Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tärkeä miehille seksi on parisuhteessa?

Vierailija
29.09.2024 |

Jos nainen ei halua, niin onko tulevaisuutta?

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ilman seksiä ei yleensä onnistu. Varmasti on olemassa joitain harvoja poikkeuksia, mutta 99% tapauksista seksi on iso osa parisuhdessa. Jos et pysty seksiin, niin mieti tosi tarkkaan mistä etsit kumppanin, jotta et vaurioita liikaa itseäsi prosessissa.

Vierailija
42/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiä joita ei seksiä mitenkään kauheasti edes kiinnosta. Omanikin on sellainen. Aika lailla ilman saa olla. 

Mikset laihduta?

Sama tuli heti itselle mieleen. Mutta voihan se olla, että on jo pahasti yli 30 vuotias, rupsahtanut ja lisäksi vielä raskausarpinen maha röllykkä. Siinä kyllä halut karisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muuhun halua kun sänkyyn ja hellan ääreen,siivoomaan jos ei niin nyrkkiä.

Vierailija
44/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nuorena seksi kiinnostanut, joten oli selvää, että feikkaan, kunnes pystyn siihen. Opin nauttimaan seksistä jossain vaiheessa, mutta nuoruus meni epänauttien.

Vierailija
45/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiä joita ei seksiä mitenkään kauheasti edes kiinnosta. Omanikin on sellainen. Aika lailla ilman saa olla. 

Mikset laihduta?

Sama tuli heti itselle mieleen. Mutta voihan se olla, että on jo pahasti yli 30 vuotias, rupsahtanut ja lisäksi vielä raskausarpinen maha röllykkä. Siinä kyllä halut karisee.

Ehkä mies haluaisikin lihavaa. Moni haluaa.

Vierailija
46/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ulkopuolinen seksi on nykyään äärimmäisen tärkeää minulle miehenä. Sitä toista seksiä en saa ollenkaan, kun akka on sängyssä kuin koomaan vajonnut.

Vierailija
47/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt jos osa syy on itsesi käytöksessä. 

Vierailija
48/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt. Olen syytön.

Vierailija
49/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei nuorena seksi kiinnostanut, joten oli selvää, että feikkaan, kunnes pystyn siihen. Opin nauttimaan seksistä jossain vaiheessa, mutta nuoruus meni epänauttien.

Voi ei, taisit mennä sänkyyn liian nuorena :( Itse menin vasta 23-vuotiaana ja siinä vaiheessa oli jo isot halut.

Vierailija
50/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes parisuhde ei  ole mulle ollenkaan tärkeä asia millään muotoa.

Vierailija
51/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen noita entisiä pettäjä miehiä olen seurannut, että kyllä se seksi miehille on tärkeää niin paljon tärkeää että oma halu menee pikku lapsi arjen yläpuolelle sen sijaan että keskityttäisiin arjesta selviämiseenbja puhumiseen.

Vierailija
52/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nainen anna niin oma käsi hoitaa homman ja ajaa saman asian kuin seksi joten no problem.

Vierailija
53/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen noita entisiä pettäjä miehiä olen seurannut, että kyllä se seksi miehille on tärkeää niin paljon tärkeää että oma halu menee pikku lapsi arjen yläpuolelle sen sijaan että keskityttäisiin arjesta selviämiseenbja puhumiseen.

Ei ainakaan mulle ole tärkeää yhtään. Hyvin olen pärjännyt ilman seksiä nyt 7 vuotta. Ilman seksiä olen ollut siitä syystä että ei ole kiinnostanut harrastaa seksiä.

Vierailija
54/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on tärkein asia. Eipä tässä pilluttomana paljon kiinnosta työskennellä tai opiskella.  

Vierailija
55/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärkeää, hyvin pystyy olemaan muutaman vuoden ilman seksiä.

Oma käsi on muutenkin parempi kuin nainen.

Tuo ongelma on käsittääkseni miehillä, jotka eivät ole juurikaan harrastaneet seksiä. He ovat tottuneet käsipeliin. Ei naisella mitään miehen kouraan verrattavia lihaksia ole alhaalla. Sitten ihmetellään, että ei ole tiukka ja ei tunnu miltään. Naisen kanssa olemista pitä hieman harjoitella, että tajuaa homman jujun.

Ja ilmanko sitä pitäs olla kuvitteellisen naisen takia jonka ehkä saa 25 vuoden päästä. Hulluksihan sitä tulee jos ei paineitaan pääse purkamaan. 

Ei tietenkään. Lähinnä tarkoitin, ettei kannata pettyä ja luovuttaa, jos seksi naisen kanssa ei heti tunnu oikein miltään.

Vierailija
56/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennyt 7v3kk ilman seksiä, mies ei halua. Tosin en minäkään enää, liian satutettu olo niin läheiseen puuhaan.

N48

Nyt on paha. Miksi jatkat??!

Vierailija
57/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennyt 7v3kk ilman seksiä, mies ei halua. Tosin en minäkään enää, liian satutettu olo niin läheiseen puuhaan.

N48

MIes ei lopeta seksiä jos se on hyvää. Sinun kanssasi se ei ole.

Niinhän se tietysti menee, siis että naisen seksuaalisuudessa se vika. Sen voin kertoa, että siinä ei ollut/ole vikaa, mutta olen muuten niin epäonnistunut yksilö ettei minua sen vuoksi voi haluta. Ja mitä siihen seksitaitamiseen tulee niin kyllä se meillä oli mies joka olisi asiassa tarvinnut "treeniä", vaikkakin ihan tyydyttävääkin oli.

Kun nainen ei halua, olette innoissanne syyttämässä miehiä asiasta. 

Nyt kun mies ei halua, sekään ei ole naisen vika?

Yllättävää ettei naisissa ole koskaan mitään vikaa  ;)

Vierailija
58/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Niinhän se tietysti menee, siis että naisen seksuaalisuudessa se vika. Sen voin kertoa, että siinä ei ollut/ole vikaa, mutta olen muuten niin epäonnistunut yksilö ettei minua sen vuoksi voi haluta. Ja mitä siihen seksitaitamiseen tulee niin kyllä se meillä oli mies joka olisi asiassa tarvinnut "treeniä", vaikkakin ihan tyydyttävääkin oli.

Kun nainen ei halua, olette innoissanne syyttämässä miehiä asiasta. 

Nyt kun mies ei halua, sekään ei ole naisen vika?

Yllättävää ettei naisissa ole koskaan mitään vikaa&nb

No ette te miehet ole immuuneja tälle ilmiölle lainkaan. Kun nainen ei halua, nainen on frigidi pihtari. Kun mies ei halua, nainen on lihava lehmä. 

Vierailija
59/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Mies ei halua, niin itse kerrot. Hän ei halua koska olet huono sängyssä.

Autuaita ovat yksinkertaiset.

Jos mies valittelee ettei naisella ole haluja, syytätte miestä asiasta. Olette kertomassa ettei mies osaa tyydyttää naista ja kyllä nainen hyvää seksiä haluaa aina.

Mutta kun mies ei halua niin vika ei ole naisessa?

Jännä.

Vierailija
60/198 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on ollut niin huono seksissä että naiselta mennyt kiinnostus seksiin iäksi.

Jos miehelle ei anna edes tilaisuutta harjoitella, on naisen turha haaveilla siitä 110% suorituksestakaan.