen puuhaan.
N48
MIes ei lopeta seksiä jos se on hyvää. Sinun kanssasi se ei ole.
Itse pidän vaimostani hyvin paljon, meillä on hyvä suhde, rakastan häntä ja viihdyn hänen seurassaan ihan mielettömän hyvin, mutta seksi hänen kanssaan ei kiinnosta yhtään. En myöskään aio pettää, mutta minulle kelpaisi oikein hyvin loppuelämän pituinen selibaatti, valitettavasti hän on innokkaampi kuin ikinä aiemmin, varmaan joku ikään liittyvä juttu. Harrastan kyllä seksiä hänen kanssaan, mutta todellista pakkopullaa ja erektion saaminen sekä pitäminen on todella haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Niinhän se tietysti menee, siis että naisen seksuaalisuudessa se vika. Sen voin kertoa, että siinä ei ollut/ole vikaa, mutta olen muuten niin epäonnistunut yksilö ettei minua sen vuoksi voi haluta. Ja mitä siihen seksitaitamiseen tulee niin kyllä se meillä oli mies joka olisi asiassa tarvinnut "treeniä", vaikkakin ihan tyydyttävääkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän vaimostani hyvin paljon, meillä on hyvä suhde, rakastan häntä ja viihdyn hänen seurassaan ihan mielettömän hyvin, mutta seksi hänen kanssaan ei kiinnosta yhtään. En myöskään aio pettää, mutta minulle kelpaisi oikein hyvin loppuelämän pituinen selibaatti, valitettavasti hän on innokkaampi kuin ikinä aiemmin, varmaan joku ikään liittyvä juttu. Harrastan kyllä seksiä hänen kanssaan, mutta todellista pakkopullaa ja erektion saaminen sekä pitäminen on todella haastavaa.
Hei rakas, en tiennyt että säkin käyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ongelma on käsittääkseni miehillä, jotka eivät ole juurikaan harrastaneet seksiä. He ovat tottuneet käsipeliin. Ei naisella mitään miehen kouraan verrattavia lihaksia ole alhaalla. Sitten ihmetellään, että ei ole tiukka ja ei tunnu miltään. Naisen kanssa olemista pitä hieman harjoitella, että tajuaa homman jujun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut. Vaimoni ei puhu junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut. Vaimoni ei puhu junttia.
Ah, tosiaan, teidän suhteessa sä olet se juntti. No olisihan se pitänyt tuosta ekasta kommentista jo tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Niinhän se tietysti menee, siis että naisen seksuaalisuudessa se vika. Sen voin kertoa, että siinä ei ollut/ole vikaa, mutta olen muuten niin epäonnistunut yksilö ettei minua sen vuoksi voi haluta. Ja mitä siihen seksitaitamiseen tulee niin kyllä se meillä oli mies joka olisi asiassa tarvinnut "treeniä", vaikkakin ihan tyydyttävääkin oli.
Mies ei halua, niin itse kerrot. Hän ei halua koska olet huono sängyssä.
On tärkeää. Ilman parisuhdetta voi olla seksiä, mutta ilman seksiä ei parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ongelma on käsittääkseni miehillä, jotka eivät ole juurikaan harrastaneet seksiä. He ovat tottuneet käsipeliin. Ei naisella mitään miehen kouraan verrattavia lihaksia ole alhaalla. Sitten ihmetellään, että ei ole tiukka ja ei tunnu miltään. Naisen kanssa olemista pitä hieman harjoitella, että tajuaa homman jujun.
Ja ilmanko sitä pitäs olla kuvitteellisen naisen takia jonka ehkä saa 25 vuoden päästä. Hulluksihan sitä tulee jos ei paineitaan pääse purkamaan.
Yli 40 vuoden jälkeen ei niin kovin tärkeä.
On se aluksi tärkeää, mutta muutamia vuosia kun kuluu eteenpäin, niin melkein tekisi mieli maksaa, että saisi välillä jotain toistakin naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Mies ei halua, niin itse kerrot. Hän ei halua koska olet huono sängyssä.
Autuaita ovat yksinkertaiset.
Meill on tahto nisäkkäin olla sisäkkäin.
Pääseekö mies tyydyttämään ja toteuttamaan seksuaaliset tarpeensa jotenkin muuten?