Ymmärrän, jos joku käy naisten salilla, koska se on lähin sali, mutta
Sitä en ymmärrä, että joku ei mene salille, koska siellä ei ole naisten vuoroa.
Ihminen on luotu olemaan sekaryhmissä. Miksi ihmeessä ne miehet siellä salilla häiritsisivät?
Kommentit (65)
Tanssisaleistako puhe vai miksi sekaryhmä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Olen itsekin ollut nuoresta asti salilla. Koskaan ei ole ollut epämiellyttäviä tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Tanssisaleistako puhe vai miksi sekaryhmä?
Kuntosaleista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salit saisivat olla sukupuolitettuja. Ei nuoret naiset halua joutua limaisten setämiesten kyyläyksen kohteiksi.
Sama. Ois parempi jos naiset pukeutuisivat koko kropan ja naaman peittävään säkkiin.
Ihmiset on luotu olemaan sekaryhmissä. No nyt on sakeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ois parempi jos naiset pukeutuisivat koko kropan ja naaman peittävään säkkiin.
Yrität olla todella nokkela, mutta lähinnä nolaat itsesi
Aika monet miehet taitavat tuijottaa nuorten naisten osia ja missä tarkoituksessa. Ehkä osa naisista esiintyy salilla. Palstojenkin perusteella on näin, kun juttuja katsoo. Ellei ole joku viaton mies sattumalta, mikä sekin sitten olisi. Saa olla erikseen naisille rauhallinen sali, paitsi jos siellä on ruuhkaa. Osalla ei varaa saliin.
Käyn itsekin vain naisten vuoroilla eikä siinä ole mitään ihmeellistä, paitsi tietysti apn mielestä
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhemmatkaan naiset halua. Kyllä niitäkin kyylätään.
Kaikilla saleilla pitäisi olla erikseen naistenpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Älä liioittele.
Vierailija kirjoitti:
Käyn itsekin vain naisten vuoroilla eikä siinä ole mitään ihmeellistä, paitsi tietysti apn mielestä
Käy vain, mutta MIKSI? ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mies vai muuten tyhmä?
Ja mikähän kohta aloituksessa ilmentää tyhmyyttä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en viihdy miesten parissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on rauhallista, hiljaisempaa, kivempi tunnelma, haisee paremmalle, liian isojen painojen kanssa puljaamiseen ei mene aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on luotu olemaan sekaryhmissä. No nyt on sakeeta.
Tietenkin on. Eihän elämästä muuten tulisi mitään. Ap
Just vaihdoin naisten salilta pois, koska painot alkoi loppumaan! Sekasalilta löytyy paremmat laitteet ja painot, mikä on vähän sääli.