Miten tärkeä miehille seksi on parisuhteessa?
Kommentit (254)
Itse pärjään kaikissa asioissa mainiosti itse mutta siemennesteen siirrossa makkarista ulos tarvitsen naista
Miksi mies olisi seksittömässä parisuhteessa? Kysyn toisin: miksi nainen haluaisi olla aviomiehelle äitinä?
Itse olen 40v ja ei ole seksi tärkeää. Harrastetaan 2-4kertaa vuoteen ja riittää vallan mainiosti. Muuten kyllä läheisyyttä
En ole koskaan jatkanut suhteessa, jossa seksin määrä on riittämätöntä. Kamat kasaan ja etsimään parempaa kumppania. Onneksi olen toiminut näin, koska nyt on ollut puoliso jo pitkän aikaa, jota seksi kiinnostaa. Suhteessa, jossa ei ole seksi nainen tarvitsee elättäjän ja mies kodinhoitajan.
Ei seksi ole miehille tärkeää.
Mies m. 1943
Kukaan viriili heteromies ei halua elää missään kaverisuhteessa. Osa niistä miehistä on kyllä sen verran lapasia, että suostuvat siihen. Itse en lukeudu tuohon ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi seksittömässä parisuhteessa? Kysyn toisin: miksi nainen haluaisi olla aviomiehelle äitinä?
Kuka sinut on pakottanut?
Kaikkihan voi toimia kuten parhaalle tuntuu, mutta itse en koe parisuhteeksi yhdessäoloa joka ei sisällä myös seksiä. Jos nainen tuumisi että lyödäänkö hynttyyt yhteen, ilman että siihen liittyy vakavat aikeet vilkkaasta seksielämästä, kertoisin etten ole oikea kumppani hänen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 40v ja ei ole seksi tärkeää. Harrastetaan 2-4kertaa vuoteen ja riittää vallan mainiosti. Muuten kyllä läheisyyttä
Runkkaamaan sitten ne muut kerrat vai onko testoissa vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi ole miehille tärkeää.
Mies m. 1943
Joo, ei ole lainkaan tärkeää. Siksi miehille suunnattuja seksipalveluja ei juurikaan ole, eivätkä he eroa tai petä suhteessa seksin takia 😀
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusikymppinen mies,ja haluaisin seksiä paljonkin,kun taas vaimoni ei enää vuosiin ollenkaan,vaimollani on kaksi hehkeää siskoa,jotka ovat olleet jo jonkun aikaa kumpikin leskejä,olen ehdottanut vaimolleni että voisiko hän kysyä,että ovatko he seksin tarpeessa,ja voisinko minä olla seksikumppani,kun sitä niin kovasti haluaisin,mutta hän ei suhtaudu ollenkaan myönteisesti asiaan,en ymmärrä miksi hän haluaa kiusata minua.
Minun vaimoni toimi vastaavassa tilanteessa juurikin niinkuin sinäkin toivoit,paras vaimo,ja rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusikymppinen mies,ja haluaisin seksiä paljonkin,kun taas vaimoni ei enää vuosiin ollenkaan,vaimollani on kaksi hehkeää siskoa,jotka ovat olleet jo jonkun aikaa kumpikin leskejä,olen ehdottanut vaimolleni että voisiko hän kysyä,että ovatko he seksin tarpeessa,ja voisinko minä olla seksikumppani,kun sitä niin kovasti haluaisin,mutta hän ei suhtaudu ollenkaan myönteisesti asiaan,en ymmärrä miksi hän haluaa kiusata minua.
Minun vaimoni toimi vastaavassa tilanteessa juurikin niinkuin sinäkin toivoit,paras vaimo,ja rakastan häntä.
Jos haluat että sinua ei tunnisteta, opettele käyttämään pistettä välillä ja muista myös välilyönti pilkun perään.
Omien kommenttien komppaaminen on aika noloa.
Kaikki kaikessa. Elämällä ei ole muuta yhtä suurta tarkoitusta kuin nussia ja lisääntyä.
Vähemmän haluava saa seksiä aina kun haluaa = ei ongelmaa. Halukkaampi on se hankala osapuoli iljettävine tarpeineen. Toki jos halukkaampi laittaa kokeilumielessä hanat kiinni kokonaan, silloin ongelma on jännästi vähemmän haluavassa 🙃