Ymmärrän, jos joku käy naisten salilla, koska se on lähin sali, mutta
Sitä en ymmärrä, että joku ei mene salille, koska siellä ei ole naisten vuoroa.
Ihminen on luotu olemaan sekaryhmissä. Miksi ihmeessä ne miehet siellä salilla häiritsisivät?
Kommentit (65)
Käyn naisten salilla, koska laitteet ovat sopivamman kokoisia minulle. Olen melko lyhyt. Samasta syystä käytän naisten puolta sekasalilla, jos sellainen on. Myös ryhmäliikuntatunnit ovat mielestäni kiinnostavampia naisten saleilla, toki myös sekasaleilla on hyviä tunteja. Häirintää en ole kokenut missään, tosin en kauheasti katso ympärilleni, joten tuijotus voi jäädä minulta huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Samaa mieltä. Oksettaa kun vanhat ylipainoiset tätinaiset kuolaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Samaa mieltä. Oksettaa kun vanhat ylipainoiset tätinaiset kuolaa
Ai sua vai? 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla, jossa haluaisin käydä, käy mies, joka lääppii kaikkia naisia vanhimpaan mummoon saakka. Kommentoi kaikkea mitä tekee ja häiriköi. Tiedän, ei ole mun vika/syy, eikä mun tarvitse välittää. Mutta. Käy pidemmän päälle ärsyttämään joka tapauksessa. Salilla ei ole henkilökuntaa paikalla, eli ei voi valittaakaan. Naisten vuoroa olen pyytänyt, mutta ei ole mennyt läpi, vaikka olen kertonut häiriköstä. Eli mies saa tehdä mitä vaan, mutta naisten pitää kärsiä.
Ja sitten vielä toiset naiset haukkuu, kun asian tuo julki
Mä niin vihaan tällaista
Jatkan vielä... Kyse ei ole pukeutumisesta, iästä ulkonäöstä tai mistään. Tuo tyyppi tosiaan käy kaikkien kimppuun. Olen nähnyt miten hän pakotti 70v
Se asenne, että miehen käytös on aina naisen vika on just syy, miksi niitä naisten vuoroja ja saleja tarvitaan. Tyhmää, että naiset tukee miesten törppöilyjä haukkumalla niitä, jotka uhreiksi ovat joutuneet. Normaali tervehdykseen vastaaminen ei pitäisi olla lupa huonoon kohteluun, vaan on ihan normaalia kohteliasta käytöstä