YH-äidin tapaileminen, isoin virhe minkä olen tehnyt.
Jos harkitset tämmöistä niin mietippäs uusiksi.
Luvassa on pelkkiä hankaluuksia. Minua varoitettiin enkä kuunnellut. Nyt tiedän.
Kommentit (64)
No mikä se iso virhe tuossa nyt oli paitsi ehkä se että panit sen paksuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that :-)
Lpaset liittoutuvat äiteliininsä kanssa ja kaikki kasvatus tulee mahdottomaksi.
Ja vaikka eivät liittoutuisikaan, preseelleenhän se menee, sillä lapset ovat perineet vanhempiensa geenit ja kaikki kasvatusyritykset menevät hukkaan jo senkin vuoksi.
Yksinhuoltaja jolla kaksi alasta atarin kanssa ja kun äidin nuoruus oli mitä atarin kanssa on, hukkaan heitettu 10 vuotta tuli elettyä.
Oppia ikä kaikki.
Ps.Molemmat tytöt narkkareita ja kouluttautumattomia.
Ja minä toope yritin näyttää heille kuinka lukeminen on kivaa ja poliisi on turvaamassa lainkuuliaisten ihmisten elämää.
Biologisen isukin lastentapaamiset loppuivat siihen kun hakkasi lasten aikana koiranpennun kuoliaaksi, poliisit tulivat kämppään karmien läpi, toivat lapset kotiin ja me muutimme uuteen salaiseen osoitteseen.
Kuoli onneksi yl
Joopa joo, missä ihmeen wt-nistiporukoissa pyörit? Yritä jatkossa vaatia edes peruskoulun päättötodistus ja puhdas huumeseula naisystäviltäsi, oli lapsia tai ei.
Ap:llä oli vain huono tuuri. Mutta olen iloinen, etet enää tapaile yh-äitejä, jos kerran leimaat oman huonon kokemuksesi perusteella kaikki muutkin yh-äidit.
Oma poikani on jo vuosia ollut naimisissa sellaisen kanssa, joka oli heidän tavatessaan yh-äiti. Jos ei pysty saamaan omia lapsia, kuten poikani, yh-äidistä saa elämäänsä puolison ja lisäksi saa myös ne puuttuvat lapset. Ainakin minun poikani avioliitossa ja perheessä kaikki asiat ovat sujuneet ihan normiperheen tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap näistä hankaluuksista! Etkö päässyt aina p*nemaan, kun nainen piti huolta lapsistaan ensisijaisesti, kuten kuuluukin?
Niin siinä käy. Rakkaussuhde näivettyy. Nopeasti. Spontaanisti ei voi koskaan enää olla. Pelkkää arkea joka päivä. Niin siinä käy.
Ero tulee ja satuttaa kaikkia.
Ne lapset eivät kuulu siihen suhteeseen, ellei ihmetilanne, että molemmilla on tasaparia yksi ja yksi lapsi ja suunnilleen tarpeeksi yhtä nuoria.
T : yh-nainen ja kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap näistä hankaluuksista! Etkö päässyt aina p*nemaan, kun nainen piti huolta lapsistaan ensisijaisesti, kuten kuuluukin?
Niin siinä käy. Rakkaussuhde näivettyy. Nopeasti. Spontaanisti ei voi koskaan enää olla. Pelkkää arkea joka päivä. Niin siinä käy.
Ero tulee ja satuttaa kaikkia.
Ne lapset eivät kuulu siihen suhteeseen, ellei ihmetilanne, että molemmilla on tasaparia yksi ja yksi lapsi ja suunnilleen tarpeeksi yhtä nuoria.
T : yh-nainen ja kokemusta on
Eli suhde kuolee, jos joutuu elämään lapsiperhe-elämää. Ensin lasten isälle lapsiperhe-elämä on liikaa, sitten miesystävälle. Et kai enää sellaista vänisevää turhaketta kaipaa?
Olen elämäni aikana tapaillut useampaakin yh- äitiä ja he ovat kyllä olleet kaikkein parhaita. Eivät ole haihatelleet ruusuisesta tulevaisuudesta ym. pää pilvissä vaan ollaan vietetty yhdessä mukavasti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka eivät liittoutuisikaan, preseelleenhän se menee, sillä lapset ovat perineet vanhempiensa geenit ja kaikki kasvatusyritykset menevät hukkaan jo senkin vuoksi.
Yksinhuoltaja jolla kaksi alasta atarin kanssa ja kun äidin nuoruus oli mitä atarin kanssa on, hukkaan heitettu 10 vuotta tuli elettyä.
Oppia ikä kaikki.
Ja minä toope yritin näyttää heille kuinka lukeminen on kivaa ja poliisi on turvaamassa lainkuuliaisten ihmisten elämää.
Biologisen isukin lastentapaamiset loppuivat siihen kun hakkasi lasten aikana koiranpennun kuoliaaksi, poliisit tulivat kämppään karmien läpi, toivat lapset kotiin ja me muutimme uute
Ehkä oman sekaisen pääni seurauksia.
Olen kuitenkin itse streitti, mitä nyt nuoruudessa tuli tehtyä tyhmyyksiä.
Tapasin naisen johon rakastuin, ennenkuin sain tietää, että hänen exänsä on ammattirikollinen.
Mitäpä siinä voi muuta tehdä kuin katsoa mitkä kortit sitä tuli jaossa käteen saatua.
Nainen pääsi eroon amfetamiinikoukustaan avullani ja yritimme elää elämää jossa entinen tausta ja exä ei olisi liikaa pystynyt vaikuttamaan elämäämme.
Viimeisen lasten tapaamisen seurauksena (päättyi todella väkivaltaisesti) muutimme salaisen osoitteeseen ja hankin aseen pystyäkseni puolustamaan itseäni ja perhettäni.
LouLou kirjoitti:
Mikä siinä oli sitten niin iso ongelma?
Kirjaimellisesti jokaisessa kohdassa, ihan jokaikisessä tilanteessa, on joku ekstraongelma missä minä olen se joka joutuu joustamaan ja petaamaan juttuja johonkin suuntaan, ei ikinä toisinpäin; aikataulut, rahat, treffit, maksamiset, tekemiset, syömiset, mitä puhutaan, mistä puhutaan, minne voi mennä, mitä ehtii tehdä, olemiset, viihteet, sun muut. Tottakai parisuhteessa pitää tehdä kompromissejä, mutta tässä kaiken sen säätämisen palkintona on se, että pääset kuuntelemaan jatkuvaa ulinaa ja valitusta, kun ne energiaresurssit mitkä sillä naisella normaalisti kuluis itsesäätelyyn meneekin siihen lapseen. Tähän päälle vielä epäluotettava ja veemäinen eksä ja expariskunnan jatkuvat draamat lapsenhoitokuvioineen.
Ei kiitos. HIRVEÄ kokemus. Ei enää ikinä uusiks.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on ollut suurin onnistumiseni. Ei yksinhuoltajat poikkea muista naisista mitenkään. Äitini oli yksinhuoltaja ennen isäni tapaamista. Vaimoni oli yksinhuoltaja ennen kun me tavattiin. Molemmat todella hienoja, rakastettavia naisia!
Wt:t onkin yleensä vähään tyytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen ollut yh-äidin (no, tarkkaan ottaen entisen, mutta oli yh kun tavattiin) kanssa 20 vuotta yhdessä ja 15 vuotta naimisissa.
Lasten lentäessä pesästä vaihtoi kuitenkin mahdollistajan korkea testoisempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on ollut suurin onnistumiseni. Ei yksinhuoltajat poikkea muista naisista mitenkään. Äitini oli yksinhuoltaja ennen isäni tapaamista. Vaimoni oli yksinhuoltaja ennen kun me tavattiin. Molemmat todella hienoja, rakastettavia naisia!
Mummini jäi nuorena viiden lapsen yksinhuoltajaksi, kun miehensä kuoli.
Mummi elätti yksin ne viisi lastaan, sekä oman äitinsä, tekemällä kahta tai kolmea työtä. Oliko isoäitini wt?
Ymmärrän. En koskaan hyväksyisi muiden lasta tai lapsia. Tv. Rouva 53v.
Yh on ihan yhtä hyvä kuin kuka tahansa nainen tai mies. Että tota sun teoria ontuu. Sä vaan törmäsit ihmiseen joka ei ollut sulle sopiva.
Tapasin nykyisen mieheni 30v sitten ja reilu 28v oltu yhdessä.
Minulla oli 3 valmista lasta ja vuosien yrityksen jälkeen saimme ihanan yhteisen kuopuksen.
Ei ole valittanut kurjuuttaan, päinvastoin! Nyt hän on ylpeä isoisä ilman verisidettä. Sillä ei ole ollut puolin eikä toisin merkitystä koskaan.
Mutta mun mieheni onkin MIES eikä mikään vellihousu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten wt ja yh korreloi keskenään?
Vaikka olin muinoin köyhä yh en ollut silloin enkä vieläkään wt.
Äitini oli eronnut juoposta isästäni kun löysi nykyisen mieheni, myös eronnut ja yksi lapsi. Ovat olleet jotain 45 vuotta naimisissa, kolme yhteistä lasta. Ei mun äidissä todellakaan ollut mitään vikaa.
Sama juttu itseni kohdalla, tuli esikoinen tehtyä exän kanssa, joka ei vuosienkaan päästä kaikista lupauksistaan huolimatta lopettanut juomista, ja itse kovasti halusi lasta. Lähdin sitten siitä suhteesta kun se ei olisi edennyt mihinkään muualle kuin alaspäin. Ja vuoden päästä siitä tapasin nykyisen aviomieheni, jonka kanssa olen ollut naimisissakin jo 20 vuotta, ja meillä on kaksi yhteistä lasta, eikä minussakaan mitään vikaa ole, vaikka nuorena haksahdin väärään mieheen.
Yksinhuoltajuus ei kerro mitään huonoa ihmisestä, enemmän se siitä kertoo että hän on ottanut lapsista vastuun, toisin kuin se toinen vanhempi, joka on kenties hylännyt omat lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki.
Biologisen isukin lastentapaamiset loppuivat siihen kun hakkasi lasten aikana koiranpennun kuoliaaksi, poliisit tulivat kämppään karmien läpi, toivat lapset kotiin ja me muutimme uuteen salaiseen osoitteseen.
Kuoli onneksi yl
Mikä ihme on atari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh mammat on kovia panee, ne kun vie abcn sijaan johonkin vähän parempaan paikkaan esim rossoon ja tarjoaa lasin kuoharia niin kakkosta heruu heti ensitreffeillä.
M28
Tällaisilla treffeilläkö hurmaat tutkijana yliopistolla työskentelevän yh:n :D
Eikö nämä yliopistolaiset ole näitä woke vouhottajia, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki.
Biologisen isukin lastentapaamiset loppuivat siihen kun hakkasi lasten aikana koiranpennun kuoliaaksi, poliisit tulivat kämppään kar
Siis aloit seurustella narkomaanin kanssa? Eikö se ole se pahin juttu, eikä se että hän oli yh? En minä ainakaan alkaisi mihinkään lapsettoman narkkarinkaan kanssa.
Kuoli onneksi yliannostukseen pahoinpideltyään ensin yhden tyypin aivovaurioiseksi..