Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tärkeä miehille seksi on parisuhteessa?

Vierailija
29.09.2024 |

Jos nainen ei halua, niin onko tulevaisuutta?

Kommentit (254)

Vierailija
241/254 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvin olennainen osa parisuhteessa. Pihtarit ja haluttomat kuihduttavat suhteen. Ensimmäiset ehkä haluten alistaa, toiset valitettavasti. Ilman seksiä parisuhde ei voi hyvin, jos toinen pidättäytyy seksistä.

Mielenkiintoista on, että julkisessa keskustelussa ja somessakin, ehkä täysin yleisestikin, enemmän haluava ei saa ymmärrystä, vaan pidättäytyvä osapuoli on siihen oikeutettu.

Pihtari on ruma sana, mutta se on myös rumaa käytöstä. Haluttomalla on varmaankin huono omatunto, tästä puhutaan ja parjataan myös, mutta haluton saa tahtonsa silti läpi ja ymmärrystä. Halukkaampi on himojensa vallassa elävä kuvottava elosteleva inhake.

Seksi täydentää parisuhteen ja olennainen osa sitä, mutta ei ainoa osa.

Vähemmän haluava saa seksiä aina kun haluaa = ei ongelmaa. Halukkaampi on se hankala osapuoli iljettävine tarpeineen.  Toki jos halukkaampi laittaa kokeilumielessä hanat kiinni kokonaan, silloin ongelma on jännästi vähemmän haluavassa 🙃

Vierailija
242/254 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pärjään kaikissa asioissa mainiosti itse mutta siemennesteen siirrossa makkarista ulos tarvitsen naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/254 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies olisi seksittömässä parisuhteessa? Kysyn toisin: miksi nainen haluaisi olla aviomiehelle  äitinä?

Vierailija
244/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v ja ei ole seksi tärkeää. Harrastetaan 2-4kertaa vuoteen ja riittää vallan mainiosti. Muuten kyllä läheisyyttä

Vierailija
245/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jatkanut suhteessa, jossa seksin määrä on riittämätöntä. Kamat kasaan ja etsimään parempaa kumppania. Onneksi olen toiminut näin, koska nyt on ollut puoliso jo pitkän aikaa, jota seksi kiinnostaa. Suhteessa, jossa ei ole seksi nainen tarvitsee elättäjän ja mies kodinhoitajan.

Vierailija
246/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole miehille tärkeää.

Mies m.  1943

Vierailija
247/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan viriili heteromies ei halua elää missään kaverisuhteessa. Osa niistä miehistä on kyllä sen verran lapasia, että suostuvat siihen. Itse en lukeudu tuohon ryhmään.

Vierailija
248/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies olisi seksittömässä parisuhteessa? Kysyn toisin: miksi nainen haluaisi olla aviomiehelle  äitinä?

Kuka sinut on pakottanut?

Vierailija
249/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan voi toimia kuten parhaalle tuntuu, mutta itse en koe parisuhteeksi yhdessäoloa joka ei sisällä myös seksiä. Jos nainen tuumisi että lyödäänkö hynttyyt yhteen, ilman että siihen liittyy vakavat aikeet vilkkaasta seksielämästä, kertoisin etten ole oikea kumppani hänen elämäänsä.

Vierailija
250/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40v ja ei ole seksi tärkeää. Harrastetaan 2-4kertaa vuoteen ja riittää vallan mainiosti. Muuten kyllä läheisyyttä

Runkkaamaan sitten ne muut kerrat vai onko testoissa vikaa?

Vierailija
251/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole miehille tärkeää.

Mies m.  1943

Joo, ei ole lainkaan tärkeää. Siksi miehille suunnattuja seksipalveluja ei juurikaan ole, eivätkä he eroa tai petä suhteessa seksin takia 😀 

Vierailija
252/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuusikymppinen mies,ja haluaisin seksiä paljonkin,kun taas vaimoni ei enää vuosiin ollenkaan,vaimollani on kaksi hehkeää siskoa,jotka ovat olleet jo jonkun aikaa kumpikin leskejä,olen ehdottanut vaimolleni että voisiko hän kysyä,että ovatko he seksin tarpeessa,ja voisinko minä olla seksikumppani,kun sitä niin kovasti haluaisin,mutta hän ei suhtaudu ollenkaan myönteisesti asiaan,en ymmärrä miksi hän haluaa kiusata minua.

Minun vaimoni toimi vastaavassa tilanteessa juurikin niinkuin sinäkin toivoit,paras vaimo,ja rakastan häntä.

Vierailija
253/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuusikymppinen mies,ja haluaisin seksiä paljonkin,kun taas vaimoni ei enää vuosiin ollenkaan,vaimollani on kaksi hehkeää siskoa,jotka ovat olleet jo jonkun aikaa kumpikin leskejä,olen ehdottanut vaimolleni että voisiko hän kysyä,että ovatko he seksin tarpeessa,ja voisinko minä olla seksikumppani,kun sitä niin kovasti haluaisin,mutta hän ei suhtaudu ollenkaan myönteisesti asiaan,en ymmärrä miksi hän haluaa kiusata minua.

Minun vaimoni toimi vastaavassa tilanteessa juurikin niinkuin sinäkin toivoit,paras vaimo,ja rakastan häntä.

Jos haluat että sinua ei tunnisteta, opettele käyttämään pistettä välillä ja muista myös välilyönti pilkun perään. 

Omien kommenttien komppaaminen on aika noloa. 

Vierailija
254/254 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaikessa. Elämällä ei ole muuta yhtä suurta tarkoitusta kuin nussia ja lisääntyä.