Ymmärrän, jos joku käy naisten salilla, koska se on lähin sali, mutta
Sitä en ymmärrä, että joku ei mene salille, koska siellä ei ole naisten vuoroa.
Ihminen on luotu olemaan sekaryhmissä. Miksi ihmeessä ne miehet siellä salilla häiritsisivät?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn itsekin vain naisten vuoroilla eikä siinä ole mitään ihmeellistä, paitsi tietysti apn mielestä
Käy vain, mutta MIKSI? ap
Siellä on rauhallista, hiljaisempaa, kivempi tunnelma, haisee paremmalle, liian isojen painojen kanssa puljaamiseen ei mene aikaa.
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mies vai muuten tyhmä?
Ja mikähän kohta aloituksessa ilmentää tyhmyyttä? Ap
Tämä kohta:
Miksi ihmeessä ne miehet siellä salilla häiritsisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Sama. Ois parempi jos naiset pukeutuisivat koko kropan ja naaman peittävään säkkiin.
Ei, vaan naiset saavat pukeutua stringeihin ja kahteen teipinpalaan eikä heitä saa tuijottaa. Mies saa pukeutua vastaavasti vaikkapa pelkkään kondomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Ei vanhemmatkaan naiset halua. Kyllä niitäkin kyylätään.
Sitäkin varmaan tapahtuu, mutta vanhemmat naiset eivät siitä välitä, ainakaan yhtä paljon, kuin nuoret. Jos viisikymppistä naista kyylää viisikymppinen mies, niin ei se ole sama asia, kuin jos se ukko kyylää lapsensa ikäistä nuorta naista. Nuoresta se voi tuntua erittäin vastenmieliseltä ja röyhkeältä, kun vanha ukko silmät kiiluen röhkii vieressä.
Moni kyyläsi on vain kyylättävän mielikuvituksessa. Samalla lailla se on naisilta seksuaalista häirintää, tule siihen viereen pyllistelevät ja levittelemään jalkojaan. Mitä, jos toivottua reaktiota setämiehiltä ei tulekaan? Minulle sopii vallanmainiosti erilliset salit naisille ja miehille. Olen siellä treenaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn itsekin vain naisten vuoroilla eikä siinä ole mitään ihmeellistä, paitsi tietysti apn mielestä
Käy vain, mutta MIKSI? ap
Siellä on rauhallista, hiljaisempaa, kivempi tunnelma, haisee paremmalle, liian isojen painojen kanssa puljaamiseen ei mene aikaa.
???
Niin?
Jokkaisen oma asia. Ite en oo huomannu ikinä, että mua tuijottelis kukaan häiritsevästi. Yläasteellahan monet ei uskaltanu vaihtaa vaatteita edes tyttöporukassa ja pyrkivät aina lintsaamaan jos oli uintia. En kuulunu näihin tuolloinkaan. Joillakin on helpompaa, jos siellä salilla on vaan naisia. Se heille sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin varmaan tapahtuu, mutta vanhemmat naiset eivät siitä välitä, ainakaan yhtä paljon, kuin nuoret. Jos viisikymppistä naista kyylää viisikymppinen mies, niin ei se ole sama asia, kuin jos se ukko kyylää lapsensa ikäistä nuorta naista. Nuoresta se voi tuntua erittäin vastenmieliseltä ja röyhkeältä, kun vanha ukko silmät kiiluen röhkii vieressä.
Moni kyyläsi on vain kyylättävän mielikuvituksessa. Samalla lailla se on naisilta seksuaalista häirintää, tule siihen viereen pyllistelevät ja levittelemään jalkojaan. Mitä, jos
Automaattinen tekstinsyöttö muuttele tekstiä, mutta tulihan asia selväksi.
Sekasalit sopivat minulle parhaiten. On vain mielenkiintoisempaa, kun salilla on miehiä ja naisia. Kukaan ei ole ahdistellut koskaan salilla. Olen tosi keskittynyt omaan treenaamiseen ja se on mukavaa. Koska teen etätyötä kotoa käsin, on kivaa käydä välillä paikassa jossa on ihan kaikenlaisia ihmisiä, mummoja, pappoja ja kumpaakin sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kyyläsi on vain kyylättävän mielikuvituksessa. Samalla lailla se on naisilta seksuaalista häirintää, tule siihen viereen pyll
Sinun asiasi on tullut selväksi jo kauan sitten.
Salilla, jossa haluaisin käydä, käy mies, joka lääppii kaikkia naisia vanhimpaan mummoon saakka. Kommentoi kaikkea mitä tekee ja häiriköi. Tiedän, ei ole mun vika/syy, eikä mun tarvitse välittää. Mutta. Käy pidemmän päälle ärsyttämään joka tapauksessa. Salilla ei ole henkilökuntaa paikalla, eli ei voi valittaakaan. Naisten vuoroa olen pyytänyt, mutta ei ole mennyt läpi, vaikka olen kertonut häiriköstä. Eli mies saa tehdä mitä vaan, mutta naisten pitää kärsiä.
Ja sitten vielä toiset naiset haukkuu, kun asian tuo julki
Mä niin vihaan tällaista
Vierailija kirjoitti:
Entäs rodulllistettuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Kerro ihmeessä miksi? Eikä vastaukseksi mitään yleistyksiä tai vauvapalstailijan oletuksia. Vaan syy mikä kattaa kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ois parempi jos naiset pukeutuisivat koko kropan ja naaman peittävään säkkiin.
Ei vaan setämiehille näköeste sivuille, vähän kuin joskus näkee hevosilla.
Jokainen tekee mikä itsestä tuntuu hyvältä. Jos ei halua treenata miesten seassa, ei ole sun tehtävä sitä arvostella
Naisten salilla on usein rauhallisempaa. Vähemmän kilinää ja kolinaa / ähkinää ja voimakarjaisuja kuin sekasalilla.
Huomiona tähän, että riippuu myös sekasalista ja kävijäkunnasta. Jotkut olleet ihan rauhallisia, joillain taas ollut nimenomaan isoja painoja käyttävien miesten tuomaa lisää äänomaailmaan...
Yhdellä sekasalilla, missä ei ole henkilökuntaa, jouduin myös erään miehen (ei kantas) niin pahasti tuijottamaksi, että lopetin treenit. Oltiin salilla ainoat kävijät. Hänellä oli vielä lapsi mukana, mutta niskakrampin uhalla piti päätään noin 45 asteen kulmassa taaksepäin, jotta pystyi kyyläämään, kun suodin soutulaitteella. Oli ahdistavaa. Lapsi sijaitsi myöskin ihan toisessa suunnassa.
Tätä ennen tai jälkeen ei ole onneksi ollut tuollaisia tilanteita sekasalillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu! Mua se häiritsee ja olen 54v.! Ihan sama minkä ikäinen tuijottaja on. Mua se ällöttää ja en käy kuntosalilla miesten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohta:
Kerro ihmeessä miksi? Eikä vastaukseksi mitään yleistyksiä tai vauvapalstailijan oletuksia. Vaan syy mikä kattaa kaikki miehet.
Miesten läsnäolo häiritsee liikaa, piste.
Kyllä mäkin käyn mieluummin naisten salilla tai vuorolla. Ei mulla ole mitään miehiä vastaan mutta noissa tilanteissa naisten kesken on miellyttävämpää.
Meetoo ja sateenkaariväki kaksintaisteluun. Kumpi voittaa. Molempien fanaatikot naisia.