Ymmärrän, jos joku käy naisten salilla, koska se on lähin sali, mutta
Sitä en ymmärrä, että joku ei mene salille, koska siellä ei ole naisten vuoroa.
Ihminen on luotu olemaan sekaryhmissä. Miksi ihmeessä ne miehet siellä salilla häiritsisivät?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Sekasalit sopivat minulle parhaiten. On vain mielenkiintoisempaa, kun salilla on miehiä ja naisia. Kukaan ei ole ahdistellut koskaan salilla. Olen tosi keskittynyt omaan treenaamiseen ja se on mukavaa. Koska teen etätyötä kotoa käsin, on kivaa käydä välillä paikassa jossa on ihan kaikenlaisia ihmisiä, mummoja, pappoja ja kumpaakin sukupuolta.
Sama siellä missä käydään perheenä ja minä yksin. Sekaporukkaa laidasta laitaan eikä ole ollut mitään ongelmia. Kaikilla on rauha tehdä omia juttujaan. Kävin katsomassa naistensalilla ja sinne hienosteluun timmien naisten sekaan en sovi kiloineni. Maksaakin paljon enemmän kun sekasali jossa on porukkaa ja siis tarpeellinen paikka. On täällä niitäkin miesten valtakuntia eli voi valita mihin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mies vai muuten tyhmä?
Ja mikähän kohta aloituksessa ilmentää tyhmyyttä? Ap
Tämä kohta:
Miksi ihmeessä ne miehet siellä salilla häiritsisivät?
Kerro ihmeessä miksi? Eikä vastaukseksi mitään yleistyksiä tai vauvapalstailijan oletuksia. Vaan syy mikä kattaa kaikki miehet.
Oletko tyhmä? Harva, jos yksikään syy mihinkään asiaan kattaa KAIKKI miehet tai naiset tai lapset tai...
Jos en halua käydä sekasalilla, siihen voi riittää yksikin mies, joka ei osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Kerro ihmeessä miksi? Eikä vastaukseksi mitään yleistyksiä tai vauvapalstailijan oletuksia. Vaan syy mikä kattaa kaikki miehet.
Miesten läsnäolo häiritsee liikaa, piste.
Jokainen mieskö häiritsee jokaista naista? Oletko koskaan poistunut tietokoneen äärestä salille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Kaikki miehet??? Ja kyselet miksi sua pidetään tyhmänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Jokainen mieskö häiritsee jokaista naista? Oletko koskaan poistunut tietokoneen äärestä salille?
Oletko aivovammainen????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Oletko aivovammainen????
Otahan nyt kuppi kaakaota ja laita halinallevideot pyörimään. Kunhan olet rauhoittunut otetaan nallepyjama pois ja laitetaan päälle kurahousut. Sitten lähdetään ulos leikkimään hiekkalaatikolle. Kyllä ärripurri lähtee sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Voi pientä... Onko kiukkukohtaus taas päällä. Ei pitäisi valvoa niin pitkään. Tänään sitten nukkumaan ajoissa. Luetaan iltasatu ja tarkistetaan ettei sängyn alla ole mörköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Ongelma on päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Meetoo ja sateenkaariväki kaksintaisteluun. Kumpi voittaa. Molempien fanaatikot naisia.
Voi voi...
Aika aivotonta käydä salilla ylipäätänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla, jossa haluaisin käydä, käy mies, joka lääppii kaikkia naisia vanhimpaan mummoon saakka. Kommentoi kaikkea mitä tekee ja häiriköi. Tiedän, ei ole mun vika/syy, eikä mun tarvitse välittää. Mutta. Käy pidemmän päälle ärsyttämään joka tapauksessa. Salilla ei ole henkilökuntaa paikalla, eli ei voi valittaakaan. Naisten vuoroa olen pyytänyt, mutta ei ole mennyt läpi, vaikka olen kertonut häiriköstä. Eli mies saa tehdä mitä vaan, mutta naisten pitää kärsiä.
Ja sitten vielä toiset naiset haukkuu, kun asian tuo julki
Mä niin vihaan tällaista
Jatkan vielä... Kyse ei ole pukeutumisesta, iästä ulkonäöstä tai mistään. Tuo tyyppi tosiaan käy kaikkien kimppuun. Olen nähnyt miten hän pakotti 70v naisen vetämään leukoja, kun muka treenasi väärin jne. Entä jos hän pakottaa jonkun
Saisko ap jotain kommenttia tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Entäs rodulllistettuja?
Ei tietenkään, muualta tulleet söpöt suklaasilmät saisivat tulla myös naisten salille, suomijuntit pysykööt pois kaikkialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Ei tuo ollut ap, kuten hyvin tiedät. Ap
Vierailija
29.09.2024 | 08:45
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivovammainen????
Otahan nyt kuppi kaakaota ja laita halinallevideot pyörimään. Kunhan olet rauhoittunut otetaan nallepyjama pois ja laitetaan päälle kurahousut. Sitten lähdetään ulos leikkimään hiekkalaatikolle. Kyllä ärripurri lähtee sitten pois.
Eli olet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Voi pientä... Onko kiukkukohtaus taas päällä. Ei pitäisi valvoa niin pitkään. Tänään sitten nukkumaan ajoissa. Luetaan iltasatu ja tarkistetaan ettei sängyn alla ole mörköjä.
Loppuiko argumentit vai hoksasitko itsekin älyttömyytesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla, jossa haluaisin käydä, käy mies, joka lääppii kaikkia naisia vanhimpaan mummoon saakka. Kommentoi kaikkea mitä tekee ja häiriköi. Tiedän, ei ole mun vika/syy, eikä mun tarvitse välittää. Mutta. Käy pidemmän päälle ärsyttämään joka tapauksessa. Salilla ei ole henkilökuntaa paikalla, eli ei voi valittaakaan. Naisten vuoroa olen pyytänyt, mutta ei ole mennyt läpi, vaikka olen kertonut häiriköstä. Eli mies saa tehdä mitä vaan, mutta naisten pitää kärsiä.
Ja sitten vielä toiset naiset haukkuu, kun asian tuo julki
Mä niin vihaan tällaista
Jatkan vielä... Kyse ei ole pukeutumisesta, iästä ulkonäöstä tai mistään. Tuo tyyppi tosiaan käy kaikkien kimppuun. Olen nähnyt miten hän pakotti 70v naisen vetämään leukoja, kun muka treenasi vää
Yhteyttä salin johtoon. Mutta miten joku voi muka pakottaa vetämään leukoja... Siinä ollaan jo antauduttu keskusteluun.
Eikö ole ihan yleisesti tunnettu tosiasia, että naisryhmät ovat henkisesti sairaita?
Mä käyn välillä salilla treenaamassa, oli naisten salia tai ei. En ylipäätään välitä muista ihmisistä salilla, keskityn omaan treeniini. Hyvin on mennyt.
En ymmärrä miksi tämä ap:ta haittaa. Täytyy olla jotenkin päästään vialla, jos näkee noin paljon vaivaa toisten tekemisistä. Ei sinua ap kukaan pakota käymään naisten salilla.
Jatkan vielä... Kyse ei ole pukeutumisesta, iästä ulkonäöstä tai mistään. Tuo tyyppi tosiaan käy kaikkien kimppuun. Olen nähnyt miten hän pakotti 70v naisen vetämään leukoja, kun muka treenasi väärin jne. Entä jos hän pakottaa jonkun tekemään jotain, joka aiheuttaa vammoja? Esim leikkauksen jälkeen väärää treeniä? Mitä sitten?
Itse kävisin salilla lähinnä siksi, että tulisi katseltua muitakin kuin kodin seiniä, niin se kommentointi ja "teet väärin, treenaa kovempaa" huutelu ei mitenkään edistä halua lähteä salolle